'کشف' محاکمه Covid-19 درمان خواست به گسترش نمونه بیمار

صادر شده در: 14/05/2020 - 18:34بروز رسانی: 14/05/2020 - 18:34 اروپا کارآزمایی بالینی از چهار درمان های تجربی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

اروپا کارآزمایی بالینی از چهار درمان های تجربی در مبارزه با Covid-19 هنوز به تولید شواهد قطعی در مورد مواد مخدر اثربخشی با توجه به مستقل کمیته وظیفه تجزیه و تحلیل یافته ها.

تبلیغات

"این کمیته گفت: ما برای اضافه کردن [بیماران جدید]" به دادگاه گفت: استاد Yazdan Yazdanpanah از بیماری های عفونی در فرانسه Inserm یک تحقیقات پزشکی سازمان است که با هماهنگی دادگاه.

راه اندازی در اواخر ماه مارس به "کشف" آزمایش با هدف ارزیابی چهار درمان های تجربی از جمله یکی با استفاده از لوپوس دارو هیدروکسی کلروکین که محبوب ساخته شده توسط مارسی محقق Didier Raoult.

دادگاه در ابتدا قرار بود به عبارتند از 3200 نفر از حداقل هفت کشور از جمله 800 از فرانسه است. اما با توجه به گزارش های رسانه ها تنها فرانسه مشروط در دسترس ساخته شده ترک محققان با نمونه بیمار است که بیش از حد کوچک برای تست انواع درمان.

صحبت به خبرگزاری فرانسه پروفسور Yazdanpanah گفت: این کمیته بررسی پیشنهاد اعضای آن راضی بودند که محاکمه "نیست در حال حاضر یک مشکل سمیت" و در نتیجه می تواند تمدید شود.

توصیه به ادامه دادگاه نیز پیشنهاد کمیته "می بیند برخی از دامنه را برای درمان به اثبات اثر خود را [در برابر Covid-19] هنگامی که بیشتر بیماران را شامل می شوند" پژوهشگر اضافه شده است.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن