تقاضا برای عدالت نژادی در جورج فلوید مراسم تشییع جنازه در هوستون

صادر شده در: 09/06/2020 - 23:58 یک رهبر جنبش حقوق مدنی در روز سه شنبه مراسم تشییع جنازه برای جورج فلوید که م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 خرداد 1399

صادر شده در:

یک رهبر جنبش حقوق مدنی در روز سه شنبه مراسم تشییع جنازه برای جورج فلوید که مرگ در زندان موجب تظاهرات متهم آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از "شرارت" برای سرکوب تظاهرکنندگان به جای خشونت پلیس.

تبلیغات

Reverend Al Sharpton نیز گفت: این خدمات در هوستون که مغلوب ساختن پیشی جستن از تلاش برای متوقف کردن تظاهرات با زور از جمله استفاده از گلوله های لاستیکی به جای اینکه به دنبال عدالت برای آزار شهروندان نشان می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن است سیگنالینگ به افسران پلیس که آنها را بالاتر از قانون است.

"ما در حال مبارزه با شرارت در مکان های بالا!" Sharpton thundered, گفتن این عبارت بارها و بارها از او به عنوان متهم مغلوب ساختن پیشی جستن از "مکر و چگونه شما می توانید چرخش داستان و نه از چگونه شما می توانید دستیابی به عدالت است."

"با شما تماس در کابینه خود را تلاش برای کشف کردن چگونه آن را به تاثیر رای خود را به جای چگونه آن را به زندگی ما تاثیر می گذارد," مشهور مذهبی و مدافع حقوق گفت: مهمانان.

"شما را به گلوله های لاستیکی و گاز اشک آور به روشن کردن معترضان مسالمت آمیز و سپس نگاهی به کتاب مقدس و راه رفتن در مقابل یک کلیسا و استفاده از یک کلیسا به عنوان یک سرپا نگه داشتن? شرارت در مكانهای بلند" Sharpton گفت.

به عنوان شرکت کنندگان در مراسم تشییع جنازه تحسین, Sharpton berated رئیس جمهور برای عدم به طور مستقیم آدرس چگونه یک مینیاپولیس پلیس فشرده زانو خود را در برابر یک دستبند فلوید گردن به مدت هشت دقیقه و 46 ثانیه تا پس از فلوید بدن رفت لنگی.

مغلوب ساختن پیشی جستن آیا گوشی فلوید خانواده به پیشنهاد او همدردی و او توصیف کرده است 46 ساله از مرگ به عنوان یک "چیز وحشتناک" است که "هرگز نباید اتفاق می افتاد."

Sharpton تاکید ریاست جمهوری در پاسخ شده است کافی نیست.

"آنچه که در مورد حقوق بشر جورج فلوید" او گفت:. "سیگنال های که ما در حال ارسال است که اگر شما در اجرای قانون است که قانون صدق نمی کند به شما."

Sharpton اشاره کرد چه بسیاری از معترضان صحبت کردن در مورد در هفته پس از فلوید را کشتن که نژادپرستی نظاممند فراگیر است و باید به آنها رسیدگی شود.

"ما در حال مبارزه با قطع برخی از حوادث. ما در حال مبارزه با یک نهادی مشکل سیستمیک است که اجازه داده شده است به تمامي وجوه پس ما آورده بودند به این سواحل" Sharpton گفت: با استناد به چهار قرن میراث برده داری در امریکا است.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن