Covid-19: ایالات متحده تغییر epicentres

صادر شده در: 08/07/2020 - 18:35 به عنوان Covid-19 مورد افزایش در ایالات متحده با 85 درصد افزایش را فقط در دو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 تیر 1399

صادر شده در:

به عنوان Covid-19 مورد افزایش در ایالات متحده با 85 درصد افزایش را فقط در دو هفته داخل آمریکا به ارمغان می آورد شما یک ویژه برنامه با تمرکز بر کشور را از دست داده و coronavirus بحران است. ما در حال حاضر ثبت بیش از 130,000, مرگ و میر, بالاترین تلفات از هر کشور در این سیاره است.

تبلیغات

تقریبا سه میلیون آمریکایی ها آلوده شده است با Covid-19 تا کنون بیشتر از هر کشور در جهان است. ما را نگاه در چه coronavirus گسترش در آمریکا پس از آن برای اولین بار پرچم شش ماه پیش.

در همین حال بسیاری از مردم در خارج از ایالات متحده باید یک زمان سخت به درک فقط چرا امریکا بوده است خیلی آهسته به سعی کنید و جلوگیری از گسترش coronavirus. فرانسه 24 خارجی در امور ویرایشگر slate مذاکرات ما از طریق استراتژی آمریکا برای مبارزه با ویروس و چگونه از ماسک های صورت را تبدیل به یک نماد سیاسی در کشور است.

ما همچنین ببینید که چگونه افزایش Covid-19 موارد مؤثر است در هر قسمت از این مسابقه سیاسی. ما در واشنگتن به خبرنگاران فانی Allard, Matthieu Mabin و Kethevane Gorjestani به ما بگویید بیشتر در مورد مشکلات مبارزه در طول یک بیماری همه گیر.

در نهایت برای آن بدبخت ترین قربانیان کرونا ويروسی است که واقعا یک سوال از زندگی یا مرگ. اما برای کسانی که در نهایت در بیمارستان, آن را نیز یک مسئله مالی و در امریکا که همه بستگی به آنچه بیمه سلامت شما داشته باشد. دولت آمریکا به شدت با یک بسته کمک برای کسانی که بدون پوشش است. اما صنعت بیمه می گوید برای درمان Covid-19 بیماران می تواند بالای 500 میلیارد دلار و این درخواست از کنگره برای حفاری عمیق تر. ما را به یک نگاه نزدیک تر است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب