آیا یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی از سال 2003 واقعا پیش بینی Covid-19 همه گیر?

تبدیل شدن به یک ناظر از اواسط ماه مارس, مردم آنلاین به اشتراک گذاری شده است گزیده ای از سال 2003 مجموعه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 خرداد 1399

از اواسط ماه مارس, مردم آنلاین به اشتراک گذاری شده است گزیده ای از سال 2003 مجموعه تلویزیونی است که به طرز مرموزی به نظر می رسد به پیش بینی سال 2020 Covid-19 بیماری همه گیر. در صحنه, بازیگران, بحث در مورد یک ویروس است که در چین نشات گرفته است که می تواند تحت درمان با کلروکين. برخی از افراد در تفسیر این صحنه به عنوان اثبات تئوری های توطئه که Covid-19 هماهنگ بود. فرانسه 24 ناظران تیم صحبت کرد به کسی که نوشت: این قسمت از سری "منطقه مرده" برای پیدا کردن داستان واقعی.

در گزیده ای است که گردش آنلاین – است که حدود 2'30" – بازیگران صحبت در مورد یک "ویروس از چین" که باعث تب بالا و عوارض تنفسی. برای جلوگیری از آلوده دیگران, افراد در معرض ویروس قرار داده شد و در قرنطینه برای مدت طولانی. بعدی دنباله را نشان می دهد یکی از شخصیت های داشتن یک رویا که در آن ناخودآگاه خود نشان می دهد به او که کلروکين را می توان به عنوان یک درمان. گزیده ای به پایان می رسد با شخصیت اصلی متوجه باشند که چشم انداز خود را راست بود و کلروکين واقعا درمان افراد مبتلا به ویروس است.

مردم شده اند به اشتراک گذاری این گزیده ای از سال 2003 مجموعه تلویزیونی "منطقه مرده" به عنوان اثبات این که Covid-19 همه گیر شد مقرر.
 

این همه پست ذکر عجیب و غریب تشابه بین کلیپ و Covid-19 همه گیر از جمله اشاره ای بحث برانگیز درمان با کلروکين. یکی از کاربران شبکههای اجتماعی ادعا (در فرانسه) که سیا شده بود با استفاده از فیلم خود را اعلام پروژه های آینده به مردم می دانم.

گزیده ای از قسمت 14 فصل 2 آمریکایی سری "منطقه مرده". بازیگر اصلی, Anthony Michael Hall, نقش مردی که به کما رفت و پس از مجروح شدن در تصادف. هنگامی که او از خواب بیدار شش ماه بعد, او می تواند دیدن آینده از طریق چشم انداز عجیب و غریب.

اگر شما تماشای قسمت است که به نام "طاعون" و سپس از آن آسان است به نقطه تفاوت بین وضعیت در فیلم و واقعیت است. شخصیت اصلی یک چشم انداز نشان می دهد که کودکان در یک مدرسه همه بیمار شدن با ویروس. او می گوید در این شهر کلانتر به قرنطینه مدرسه تا زمانی که او می یابد یک راه برای درمان این کودکان است. از سوی دیگر Covid-19 به نظر می رسد بیشتر یدکی کودکان را با تنها درصد بسیار کمی تحت تاثیر قرار (در حدود 2 درصد موارد).

اما در تصویری که در حال حاضر در گردش آنلاین, صحنه نمایش کودکان و مدرسه که قرنطینه شده اند ویرایش شده به آن نگاه کنید بیشتر شبیه به وضعیت فعلی. شما می توانید ببینید که گزیده ای از این قسمت که شامل قسمت در مورد کودکان بیمار.


"این داستانی بود که بر اساس یک مورد جدا که من آمد در سراسر 17 سال پیش"

فرانسه 24 ناظران تیم صحبت کرد به کسی که نوشت: این قسمت از "منطقه مرده". نام او جیل الن Blotevogel, و او گفت: او بسیاری از تحقیقات قبل از نوشتن این قسمت:

هدف من برای [منطقه مرده] plotline بود به آمده تا با یک درمان است که می توانست هفته ها یا ماه یا سال برای پیدا کردن از طریق عادی و تحقیقات پزشکی – یک پرت/نادر امکان. در تحقیقات من در بر داشت یک مورد واقعی که در آن کسی که مبتلا به مالاریا به عنوان به خوبی به عنوان یک coronavirus شد و تحت درمان با ضد مالاریا مواد مخدر است که اتفاق افتاده است برای کشتن ویروس خود را به عنوان به خوبی. این یکی بسیار مورد جدا که به من داد یک راه حل جالب برای من داستانی plotline.

Plotline که Blotevogel نوشت: نیست خیلی تعجب آور با توجه به متن ، بین سال های 2002 و 2004 coronavirus شناخته شده به عنوان Sars-Cov-1 (که اغلب به نام سارس) به نظر می رسد در استان گوانگدونگ چین. سارس کشته شدن حداقل 774 نفر که اکثر آنها در چین, هنگ کنگ یا تایوان. در مجموع حدود 8000 مورد از این ویروس گزارش شده است. آنلاین شما می توانید چند نمونه از ادبیات پزشکی ارجاع این واقعیت است که برخی از بیماران به نظر می رسید به پاسخ مثبت به کلروکين.

Blotevogel نوشت که قسمت 17 سال پیش و او می گوید: او دیگر یادداشت ها را از تحقیقات خود را. او همچنین به یاد داشته باشید در مورد این مورد جدا که او بر اساس این قسمت در. او هنوز مطمئن شوید که چه کشوری آن را در. اما او می گویند:
 
اما آن را در مجموع longshot درمان است. من به هیچ وجه نشان می دهد که کلروکين درمان برای یک کوروناویروس. به سادگی که خاص داستانی که من تا به حال این, عجیب و غریب خارج-از-سمت چپ-زمینه درمان است.

در جمع

گزیده ای در این ویدئو می آید از قسمت 14 از فصل 2 آمریکایی سری "منطقه مرده" بود اما ویرایش به حذف این واقعیت است که داستانی بیماری کودکان آسیب دیده بر خلاف Covid-19.

این سناریو بر این اساس بود مورد جدا که نویسنده کشف شده در پژوهش است.


مقاله توسط Alexandre Capron (@alexcapron)
 


tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن