طوفان Amphan پوند و هند و بنگلادش و پس از میلیون ها تخلیه

صادر شده در: 20/05/2020 - 08:26Modified: 20/05/2020 - 08:26 خلیج بنگال شدیدترین طوفان در دهه زد شرقی هند و ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

خلیج بنگال شدیدترین طوفان در دهه زد شرقی هند و بنگلادش روز چهارشنبه کشته شدن حداقل 14 نفر و تخریب هزاران خانه گفته است که مقامات در تلاش برای سوار شدن تلاش های امدادی در میان صعودی شیوع کروناویروس.

تبلیغات

پرجمعیت هند در ایالت بنگال در زمان فشار از طوفان Amphan که barrelled از خلیج بنگال با gusting بادها تا 185 کیلومتر در ساعت (115 مایل در ساعت) و یک موج طوفان در حدود پنج متر است.

West Bengal وزیر Mamata بانرجی گفت: حداقل 10 نفر کشته شده بود در این ایالت و دو منطقه شده است به طور کامل از ضرب و شتم توسط یکی از قوی ترین طوفان به آمار منطقه در چند سال.

"منطقه پس از منطقه را ویران شده است. ارتباطات مختل," بانرجی گفت:, و اضافه کرد که اگر چه از 500000 نفر شده بود تخلیه کردند مقامات دولت تا به حال به طور کامل پیش بینی شدت طوفان است.

با باران ادامه دارد, او گفت: سخت ترین بازدید مناطق نمی شد فورا در دسترس است. مقامات فدرال گفت که آنها تنها می تواند یک ارزیابی مناسب از تخریب در روز پنج شنبه صبح.

"ما رو بیشتر آسیب و ویرانی از Covid-19," بانرجی گفت: با اشاره به بیماری های ناشی از رمان coronavirus که تا کنون به کشته شدن 250 نفر در دولت است.

در غرب بنگال در شهر کلکته بادهای قوی روبترقی ماشین و قطع درختان و برق لهستانی. بخش هایی از این شهر را در تاریکی فرو برد.

طوفان Amphan باعث می شود هند ریزش زمین: 'امداد تلاش هستند که مانع Covid-19'

در کشور همسایه بنگلادش حداقل چهار نفر کشته شدند, مقامات گفت: با منابع قدرت قطع در برخی از مناطق.

مقامات آنجا منتقل شده بود به حدود 2.4 میلیون نفر به بیش از 15000 پناهگاه طوفان این هفته است.

اما مقامات گفت: آنها می ترسید که ایستاده محصولات می تواند آسیب دیده و دستگاه های زیادی از زمین های حاصلخیز در پرجمعیت کشور شسته.

"خوشبختانه برداشت برنج محصول تقریبا تکمیل شده است. هنوز هم آن را می تواند ترک یک دنباله از تخریب" گفت: Mizanur Rahman Khan, یک مقام ارشد در بنگلادش وزارت کشاورزی.

افزایش آب را از طریق شکست سدهای اطراف یک جزیره در بنگلادش Noakhali منطقه, از بین بردن بیش از 500 خانه های محلی رسمی Rezaul Karim گفت.

"ما می تواند جلوگیری از تلفات به مردم منتقل شدند به طوفان مراکز قبلا" کریم گفت.

مکرر قربانیان

سدهای نیز نقض در غرب بنگال را Sundarban دلتا که در آن آب و هوا مقامات گفته بود خروش شلاق طوفان می تواند سیل زده تا 15 متر داخلی.

محیط زیست شکننده منطقه مسکونی در هند-بنگلادش مرز است بهترین و شناخته شده برای ضخیم جنگل های حرا که در حال بحرانی زیستگاه ببر و به حدود 4 میلیون نفر در هند.

Anamitra Anurag Danda, یک عضو ارشد در بنیاد تحقیقات آبزرور فکر می کنم تانک که به طور گسترده مورد مطالعه قرار Sundarbans گفت که سدهای در سراسر منطقه ممکن است نقض شده است.

"گردباد موج همزمان با ماه جدید جزر و مد بالا. آن است که ویرانی در کمربند ساحلی" او به رویترز گفت.

Covid-19 بحران ساخته شده است که طوفان Amphan 'همه بیشتر ویرانگر" برای هند و بنگلادش

بنگلادش کم دروغ گفتن در ساحل, صفحه اصلی به 30 میلیون نفر و در هند و شرق به طور منظم بروز طوفان که جان صدها هزار نفر از مردم در دهه های اخیر.

شرقی هند در ایالت اوریسا بود ضربه توسط super cyclone که در سمت چپ نزدیک به 10 ، 000 تن در سال 1999 و هشت سال پس از یک گردباد تورنادو و جاری شدن سیل کشته 139,000 در بنگلادش است. در سال 1970 طوفان بهلا به کشته شدن یک و نیم میلیون نفر است.

در حالی که طوفان' فرکانس و شدت افزایش یافته است -- به یک پدیده مقصر تا حدودی در تغییر آب و هوا – مرگ و میر کاهش یافته است با تشکر سریعتر تخلیه های تکنولوژی بهتر و بیشتر پناهگاه است.

اما مقامات بنگلادش هنوز هم ترس که Amphan خواهد بود که قوی ترین طوفان جبهه پس از طوفان سدر را ویران کرد این کشور در سال 2007 به قتل حدود 3500 نفر و باعث میلیاردها دلار خسارت.

Rohingya پناهندگان

اگر چه در خارج از پیش بینی مسیر مستقیم از طوفان وجود دارد ترس برای ایمنی از تقریبا یک میلیون Rohingya پناهندگان میانمار در جنوب شرقی بنگلادش – ترین زندگی در وسیع اردوگاه قرار دارد و در شل و ول و موقت حاجت.

اولین coronavirus موارد گزارش شده وجود دارد در هفته گذشته و شنبه وجود دارد شش تایید عفونت.

سازمان ملل متحد گفت: اقلام ضروری از جمله مواد غذایی برزنت و تصفیه آب قرص شده بود انبار در حالی که مقامات گفت: پناهندگان خواهد بود نقل مکان کرد به داشتن مقاومت ساختمان ها مانند مدارس.

"باران های سنگین جاری شدن سیل و تخریب خانه ها و زمین های کشاورزی را افزایش می دهد احتمال این ویروس گسترش به خصوص در مناطق پر جمعیت مانند اردوگاه های پناهندگان در کخس بازار," ActionAid گفت.

"آن نیز بدون شک افزایش تعداد زندگی و معیشت در حال حاضر از دست داده به این بیماری همه گیر."

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و آسوشیتدپرس)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن