منتقدان می گویند انتخاب کستکس به عنوان نخست وزیر جدید نشان می دهد یک پاکسازی قدرت گرفتن

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی را انتخاب low-profile توهم ژان کستکس خود را به عنوان نخست وزیر جدید باعث شد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 تیر 1399

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی را انتخاب low-profile توهم ژان کستکس خود را به عنوان نخست وزیر جدید باعث شده است تا جدید انتقاد که میانه رهبر تحکیم قدرت حتی به نقطه گرفتی نقش برتر در دسترس نباشد.

تبلیغات

پس از پاکسازی این میانه La République en Marche (جمهوری در حرکت) و حزب مذکور را شکست در انتخابات شهرداری های ترکیه-آف در ژوئن 28 – تنزل به همچنین-rans سراسر کشور در مسابقات که دیدم سبزی پیروزی بزرگ و سوسیالیستی امتیازهای نگه دارید و به شهرهای بزرگ مانند پاریس و لیل – به نظر می رسید تغییر جریان بود. انتظارات بالا بود که باید پاکسازی را انتخاب کنید خود را به جای نخست وزیر مسرت و آشکارا محبوب Édouard Philippe آن خواهد بود به شکستن و چپ و تقویت سبز خود را واجد fides. برخی از فکر اینکه 42 سال رهبر خواهد در نهایت خود ادعا می خواهید مطرح در سال 2017, برای دیدن تنها زن دوم در تاریخ فرانسه را بر عهده دولت است.

هیچ کدام از آن بود.

پاکسازی نخست وزیر جدید ژان کستکس است 55 ساله شغل بنده است. کنده مانند فیلیپ از صفوف محافظه کار Les Républicains, پارتی, کستکس بود Élysée کاخ دستیار به جناح راست نیکولا سارکوزی از سال 2010 تا 2012.

مانند فیلیپ و پاکسازی او فارغ التحصیل از École Nationale d'Administration نخبگان خدمات عمومی مدرسه و پس از آن او یک حسابرس در Cour des Comptes بدن که نگه زبانه ها در دولت و هزینه های دولت. دور از خانواده نام خوش برخورد کستکس شد رئیس ستاد به یک محافظه کار وزیر بهداشت و درمان و پس از آن از کار, اما هرگز از خدمت در دولت یا در مجلس خود را. یک راگبی فن با مردمی جنوب غربی اهنگ و پدر چهار دختر او به آسانی انتخاب مجدد شهردار Prades, شهرستان 6000 در دامنه پیرنه با 76 درصد آرا در دور اول مارس.

در واقع تا زمانی که کستکس شد نخست وزیر روز جمعه خود را برجسته ترین قلم مو با چشم های عمومی سراسر کشور آمد تنها سه ماه پیش زمانی که او منصوب شد به رسم فرانسه استراتژی برای کاهش آن coronavirus مستند. حتی پس از آن در ماه آوریل فیلیپ ارائه کستکس به عنوان "یک مقام ارشد که به خوبی می داند بهداشت و درمان جهان و کسی که formidably کارآمد" – و نه نوع زنگ تایید شده برای ارسال دل aflutter با hopey-changey آرمان برای نخست وزیر جدید.

'مشتری' افزایش

پس از او برنده ساعت کار صاحب نظران چپ و راست و مرکز شد و سریع به توافق برسند که انتخاب کستکس به مبلغ یک قدرت گرفتن توسط پاکسازی که خود هر آينه تشبیه خود را سبک رهبری به مشتری روم خدا از آسمان و آسمان است. به طور موثر subsuming نقش رئیس جمهور و نخست وزیر به یکی از آنها پیشنهاد پاکسازی انجام داده بودند و یک نوع نرم نهادی کودتا. این یک حرکت خطرناک به تمرکز قدرت و قرار گرفتن در معرض در Élysée کاخ با یک چشم و احتمالا به برنده انتخابات مجدد در سال 2022.

لوموند مشاهده شده در یک سرمقاله که با نامگذاری "کاملا ناشناخته ارشد رسمی" با "هیچ سیاسی وجود" به نخست وزیری پاکسازی "اذعان حداقل در بخش نمادین پاک کردن از عملکرد نخست وزیر به کاهش رتبه رئیس ستاد...".

"وجود یک خطا در اطلاعیه منتشر شده توسط Elysée, قصر" کنایه آمیز به سمت چپ متمایل روزانه Libération. "آن را می گوید رئیس جمهور به نام ژان کستکس به عنوان نخست وزیر. باید آن را در واقع به عنوان خوانده شده 'رئیس جمهور, نام نخست وزیر ... Emmanuel پاکسازی'". آن ادامه داد: "با نامگذاری یک مرد ناشناخته با هیچ حزبی پایه مشترک برای حس خود را از سازمان و مهارت های مردم اما غایب از زندگی سیاسی ملی و در نتیجه عاری از استقلال, رئیس جمهور, نام رئیس ستاد و یا به عنوان نیکولا سارکوزی می گویند یک 'کارمند'."

لو فیگارو ساخته شده مشابه نقطه. "رئیس جمهور قصد شفاف است. او می خواهد یک نخست وزیر با هیچ نگرانی و یا جاه طلبی دیگر از ساخت این ماشین آلات از دولت تابع" محافظه کار روزانه اشاره کرد. "بیشتر از یک دبیر از یک رئیس دولت ،

پاکسازی "تصمیم گرفته است در اثر به خود نخست وزیر برای دو سال از حکم خود گفت: مجتبی رحمان مدیر عامل برای اروپا از گروه اوراسیا خطر سیاسی مشاوره در نظرات به Agence France-Presse.

تماس کستکس "کامل ناشناخته مقدار سیاسی" رحمان گفت: نخست وزیر جدید "خواهد بود که مدیر و بالفعل رئیس ستاد در حالی که پاکسازی طول می کشد کنترل مستقیم دولت در یک رعد و برق تلاش برای ایجاد یک رکورد جدید است که او می تواند در حال حاضر به رای دهندگان در سال 2022".

دست برداشت دست راست

تقویت ادعا می کند که پاکسازی توسط میکرو-مدیریت دفتر رئيس جمهور موفق به تحمیل آن انتخاب رئیس کارکنان نخست وزیر جدید ، نیکولاس شادی کردن کستکس جدید دست راست در Matignon مشغول به کار در پشت سر هم با پاکسازی زمانی که هر دو داری به سوسیالیستی سابق رئیس جمهور فرانسوا اولاند از سال 2012. این Élysée کاخ گزارش سعی کردم همان مانور با فیلیپ در سال 2017, اما تحمیل شد کاهش یافته است.

اگر چه کستکس در ابتدا اعلام کرد که سنتی سیاست سخنرانی ترسیم جدید PM اولویت در اوایل این هفته به منظور "شروع به کار به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است" که زمانی مختل شد به پاکسازی آن را شناخته او را نشانی کشور در برخی از فرم در روز باستیل, جولای 14. کستکس سخنرانی آن را به نظر می رسد باید صبر کنید. فیگارو گزارش که آن را در حال حاضر به دنبال پاکسازی را تفرج یک روز در ژوئیه 15.

این ضربه در برابر کستکس ممکن است لمس ناعادلانه است. این unheralded جدید لیگ برتر را رقم نمی کنه یک تعداد جعبه های مربوط به این بی سابقه ای لحظه ای و چالش هایی که در انتظار.

به طور طبیعی کستکس است که به خوبی مطلع از این بیماری همه گیر کوروناویروس داشتن هماهنگ خروج از یک سخت lockdown اگر چه فرانسه و جهان هنوز از جنگل. این بود گزارش کستکس مثلا چه کسی تضمین تدریجی و پیشرونده بازگشت دانش آموزان به کلاس با وجود وزیر آموزش و پرورش Jean-Michel Blanquer را آوازی فشار به صورت کامل و سریع بازگشت به مدرسه است. تجربه به دست آورده و محتاطانه رویه باید در خدمت کستکس فراتر از تعطیلات تابستان و در میان همیشه حاضر خطر دوم ویروسی موج.

کستکس تجربه به عنوان وزرا و رئیس ستاد در سلامت و کار وزارتخانه در اواخر دهه 2000 و بعد از آن به عنوان یک مشاور در امور اجتماعی در دفتر ریاست جمهوری نیز بجا. پس از یک وقفه میان Covid-19 بحران به شدت مورد بحث بازنشستگی اصلاحات همچنان بر روی میز است; از روی حیله و تزویر پرونده را دیدم طولانی مدت اعتصاب را پایتخت فرانسه به طور خاص برای متوقف مجازی در ماه دسامبر و ژانویه و این موضوع آماده است برای بازگشت به دستور کار به منظور کوتاه.

همه گیر نیز آورده بهداشت و درمان اصلاحات به جلو با دولت متعهد به پیاده سازی سیستم بیمارستان در پاسخ به کروناویروس بحران است. گسترده رایزنی های شناخته شده به عنوان Ségur de la Santé مجموعه به نتیجه گیری در این هفته است.

کستکس تجربه در Cour des Comptes نیز می تواند یک دارایی به دولت آماده مذاکره راه خود را از طریق بدترین رکود اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم با کروناویروس بحران اقتصادی اقتصاد کوچک با 11 درصد در این سال است. جدید ساعت حتی می تواند به رخ کشیدن تجربه مربوط به vulture از رویدادهای ورزشی به تعویق افتاد همه گیر شده یک هماهنگ کننده دولت برنامه ریزی برای بازی های المپیک 2024 در پاریس.

علاوه بر این نامگذاری از یک شهر کوچک و شهردار از پیرنه jibes با فشار آورده به خرس در طول یک بیماری همه گیر که به طور یکنواخت در سراسر کشور – برای پاریس به سپردن قدرت بیشتر به بازیگران محلی بیشتر از نزدیک هماهنگ به نیازهای محلی.

برای شنیدن کستکس خود بگویید که در آن او ممکن است خود را صرف زندگی حرفه ای تحت عمومی, رادار, اما این بدان معنی نیست که او می تواند رئیس جمهور تحت انگشت شست در دفتر. Bristling در این پیشنهاد او به عنوان "یک تابع محکوم به وظایف ثانویه", کستکس گفت: Journal du Dimanche بیش از آخر هفته "هنگامی که شما بدانید که من شما را ببینید که شخصیت من نیست حل به اصطلاح 'کارمند'."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن