Covid-19 واکسن توسعه یافته توسط ما بیوتکنولوژی شرکت مدرن وارد مرحله نهایی دادگاه

صادر شده در: 15/07/2020 - 03:30 ما بیوتکنولوژی شرکت مدرن گفت: این امر وارد مرحله نهایی آزمایش های انسانی آن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 تیر 1399

صادر شده در:

ما بیوتکنولوژی شرکت مدرن گفت: این امر وارد مرحله نهایی آزمایش های انسانی آن COVID-19 واکسن در جولای 27, برای تست چگونه به خوبی از آن محافظت از مردم در جهان واقعی است.

تبلیغات

اعلام این نتایج از قبل از محاکمه در نظر گرفته شده برای اثبات این واکسن امن بود و باعث تولید آنتی بادی منتشر شد.

آینده فاز 3 دادگاه را استخدام 30,000 شرکت کنندگان در ایالات متحده با نصف به دریافت واکسن در 100 ميکروگرم دوز سطوح و نیم دیگر برای دریافت دارونما.

محققان خواهد شد و سپس آنها را ردیابی بیش از دو سال برای تعیین اینکه آیا آنها در حال محافظت در برابر عفونت با ویروس. و یا اگر آنها آلوده که آیا این واکسن مانع از علائم از در حال توسعه است.

اگر آنها را دریافت علائم واکسن هنوز هم می تواند به عنوان یک موفقیت اگر آن را متوقف می شود در موارد شدید COVID-19.

مطالعه باید اجرا شود تا اکتبر 27, 2022, اما نتایج اولیه باید در دسترس خواهد بود طولانی قبل از.

وی مدت کوتاهی پس از جدید مجله پزشکی انگلستان منتشر شده از نتایج مرحله اول مدرن است واکسن آزمایشی که نشان داد اولین 45 شرکت کنندگان در همه توسعه آنتی بادی ها به ویروس.

مدرن در نظر گرفته شده است در یک موقعیت پیشرو در مسابقه جهانی برای پیدا کردن واکسن در برابر coronavirus نیز آلوده کرده است که بیش از 13.2 میلیون نفر و کشته 570,000.

اما دانشمندان هشدار می دهند که برای اولین بار واکسن به بازار آمد ممکن یا موثر ترین و امن ترین.

نتایج دلگرم کننده

مدرن قبلا منتشر شده "نتایج موقت" از مرحله اول آن آزمایشی به نام فاز 1 در مه.

این نتایج اولیه نامیده می شدند "تشویق" توسط Anthony Fauci, مدیر ما موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی است که شرکت در حال توسعه واکسن.

اما برخی در جامعه علمی گفت: آنها را ذخیره قضاوت تا زمانی که آنها را دیدم کامل نتایج کارشناسی فرم.

با توجه به این مقاله و 45 شرکت کنندگان به سه گروه تقسیم به تست دوز 25 میکروگرم در 100 میکروگرم و 250 میکروگرم است.

آنها داده شد, نوبت دوم همان مقدار 28 روز بعد.

پس از دور اول سطح آنتی بادی به ترتيب بالاتر با دوزهای بالاتر.

پس از دور دوم شرکت کنندگان در سطوح بالاتری از آنتی بادی نسبت به بسیاری از بیمارانی که تا به حال COVID-19 و رفته به تولید خود آنتی بادی است.

بیش از نیمی از شرکت کنندگان با تجربه خفیف یا متوسط عوارض جانبی آن در نظر گرفته شده است طبیعی است.

عوارض جانبی شامل خستگی و لرز و سردرد و بدن درد و درد در محل تزریق.

سه نفر از شرکت کنندگان دریافت نمی دوم خود را دوز.

آنها شامل کسی که یک راش پوستی در هر دو پا و دو که از دست رفته خود را که آنها تا به حال COVID-19 علائم, اما تست های خود را بعد از بازگشت منفی است.

Amesh Adalja یک بیماری عفونی پزشک متخصص در دانشگاه جانز هاپکینز گفت: آن تشویق شد که شرکت کنندگان در توسعه سطح بالایی از پیشرفته کلاس از آنتی بادی است.

وی افزود: "شما باید بسیار محدود در چقدر شما می توانید قیاس از یک فاز یک کارآزمایی بالینی از آنجا که شما می خواهید برای دیدن چگونه این کار می کند زمانی که یک فرد در معرض ویروس واقعی."

این مدرن واکسن متعلق به یک کلاس جدید از واکسن است که با استفاده از مواد ژنتیکی-در قالب RNA -- برای رمزگذاری اطلاعات مورد نیاز برای رشد ویروس را سنبله پروتئین در داخل بدن انسان در سفارش به ماشه یک واکنش سیستم ایمنی بدن.

سنبله پروتئین است که بخشی از این ویروس است که با استفاده از آن برای حمله به سلول های انسان اما به خودی خود این پروتئین نسبتا بی ضرر است.

مزیت این تکنولوژی این است که آن را دور می زند نیاز به تولید پروتئین های ویروسی در آزمایشگاه کمک به سطح شیب دار تا تولید انبوه است.

هیچ واکسن بر اساس این پلت فرم قبلا تصویب قانونی.

اوایل کار با استفاده از این تکنولوژی معکوس با ساخت میزبان بیشتر نه کمتر مستعد ابتلا به عفونت دیوید Lo, یک استاد علوم پزشکی در دانشگاه کالیفرنیا در ریورساید به خبرگزاری فرانسه گفت.

"یکی از چیزهایی که ما قطعا می خواهید به نگاه کردن به این است که آیا وجود اثر دراز مدت است که در آن پاسخ ایمنی... به طور بالقوه توسعه تحمل و ايمونولوژيک است که در واقع می تواند مخل به حفاظت از" او گفت:.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن