توسعه دهنده ساختمان Winthrop میدان برج می خواهد به کوچک شدن اندازه تغییر آپارتمانهای برای آپارتمان ها; سرزنش بودجه به علت سقوط coronavirus

هزاره شرکای دیروز خواسته BPDA به اجازه دهید آن را اصلاح یک بال آن ساختمان ناتمام در Winthrop مربع که کاهش تعدا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1399

هزاره شرکای دیروز خواسته BPDA به اجازه دهید آن را اصلاح یک بال آن ساختمان ناتمام در Winthrop مربع که کاهش تعداد واحدهای مسکونی از 387 به 321 - و آن را می خواهد به اجاره آن واحد را به عنوان آپارتمان به جای فروش آنها را به عنوان آپارتمانهای.

در درخواست خود را به BPDA توسعه دهنده سرزنش "بی سابقه COVID-19 همه گیر" برای ساخت آن را سخت تر برای به دست آوردن تامین مالی را به پایان برساند ساختمان در حال حاضر در راه و سپس به جذب مرتب کردن بر اساس از خریداران که قبلا ممکن است بخواهید برای قرار دادن هفت چهره به صورت واحد با جدی انداز در مرکز شهر بوستون است.

این شرکت گفت: برنامه های خود را برای 772,000 فوت مربع از فضای اداری در برج و چهار سطح پارکینگ در زیر آن بدون تغییر باقی می ماند. همچنین:

تالار بزرگ/اتصال باقی مانده در اندازه اصلی و با شکوه در 40' عرض 60' قد بلند.

هزاره پرداخت این شهرستان حدود 100 میلیون دلار برای این سایت که قبلا اشغال شده توسط شهرداری پارکینگ گاراژ و موافقت به پرداخت یکی دیگر از 50 میلیون دلار به عنوان آپارتمانهای فروخته شد. جهان گزارش می دهد که هزاره می گوید که هنوز هم برنامه های خوبی را در آن باقی مانده 50 میلیون دلار در پرداخت با وجود کاهش در تعداد واحد و تغییر خود را از آپارتمانهای برای آپارتمان.

قیمت خرید است که در علاوه بر این به حدود 13.7 میلیون توسعه پرداخت می شود به BPDA بودجه برای مسکن و ایجاد شغل. حدود نیمی از پول را به سمت ساخت و ساز یک چینی ساختمان که شامل مقرون به صرفه آپارتمان و آپارتمانهای هتل و دائمی محله چینی ها شعبه بوستون کتابخانه های عمومی.

Winthrop پروژه مرکز اطلاع از پروژه تغییر (4.8 M PDF).



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن