دویچه بانک جریمه 150 میلیون دلاری برای عدم پرچم جفری اپستاین حساب

صادر شده در: 07/07/2020 - 18:21 دویچه بانک موافقت به پرداخت 150 میلیون دلار برای حل و فصل ادعا می کند که آن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 تیر 1399

صادر شده در:

دویچه بانک موافقت به پرداخت 150 میلیون دلار برای حل و فصل ادعا می کند که آن را شکست رعایت قوانین در ارتباط با اواخر مجرم جنسی جفری اپستین ایالت نیویورک اعلام کرد.

تبلیغات

مجازات اعلام شد انتشار توسط سرپرست خدمات مالی Linda A. Lacewell.

"با وجود دانستن آقای اپستین جنایی وحشتناک, تاریخچه بانک inexcusably موفق به شناسایی و یا جلوگیری از میلیون ها دلار از معاملات مشکوک," Lacewell گفت.

با توجه به انتشار قرارداد مشخص شده اولین اجرای عمل توسط یک تنظیم کننده در برابر یک موسسه مالی برای معامله با سرمایه.

اپستاین کشته های خود را در ماه اوت گذشته در منهتن فدرال زندان در حالی که در انتظار محاکمه در قاچاق جنسی اتهامات عنوان شده علیه.

او دوست دختر سابق, بریتیش, مقتدر Ghislaine ماکسول دستگیر شد هفته گذشته آورده و به شهر نیویورک به صورت اتهامات او استخدام دختران برای اپستاین به سوء استفاده جنسی در 1990s. در دعاوی مدنی او را رد کرده بودیم. او در دادگاه فدرال منهتن تفهیم اتهام است که به احتمال زیاد در هفته آینده.

در بیانیه این بانک آلمانی گفت: حل و فصل با ایالت نیویورک "ما نشان دهنده unreserved و شفاف همکاری با ما تنظیم کننده."

بانک گفت: در آن سرمایه گذاری کرده بود تقریبا 1 میلیارد دلار برای بهبود آن در آموزش و کنترل و تا به حال افزایش کارکنان آن نظارت بر کار برای بیش از 1500 نفر از کارکنان "به ادامه افزایش ما ضد جرایم مالی قابلیت."

در بیانیه رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو یک دموکرات گفت: این بانک موفق به جلوگیری از میلیون ها دلار در معاملات مشکوک.

Lacewell گفت: این بانک موفق به درستی نظارت اپستین فعالیت حساب با وجود اطلاعات در دسترس عموم در مورد اپستین جنایات.

سرمایه گذار با آمریکا منازل مسکونی در منهتن فلوریدا و جدید مکزیک همراه با خانه در پاریس و جزایر ویرجین تا به حال مجرم جنایی به اتهام سوء استفاده جنسی در فلوریدا بیش از یک دهه پیش بود یک مجرم جنسی ثبت شده قبل از جولای سال 2019 بازداشت فدرال جرم جنسی اتهامات عنوان شده علیه.

Lacewell گفت: بانک پردازش صدها نفر از معاملات بالغ بر میلیون ها دلار است که "حداقل باید خواسته های اضافی و موشکافی در نور آقای اپستین تاریخ است."

او گفت: برخی از پرداخت ها است که باید کشیده موشکافی شامل پرداخت پول به مردم علنا ادعا شده آقای اپستین co-توطئه گران در نظر جنسی سوء استفاده از زنان جوان حل و فصل پرداخت در مجموع بیش از 7 میلیون دلار و بیش از 6 میلیون دلار در هزینه های قانونی برای اپستاین و co-توطئه گران.

پرداخت های دیگر رفت و به مدل ها و معاملات برای زنان کمک درسی مدرسه و هتل و هزینه های اجاره او گفت: همراه با مشکوک برداشت پول نقد در مجموع بیش از 800.000 دلار در چهار سال کشش.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب