دیل Earnhardt جونیور عناوین نسکار 2021 سالن از شهرت کلاس

دیل Earnhardt جونیور دیرین فن های مورد علاقه و دو بار دیتونا 500 برنده خواهد شد پیوستن به اواخر خود را در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 خرداد 1399

دیل Earnhardt جونیور دیرین فن های مورد علاقه و دو بار دیتونا 500 برنده خواهد شد پیوستن به اواخر خود را در نسکار سالن از شهرت پس از انتخاب شدن به عنوان یکی از سه نفر از اعضای 2021 کلاس.

دیگر inductees قرمز کشاورز یکی از سه اصلی "آلاباما باند" کاربران که موفق به کسب حدود 700 تا 900 مسابقه در سری های مختلف هر چند هیچ یک در جام حذفی سطح و هنوز رقابت به طور معمول در یک مسیر خاکی در آلاباما در 87; و اواخر مایک Stefanik که برنده نه کل فصل عناوین در پایین خسته سری.

اواخر رالف Seagraves های اجرایی انتخاب شد و به عنوان نقطه عطفی برنده جایزه.

Earnhardt جونیور دریافت 76 درصد از آرا در اولین حضور خود را در انتخابات. "همسر من, اینجا بود, خانواده من, خواهر, بنابراین احاطه شده توسط بسیاری از مردمی او گفت:" در NBCSN اعلام نشان می دهد. "این عالی بود به صورت پاپ آپ بر روی صفحه نمایش."

Earnhardt جونیور پدر رالف و پدر دیل Sr. انتخاب شدند به عنوان یکی از 50 greatest رانندگان نسکار تاریخ در سال 1998 است. تاریخ و برنده نیست, یک فنجان عنوان اما برنده 26 مسابقه و 15 متوالی محبوب ترین راننده جوایز.

• نسکار Hall of Famer دیل Jarrett, 63, اعلام کرد او دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 و در قرنطینه. سه بار دیتونا 500 برنده و 1999 قهرمان جام حذفی گفت: تنها نشانه ای او بود و کمی سرفه و او بود که به خوبی انجام می دهند.

در جای دیگر

غول' kicker بازداشت در چیکو

الکل مشکوک در یک hit-and-run تصادف که منجر به دستگیری New York Giants کیکر Aldrick Rosas در چیکو.

Rosas, 25, گفته موفق به متوقف کردن یک نور قرمز و کشت و زرع خود شورلت SUV به سمت وانت جمعه گشت بزرگراه کالیفرنیا گفت.

رسس یک چیکو بومی رانندگی نگهداری و پس از آن راه می رفت دور از SUV هنگامی که آن را شکست CHP گفت. او به اتهام آمار-و-اجرا و رانندگی در حالت تعلیق مجوز و داشت با او دست و پا تحت پوشش در خون است.

فوتبال: بایرن مونیخ مسجل رکورد گسترش هشتم مستقیم تیمشان با پیروزی 1-0 در Werder Bremen.

• در لیگ اسپانیا, بارسلونا را شکست داد لگنس 2-0 با هدف های لیونل مسی.

کالج, فوتبال ملی, فوتبال پایه اعلام کرد 78 بازیکنان و هفت مربیان از FBS صفوف که برای انتخاب به College Football Hall of Fame. در میان کسانی که در رای گیری برای اولین بار ایالتی فلوریدا و دیرین اظهارات کیکر سباستین Janikowski و سابق Miramonte-اوریندا دانشگاه میامی و 49ers کارفرمایی کن دورسی.

بازگشت به انتخابات می تونی گونزالس و ران ریورا (Cal) اد McCaffrey (Stanford) و در مدرسه رده Fran McDermott (سنت مری).

بیس بال: دانشگاه آیووا ارشد اعطای Judkins یک راست دست پارچ امضا رایگان-عامل قرارداد با یک است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب