خلاصه: MLB ارائه می دهد بازیکنان 80 درصد از سرشکن حقوق 72-بازی فصل

لیگ اصلی بیس بال و بازیکنان خود را در حال حرکت و نزدیک به یک معامله و یا به کمیسر راب مانفرد سفارش کوتاه ف

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 خرداد 1399

لیگ اصلی بیس بال و بازیکنان خود را در حال حرکت و نزدیک به یک معامله و یا به کمیسر راب مانفرد سفارش کوتاه فصل بدون توافق.

MLB بازیکنان ارائه 80 درصد از آنها سرشکن حقوق و 72-برنامه بازی آغاز ژوئیه 14 در تلاش برای شروع این بیماری همه گیر تاخیر فصل با توجه به جزئیات این پیشنهاد به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

بازیکنان خواهد دریافت 70 درصد از آنها سرشکن حقوق در طول فصل به طور منظم و بقیه برای تکمیل postseason تحت MLB طرح با توجه به اتحادیه جمعه.

"این نشان دهنده نهایی ما پیشنهاد 72-بازی فصل" معاون کمیسر دن Halem نوشت: در نامه ای به اتحادیه کننده ارشد بروس مایر. "شما باید اجازه دهید ما می دانیم تا پایان روز 14 ژوئن که آیا بازیکنان تمایل به قبول آن است."

بازیکنان آخرین پیشنهاد روز سه شنبه برای یک 89-بازی فصل به طور منظم در سرشکن پرداخت. این اتحادیه گفت: آن را به تشکیل یک تماس از بازیکنان به بحث در مورد آن پاسخ اما بازیکنان بارها و بارها گفته اند که آنها قصد ندارم به حرکت کردن موضع خود را به صورت کامل سرشکن پرداخت.

اسب مسابقه: سوارکاران رقابت در کالیفرنیا از جمله در دروازه طلایی رشته در آلبانی نمی شود مجاز به اعتصاب یک اسب بیش از شش بار در طول مسابقه و پس از آن تنها در یک underhanded موقعیت با توجه به قانون جدید تصویب شده توسط کالیفرنیا مسابقه اسب هیئت مدیره.

این قانون اجازه می دهد بیش از دو حمله پی در پی با استفاده از شلاق است که باید در دیدار با هیئت مدیره جدید استاندارد برای نرم کردن ضربات.

NFL: عامل رایگان Antonio Brown, مشکل دیرین استیلرز گیرنده گسترده ای که به طور خلاصه در این فهرست اسامی از اظهارات و میهن پرستان, التماس هیچ مسابقه به اتهامات مربوط به مبارزه با یک راننده کامیون در حال حرکت در خارج از خانه فلوریدای جنوبی در اوایل این سال است.

او را در خدمت دو سال آزادی مشروط تحت یک ارزیابی روانی و درمان پیگیری حضور یک مدیریت خشم, البته, انجام 100 ساعت خدمات اجتماعی و به دنبال اقامت دور از راننده کامیون و حرکت شرکت مالک.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن