توسعه دهنده پیشنهاد تبدیل جنوبی پایان ویژگی های مدرسه به خانه سالمندان مقرون به صرفه مسکن دفاتر

یک توسعه دهنده است گفت: BPDA آن را می خواهد به نوبه خود زمان بنجامین فرانکلین موسسه تکنولوژی سایت در برکلی خیا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 تیر 1399

یک توسعه دهنده است گفت: BPDA آن را می خواهد به نوبه خود زمان بنجامین فرانکلین موسسه تکنولوژی سایت در برکلی خیابان به پیچیده ای است که شامل یک "مراقبت ارشد مرکز" مقرون به صرفه مسکن و ساختمان با خرده فروشی و فضای اداری.

موسسه تاسیس و در سال 1905 در بخشی از ترکه از 1000 پوند استرلینگ چپ توسط بنجامین فرانکلین قصد دارد به حرکت به یک ساختمان جدید آن را ساخته اند در هریسون (آرکانزاس) خیابان در Melnea Cass بلوار در Roxbury.

در نامه ای از قصد ظ دیروز مربوط Beal آن می گوید: 310,000 فوت مربع پیشنهاد برای یک مثلثی سایت محدود برکلی, Appleton و Tremont خیابان را شامل جدید ارشد-مراقبت از ساختمان "تطبیقی استفاده مجدد" اصلی فرانکلین ساختمان اتحادیه برای خرده فروشی و دفتر استفاده و ساخت و ساز از 20 ، 000 فوت مربع ساختمان با قیمت مناسب واحد است.

مربوط Beal می گوید آن را باز خواهد شد تا معابر عمومی از طریق سایت و که آن پیشنهاد را "غنی سازی بافت تاریخی شهر از جنوب تا پایان حفظ بسیاری از ساختارهای موجود در سایت پروژه در حالی که معرفی جدید معاصر و متنی طراحی و گسترده چشم انداز و قلمرو بهبود است."

این شرکت می گوید این انتظار به فایل برنامه های دقیق را در عرض دو ماه.

فرانکلین چپ پول در سال 1790 با دستورالعمل استفاده از آن را برای 10 سال وام از بین 15 و 60 پوند به "جوان ازدواج artificers" و یا صنعتگران مانند پرینتر با بهره 5 درصد در او مقرر رفتن به صندوق و با دستورالعمل ها است که پس از 100 سال بیشتر از پول به دست بوستون عمومی کار می کند اما با برخی مداوم مورد استفاده قرار گیرد به نفع مردم شروع کردن در ویژگی های معاملات برای 100 سال.

یک مشکل به وجود آمد هر چند که شهر هیئت aldermen - اساسا شهرستان نمایندگان - تصمیم به خرید برخی از زمین با پول و کسی شکایت کرد. در سال 1903 به دادگاه عالی قضایی حکومت aldermen نمی تواند مناسب پول به دلیل فرانکلین تا به حال مشخص شده است که اعضای خود وام موسسه هیئت مدیره شامل شهر بوستون نه selectmen اما پس از بوستون شد شهرستان در سال 1822 آن دیگر selectmen. فرانکلین نیز کارگردانی است که وزرای سه قدیمی ترین اسقفی جماعت و کلیساهای پروتستان در خدمت در هیئت مدیره اما در سال 1903, قدیمی ترین کلیسای اسقفی در بوستون - پادشاه نمازخانه - تا به حال تبدیل شدن به یکتاپرستی وزیر جنوبی جماعت کلیسا می خواستم چیزی برای انجام با پول سپس کل اعتقادی بحث در مورد چه نوع از کلیسا می تواند به درستی به نام "جماعت" و به طوری که قدیمی ترین است.

Solomonically دادگاه تصمیم گرفت تنها جواب این بود که یک عدالت ایجاد یک هیئت مدیره برای این صندوق با انتصاب مردان تمایز "انتخاب شده توسط دلیل از صلاحیت فکری و اخلاقی برای این مهم خدمات" و شهردار.

یکی از آن مردان بود Henry S. Pritchett رئيس جمهور از موسسه تکنولوژی ماساچوست که آمد تا با ایده استفاده از ترکه با سپس $408,396.48 به راه اندازی یک "شب آموزش مدرسه" در ویژگی های هنر. اما خود به خود آن مقدار به اندازه کافی برای شروع یک کل مدرسه جدید. خوشبختانه Pritchett بازدید پیتسبورگ و به عنوان یکی آیا اگر یکی بود که رئیس جمهور از دانشگاه MIT ملاقات با صنعتگر تبدیل نیکوکار اندرو کارنگی.

به عنوان بازگو توسط دادگاه عالی قضایی در سال 1957 تصمیم (بیش از اینکه موسسه می تواند شیب به صندوق برای دیدار با حقوق و دستمزد):

با اشاره به پیشنهاد طرح برای شب, آموزش, مدرسه, آقای کارنگی پرسید که چرا "امنا" تردید. زمانی که آقای Pritchett و گفت: کمبود بودجه" آقای کارنگی گفت: "من بازی بن فرانکلین."

فرانکلین اتحادیه افتتاح شد در سال 1905 در برکلی خیابان.

41 برکلی سنت نامه ای از قصد (643k PDF).



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن