مرگ و میر از Covid-19 فراتر از 30000 در برزیل, امریکا لاتین را بدترین آمار کشور

صادر شده در: 03/06/2020 - 03:59 برزیل پیشی گرفته 30,000 مرگ و میر ناشی از شیوع کروناویروس در روز سه شنبه به

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 خرداد 1399

صادر شده در:

برزیل پیشی گرفته 30,000 مرگ و میر ناشی از شیوع کروناویروس در روز سه شنبه به دلیل بیماری در ادامه به پاره کردن از طریق آمریکای جنوبی را بدترین آمار کشور است.

تبلیغات

آمار و ارقام منتشر شده توسط وزارت بهداشت نشان داد یک رکورد جدید 1,262 مرگ و میر در حالیکه در 24 ساعت و همچنین 28,936 عفونت های جدید.

این ارقام به عنوان برخی از برزیل متحده شروع به ظهور از ماه از لحاظ اقتصادی-خفقان قرنطینه اقدامات با وجود هشدارهای از که و اپیدیولوژی.

به طور کلی تعداد موارد تایید شده -- 555,383 -- باعث می شود برزیل دوم بیشتر تحت تاثیر قرار کشور پس از ایالات متحده است.

رسمی Covid-19 مرگ و میر 31,199 منتشر شد سهشنبه چهارم-بالاترین در جهان پس از امریکا و بریتانیا و ایتالیا.

کارشناسان تخمین می زنند تعداد واقعی عفونت می تواند تا 15 برابر بیشتر از آمار رسمی داده شده نسبتا کمی تست در سراسر کشور پهناور از 210 میلیون نفر است.

در یک نگرانی, نشانه, Sao Paulo دولت در روز سه شنبه ثبت بالاترین روزانه ارقام برای هر دو مرگ و عفونت در آن روز که شهرستانها در سراسر کشور آغاز شد بازگشایی مراکز خرید و ادارات.

سائو پائولو در حال حاضر در مجموع نزدیک به 120,000 موارد با تقریبا 8,000 مرگ و میر.

در سائو پائولو خود شهردار Bruno Covas است و قرار است در بازگشت بازگشایی غیر ضروری کسب و کار تا بعد از 15 ژوئن.

این دیگر بدترین آسیب دیده, دولت, Rio de Janeiro, همچنین آغاز شد و در حال ظهور از قرنطینه اقدامات روز سه شنبه با سواحل و کسب و کار دوباره باز کردن.

"در شرایط فعلی آرامش این اقدامات است که با اضافه کردن بنزین به آتش" رافائل Galliez یک عفونت متخصص در دانشگاه فدرال ریو دو ژانیرو گفته.

دفتر منطقه ای سازمان بهداشت جهانی هشدار داد برزیل روز سه شنبه در مقابل بازگشایی "سرعت بیش از حد وجود دارد به عنوان یک خطر حیات COVID-19."

وزارت بهداشت وجود دارد گفت: "هیچ راهی برای مشخص کردن زمانی که اوج مرگ و میر رخ خواهد داد" با توجه به حجم و تنوع جغرافيايی.

برزیل را بحران بهداشتی ادغام شده با یک بحران سیاسی به عنوان راست رئیس جمهور Jair Bolsonaro آشکارا درگیر شدند و با مقامات محلی است که اصرار بر مستند اقدامات است.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن