تصمیم به افتخار افسانه ای خواننده مصری در اسرائیل خشم جناح راست

صادر شده در: 28/07/2020 - 19:59 شاید هیچ مدرن فرهنگی مصر گنج بیشتر محبوب تر از ام Kulthoum. هر کسی که جهان ع

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 مرداد 1399

صادر شده در:

شاید هیچ مدرن فرهنگی مصر گنج بیشتر محبوب تر از ام Kulthoum. هر کسی که جهان عرب شده است و یا در خانه یک عضو از خارج از کشور به احتمال زیاد شنیده حرکت تن از او متمایز رزونانس صدا. اسرائیل در شهر حیفا به تازگی به افتخار او میراث –و هم زده تا بحث در این فرآیند است.

تبلیغات

"ستاره شرق" به عنوان ام Kulthoum است که اغلب به نام پدید آمده در فرهنگی مرحله در مصر در سال 1920 و تحت سلطه صحنه موسیقی در جهان عرب تا زمانی که مرگ او در سال 1975. وجود دارد چند عرب خانه در هر نقطه از جهان که در آن او سودا ملودی باید نه انجام شده است. در اشاره به حدود 10 درصد از آن از 30 ، 000 ساکنان که عرب حیفا سومین شهر بزرگ اسرائیل رای به نام یک خیابان بعد از این خواننده در اوایل این ماه. هیفا شورای شهر سر Einat Kalish-رتم گفت که این تصمیم بازتاب این شهر به نمایندگی از "یک مدل از وجود همکاری بین اعراب و یهودیان".

که Kulthoum خواهد بود به رسمیت شناخته شده در حیفا حس می کند گفت: al Huda-امام اورشلیم مبتنی بر متخصص در فلسطین فرهنگ است. "هیفا همواره یک شهرستان با تحمل و احترام به تفاوت" او گفت:. "وقتی که من می گویند تفاوت منظورم احترام به فلسطینیان است."

Kulthoum راه می رفت خیابان های هیفا انجام وجود دارد در یافا و در بیت المقدس قبل از سال 1948 تأسیس دولت اسرائیل که کسانی که در شهرستانها بودند و هنوز هم بخشی از فلسطین. اما نفوذ خود را گسترش در خارج از خاورمیانه نیز هست که در آن او است بهترین راه حل برای او افسانه ای 1967 کنسرت در المپیا در پاریس.

در نظر گرفته بی همتا, Kulthoum را contralto صدای ستایش بود توسط باب دیلن و نمونه برداری توسط Beyoncé. Led Zeppelin رابرت گیاه گفت: روزنامه مستقل است که او "به انحراف محور" است. "هنگامی که من برای اولین بار شنیده ام راه او خواهد رقص را از طریق مقیاس به زمین در زیبا توجه داشته باشید که من حتی نمی توانست تصور کنید که آواز این بود: کسی تا به حال دمیده یک سوراخ در دیوار از درک من از خواننده."

و یهودیان که گوش دادن به او در شمال آفریقا و خاورمیانه به عنوان متصل به خود را به عنوان هر عرب. برای برخی از, اگر چه, که در آن توافق به پایان می رسد. Kulthoum بود به شدت طرفدار فلسطینی ها بود و محکوم اسرائیل و مخالفان در اسرائیل فکر می کنم ارج نهادن به اواخر خواننده نامناسب است.

پس از این تصمیم اعلام شد, نخست وزیر بنیامین نتانیاهو و پسر یائیر توییتی که این تصمیم را "شرم آور و دیوانه". جناح راست مجلس آریل Kallner نوشت: در محلی Kol Po روزنامه است که او غمگین است که هیفا تصمیم گرفته بود به افتخار یک زن که تا به حال "نامیده می شود برای نابودی دولت یهودی".

این روزنامه به چاپ سیاه و سفید-عکس از Kulthoum در آن صفحه با برخی از ترانه نابودسازی بیش از تصویر. "در حال حاضر من یک تفنگ را در فلسطین با شما" او تا به حال crooned در یک آهنگ اختصاص داده شده به فلسطینی ها.

که نه تنها زمان Kulthoum شروع به پریدن کرد به نزاع سیاسی. در طول شش روز جنگ بین مصر و اسرائیل در سال 1967 Kulthoum – گاهی اوقات به نام "مصر چهارم هرم" – انجام شده یک آهنگ اندرز مصر برای درهم شکستن دشمن خود را.

او ناسیونالیستی آهنگ "والا علی Ya Selahy" (آن بوده است مدت زمان طولانی آه سلاح از معدن) به عنوان مصر سرود ملی از سال 1960 تا 1979 در زمانی که در اشاره به مذاکرات صلح با اسرائیل رئیس جمهور انور سادات جایگزین آن بیشتر خنثی "Bilady, Bilady, Bilady" (My Homeland) که باقی می ماند سرود امروز.

Kallner گفت که مبارزه با هیفا تلاش برای تغییر نام خیابان. اما اگر او می خواهد به کاهش او میراث او باید کار خود را قطع برای او: در سال 2011 یک خیابان به نام بعد از او در شرق اورشلیم و شهرستان رملا در حال برنامه ریزی برای انجام همان.

جنجال نیست گسترده دست آورد توجه خارج از برخی محافل سیاسی. Al-امام گفت که برخی از دوستان او در حیفا تا به حال شنیده ام از داد و بیداد.

در Kulthoum بومی مصر ناظران تر بودند بهت زده تر از هر چیزی است. "هر کسی که به دنبال عینی در آن در حال رفتن به پیدا کردن آن را به یک جای عجیب و غریب نمایشی عمل" گفت: Dr هکتار Hellyer ارشد کاردانی همکار در موسسه سلطنتی خدمات امارات (RUSI) در لندن و موقوفه کارنگی برای صلح بین المللی در واشنگتن DC.

"ام Kulthoum بود عمیقا میهنی مصر که هرگز تو را دیدم مصر بود که در هر چیزی, اما یک دولت از جنگ با اسرائیل است. علاوه بر این او بود آشکارا و به عمد یک حامی قوی از حقوق فلسطینی در برابر اسرائیل – پس این همه به نظر می رسد کمی عجیب و غریب."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب