کرواتی پلیس متهم اسپری نقاشی مهاجران سر

تبدیل شدن به یک ناظر یک گروه از سازمان های غیر دولتی نظارت بر مرز خشونت علیه مهاجران در طول مسیر بالکان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 اردیبهشت 1399
یک گروه از سازمان های غیر دولتی نظارت بر مرز خشونت علیه مهاجران در طول مسیر بالکان را متهم به کرواتی پلیس از اسپری نقاشی پناهندگان با رنگ نارنجی. در اوایل ماه مارس این سازمان هیچ نام مادر عکس های منتشر شده از مردان با رنگ نارنجی عبور بر روی سر خود را و گفت که مقامات کرواسی بود "[برچسب] آنها مانند دام".
بدون نام آشپزخانه است که بر اساس Velika Kladusa یک شهر در بوسنی-هرزگوین در مرز با کرواسی و سید یک صربی شهر نیز در کرواتی مرز. NGO کار می کند با داوطلبان به ارائه کمک به مردم در حال حرکت در امتداد بالکان مهاجر مسیر به سمت مرکز اروپا.

بدون نام مادر گفت: در Facebook پست که در 6 مارس کرواتی پلیس از سرقت از یک گروه از مهاجران از پول خود را و تلفن همراه خود را و رنگ آنها را قبل از ارسال آنها را به منطقه Poljana در بوسنی و هرزگوین. این گروه گفت که یک حادثه مشابه رخ داده است چند روز قبل در 2 ممکن است هنگامی که یک گروه از مردان به عقب فرستاده شد Glinica یک شهر در بوسنی و هرزگوین فقط در کنار مرز با کرواسی.

مردی که اسپری رنگ در این حادثه در 2 آوریل. چهره اش شده است تاری دلایل حفظ حریم خصوصی. تمام عکس های گرفته شده توسط منابع ناشناس از سازمان بدون نام ،
یک گروه از مردانی که شدند, اسپری-رنگ در این حادثه در 6 مارس. چهره خود شده اند تاری برای حفظ حریم خصوصی.
 

فرانسه 24 ناظران صحبت کرد به جک Sapoch هماهنگ کننده بدون نام آشپزخانه مرز خشونت گزارش.

"مردان به زور اسپری رنگ و تا به حال پول خود را و کفش دزدیده شده"

اسپری-نقاشی حادثه برای اولین بار در رادار ما در آغاز ممکن است. ما باید یک شبکه گسترده ای از مخاطبین محلی زندگی در روستاهای مرزی که دلسوز به این وضع اسفناک مهاجران و رله اطلاعات به ما.

یک مرد است که یک خانه در یکی از روستاهای در مرز فرار به یک گروه از مهاجران در نزدیکی خانه اش و او ذکر شده آن را به ما. سپس چند روز بعد ما را دریافت عکس [از مردم با سر خود را با رنگ] از یکی دیگر از مخاطبین ما که فقط گفته این گروه از مردان است. آنها گزارش دادند که مردان شده بود به زور اسپری رنگ توسط کرواتی افسران پلیس و تا به حال تا به حال پول خود را و کفش به سرقت رفته است.

یکی از مردان درگیر در این حادثه در 2 ممکن است با اسپری رنگ بر روی لباس های خود را.

"این یک اهانت آمیز و تحقیر چیزی که به انجام"

این اولین بار است که ما دیده ایم اسپری رنگ استفاده می شود. آن را تعجب آور بود برای دیدن. آن حس را ندارد, چرا که آن را کشیده با توجه به آنچه اتفاق می افتد در اینجا. زمانی که پلیس شکستن تلفن کسی و یا کفش های خود را, آن را قطعا بی رحمانه اما آن را نیز دارای یک منطق پشت آن است: آن را مانع آنها از تلاش برای عبور از مرز دوباره در همان روز. اما اسپری-رنگ عجیب و غریب است. شاید آنها این کار را به دلیل آن باعث می شود مهاجران آسان تر برای شناسایی. بدیهی است که این یک اهانت آمیز و تحقیر چیزی که به انجام به کسی.
مردی که اسپری رنگ در 6 مارس. چهره اش شده است و تاری برای حفظ حریم خصوصی.
آن را ناراحت کننده برای دیدن این مورد از افسران پلیس به سوء استفاده از قدرت خود را و ببینید که کرواتی دولت کاملا نادیده گرفته آن است. این در حالی است که ما در حال دریافت گزارش می دهد که حتی در این سطح از تجاوز از کرواتی افسران پلیس به مهاجران همچنان بسیار بالا است.

این دو عکس گرفته شده در 7 مارس. مواجه شده اند تاری برای حفظ حریم خصوصی.
کرواسی پلیس مرزی دارای سابقه خشونت نسبت به پناهندگان تلاش برای ورود به کشور است. فرانسه 24 ناظران صحبت به کریم Abdmeziane یک زن 36 ساله الجزایر پناهنده که از مرز بوسنی و هرزگوین به کرواسی در سال 2018 است. او به شدت تحت فشار قرار دادند به بوسنی توسط کرواتی پلیس سه بار قبل از او با موفقیت از آن ساخته شده به اسلوونی.
 

"این درست مثل این است که در یک جنگ"

اولین بار من سعی کردم به عبور از آنها به سرقت برده تلفن همراه من. من راه رفتن شده بود چهار روز در برف و باران. بار دوم آنها را به سرقت برده من اموال و مرا هل داد به عقب. بار سوم آنها را به سرقت برده تلفن من و تمام پول من – بیش از €1000 – و آمار من با برقی بند ناف. کرواتی پلیس تنها در مورد مراقبت از پول است. گاهی اوقات شما باید به آنها پول آنها را به شما اجازه رفتن. اما آنها فقط سرقت همه چیز را به هر حال. که بار سوم آنها به من ضربه بسیار سخت و تحت فشار قرار دادند من تمام راه برگشت به مرز. شما راه رفتن به صورت روز در باران و گل شما باید چیزی برای خوردن به شما مخفی کردن در جنگل شما ضرب و شتم. این درست مثل این است که در یک جنگ.
این صدمات کریم Abdmeziane دریافت شده از کرواتی پلیس مرزی در تلاش برای عبور از مرز در سال 2018 است. او به ما ارسال این عکس.

دیده بان حقوق بشر در ماه جولای سال 2019 به نام اتحادیه اروپا برای جلوگیری از کرواسی را غیر قانونی pushbacks از مهاجران به کشورهای همسایه. گزارش مرز خشونت نظارت بر شبکه می گوید که در کرواسی "غیر قانونی حذف شیوه اند و به رغم بسته شدن رسمی مرز" در جهانی Covid-19 بحران است.

نوشته شده توسط کاترین بنت (@cfbennett2).



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن