--داميان ليلارد 61 امتياز دارد در حاليكه بلیزرز از ماوريكز 134-131

پيشي گرفت دریاچه BUENA ویستا، فلا. -- دامین لیلارد با 61 امتیاز حرفه خود را بالا گره زد، و پورتلند تریل بلی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 مرداد 1399
پيشي گرفت

دریاچه BUENA ویستا، فلا. -- دامین لیلارد با 61 امتیاز حرفه خود را بالا گره زد، و پورتلند تریل بلیزرز در دالاس Mavericks 134-131 در سه شنبه شب به مکان هشتم در کنفرانس غرب حرکت کرد.

---- بلیزر خواهد شد نقطه در بازی در سری برای آخرین نقطه حذفی در غرب با پیروزی پنجشنبه در برابر بروکلین پرانچ.

Lillard در ششمین بازی خود در فصل ۵۰ نقطه ای ۹ ۳ اشاره گر ساخت. او ۱۲اِم بازیکنی است که در بازی های برگشت به عقب بعد از افت ۵۱ در ۷۶نفره در روز یکشنبه، ۵۰ امتیاز کسب کرده است.

مبادرت به 123، راکت 105: کلدون جانسون ۲۴ امتیاز و ۱۱ رباند داشت و سن آنتونیو امیدهای حذفی خود را زنده نگه داشت.

سان ها 130، 76ers 117: Devin Booker با به ثمر رساند 35 امتیاز و فینیکس، 7-0 در NBA راه اندازی مجدد، به یک نهم مکان کراوات در غرب با ممفیس کشیده.

سلتیک ها 122، گریزلی 107: Jayson تاتوم 29 امتیاز برای بوستون به ثمر رساند, که در حال حاضر قفل شده است تا دانه سوم شرق.

باکس 126، جادوگران 113: بروک لوپز ۲۴ امتیاز کسب کرد و میلواکی پس از بیرون زدن جیانیان آنتوکونمپو باکس در سه ماهه دوم به خاطر ضربه زدن به موریتس واگنر که از آنتهتوکونمپو اتهامی گرفته بود، واشنگتن را شکست داد. با میلواکی به چالش کشیدن تماس، Antetokounmpo واگنر در راه به نیمکت نزدیک شد و شروع به jabbering در او قبل از headbutting او.

پادشاهان 112، پلیکانس 106: هریسون بارنز ۲۵ امتیاز از جمله ۱۲ امتیاز در سه ماهه سوم را به ثمر رساند و ساکرامنتو نیواورلئان را شکست داد. هر دو تیم از بازی های حذفی حذف شده اند.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن