دفاع از وزیر متهم به تجاوز به عنف و پاکسازی هشدار علیه 'قضاوت با رسانه های اجتماعی'

صادر شده در: 14/07/2020 - 16:57 رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی کرده است در دفاع از تصمیم خود برای قرار دا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 تیر 1399

صادر شده در:

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی کرده است در دفاع از تصمیم خود برای قرار دادن یک مرد متهم به تجاوز به عنف در شارژ از ملت و نیروهای پلیس با استناد به اصل برائت و هشدار داد که فرانسه باید اتخاذ "بدترین Anglo-Saxon جامعه".

تبلیغات

سوال در مورد اتهام تجاوز به عنف در طول یک روز باستیل مصاحبه در روز سه شنبه, پاکسازی آشفته شد و گفت: "وجود دارد برائت. ... بدون علت می تواند نسبتا دفاع اگر شما انجام این کار با نادیده گرفتن اصول دموکراسی ما."

تصمیم خود را در هفته گذشته به انتصاب Gérald Darmanin به عنوان وزیر کشور و موقعیت گاهی اوقات به در فرانسه به عنوان "پلیس بالا" است خشم فرانسوی فمینیست که صحنه چندین تظاهرات در روز های اخیر.

>> فرانسوی فمینیست انتقاد, انتخاب, عدالت, داخلی وزرای بیش از تبعیض جنسی و تجاوز به عنف ادعا

Darmanin که پناهنده از محافظه کار Les Républicains به خدمت در پاکسازی دولت شده است متهم به تجاوز به یک زن پس از او به دنبال کمک خود را در داشتن یک سابقه کیفری حذف در سال 2009. او با رد این ادعا اصرار دارد که روابط بين دو طرف بوده است.

از اتهامات عنوان شده در ابتدا را رد کرد و در سال 2018 اما در ماه نوامبر گذشته قضات دستور داد پرونده به بود بازگشایی شد. یک تحقیق جدید است که در حال حاضر در جریان است.

در مصاحبه خود در روز سه شنبه, پاکسازی متعهد به ادامه فشار برای اقدامات سخت تر علیه خشونت های جنسی و جنسیتی اصرار او "سهام فمینیستی علت".

با این حال او هشدار داد که عدالت باید اجرا شود البته آن است و هیچ کس نباید تبدیل به "قربانی قضاوت خیابان و شبکه های اجتماعی".

فرانسه وی افزود: نباید اتخاذ "بدترین Anglo-Saxon جامعه".

'سیلی'

فرانسوی گروه های فمینیستی می خواهید Darmanin به استعفا گفت: انتصاب یک ضربه به قربانیان خشونت های جنسی و تضاد پاکسازی این وعده را به برابری جنسیتی یک "علت بزرگ" از ریاست جمهوری خود.

آنها هم عصبانی انتصاب جدید وزیر دادگستری اریک Dupond-Moretti که تمسخر #MeToo جنبش و "دیوانه" زنانی که "مصلوب" مردان در رسانه های اجتماعی.

سابق وکیل Dupond-مورتی نیز رد کرد اولین بار در جهان قانون در برابر خانه اش و دیگر آزار و اذیت خیابانی گذشت در فرانسه در سال 2018 به عنوان یک "شوخی".

در اخیر خود ترمیم کابینه پاکسازی جایگزین با مشخصات بالا حقوق زنان وزیر در پشت این قانون Marlène Schiappa. او در حال حاضر تحت Darmanin در یک نقش جدید با تمرکز بر تابعیت.

قرار ملاقات از Darmanin و Dupond-Moretti یک "سیلی" در برابر "هر کس که به مبارزه علیه خشونت مبتنی بر جنسیت" لورنس Rossignol های سوسیالیستی سابق وزیر برای خانواده گفت: رسانه های فرانسه هفته گذشته است.

"این یک مشکل بسیار بزرگ به خصوص از آنجا که هیچ یک از این دو ساخته شده است که یک تعهد عمومی برای مقابله با چنین خشونت" Rossignol اضافه شده است.

(FRANCE 24 با AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن