سرخورده جمهوری خواهان را در مغلوب ساختن پیشی جستن با ویروسی منفی کمپین تبلیغات

صادر شده در: 22/07/2020 - 17:10ویرایش: 22/07/2020 - 17:13 یک جوان فوق العاده PAC – مستقل هزینه-تنها عمل سیاس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 مرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

یک جوان فوق العاده PAC – مستقل هزینه-تنها عمل سیاسی کمیته – گرفته شده با یک سری از سخت هدف قرار دادن تبلیغات طراحی شده به نوبه خود خواه و مستقل رای دهندگان در برابر او و در زیر پوست است. تاکتیک های خود را به نظر می رسد به کار.

تبلیغات

"چگونه آن شروع می شود" شوم تصویری در ریگ سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل ابرقهرمان کمیک استریپ را نشان می دهد "سایه مردان بدون مدالها هیچ ID" و به شدت مسلح, ربودن معترضین خاموش خیابان پورتلند اورگان و بسته بندی آنها را به بینام و وسایل نقلیه. این ویدئو در ادامه هشدار می دهند که این "اراذل و اوباش" هستند و تنها ابتدا و می تواند در آینده به "شهر یا محله خود". "این است که چگونه آزادی می میرد" این ویدئو اعلام می کند و مردم را به رای دادن در نوامبر 3. سه روز پس از آن که در یوتیوب منتشر شده است که در این ویدئو مشاهده شده است بیش از 860,000 بار.

این slickly تولید hard-hitting کلیپ فقط آخرین در یک سری از ضد مغلوب ساختن پیشی جستن ویدئوها تامین شده توسط Super PAC به نام لینکلن پروژه. اخیر لینکلن پروژه ویدئوها – همه تحت دو دقیقه بلند عبارتند از: "بیدار شو!" ادای احترام به مرحوم حقوق مدنی قهرمان و Congressman John Lewis لینک که او را به سیاه و سفید زندگی مهم جنبش را نشان می دهد و او را با هر دو جو بایدن و باراک اوباما (710,000 نمایش ها در دو روز); "دیوار"یک خوفناک 58 ثانیه با هواپیماهای بدون سرنشین عکس که سایه از مغلوب ساختن پیشی جستن مرز دیوار شبیه تابوت به عنوان آن ادعا میکند که اگر بدن از همه آمریکایی ها به قربانیان Covid-19 به صف شدند تا آنها خواهد span 66 مایل (بیش از یک میلیون بازدید در سه روز); و "جدید"حذف از Ivanka Trump که مسخره او برای گفتن خارج-از-کار آمریکایی ها به "پیدا کردن چیزی جدید" را فراموش کرده و در پی این بیماری همه گیر و نقاشی او را به عنوان یک مدرن روز ماری آنتوانت (1.5 میلیون بازدید در چهار روز).

این سازمان دارای یک هدف واحد: "کل ماموریت لینکلن پروژه به شکست مغلوب ساختن پیشی جستن و Trumpism دوره" گفت: مدیر اجرایی, سارا Lenti. آنها قصد انجام آن توسط هدف قرار دادن جمهوری خواهان و مستقل در هدف متحده و "آنها پوشش به رای بایدن و یا به نشستن در آن را".

جمهوری خواه در مقابل حزب جمهوری خواه

اما مردم پشت این PAC مسئول این موج قدرتمند anti-مغلوب ساختن پیشی جستن تبلیغات نیست که یکی ممکن است فکر می کنم. این است که هیچ جمع ترقی خواهان یا دموکرات ها اما به جای بنیانگذاران آن به خوبی شناخته شده (در محافل سیاسی) جمهوری خواهان و سابق جمهوری خواهان که می گویند آنها در حال برگزاری انتخاب رهبران پاسخگو برای حفاظت از دموکراسی است. در میان عموم شناخته شده در میان آنها است جورج کانوی, شوهر, مشاور ارشد رئیس جمهور کلیان کانوی. با وجود موسس ستارگان جمهوریخواه اعتبار لینکلن پروژه تایید شده است جو بایدن برای رئیس جمهور.

آنها راه اندازی لینکلن پروژه در دسامبر 2019 با توجه گرفتن op-ed در نیویورک تایمز گفته است که هدف آن بود که به فراتر از تعصب و حفاظت از ارزش های آمریکایی از مغلوب ساختن پیشی جستن حتی اگر این بدان معناست که طلوع دموکراتیک کنترل سنا و گسترش آن در مجلس نمایندگان. نه تنها نویسندگان می گویند که آنها مخالف مغلوب ساختن پیشی جستن, اما آنها تقبیح جمهوری خواه به مقامات منتخب که "در آغوش و کپی آقای تهمت ظلم و ستم و دفاع و حتی به تصویب رسید خود را فساد" آنها نوشت.

فیلم نسبتا بی رحمانه خود را – و نه همه که تعجب آور با توجه به این که لینکلن پروژه بنیانگذاران پشت برخی از به خصوص زیر کمربند حمله تبلیغات. یک ویدئو مدعی است که سناتور دموکرات حداکثر Celand, یک سه گانه معیوب با توجه به زخم او رنج می برد در جنگ ویتنام بود به اندازه کافی نیست میهنی. این تاکتیک موثر بوده است در بسیج رای برای جمهوری خواهان. اما آنها قادر به مستقل و جمهوری خواهان رای برای حزب دموکرات?

این گروه معتقد است که آنها می توانند. "که تمام دلیل ما در حال انجام این کار" Lenti گفت. "ما با داشتن این سالن شهر مجازی سالن های شهر و مردم هستند و از آنها میپرسند:" چه کنیم؟""

Lenti با اشاره به مجازی تاون هال گروه برگزار شد در جولای 10. آنها شروع به تبلیغات برای آن فقط روز قبل از این رویداد و بیش از 90000 نفر وارد شده – بسیاری از آنها ناراضی جمهوری خواهان و مستقل. "که بی سابقه از" او گفت:.

تحریک رئیس جمهور

تبلیغات دیگری در نظر گرفته شده و هدف: خود را مغلوب ساختن پیشی جستن. "بخشی از طرح در اینجا این است که در سر خود را" Lenti گفت. "هنگامی که او می رود دیوانه او می شود پیام و هنگامی که او خاموش می شود پیام او متوقف می شود مبارزه."

یک آگهی خاص بود تیراندازی مستقیم برای مغلوب ساختن پیشی جستن jugular و به نظر می رسد که آمار آن در نظر گرفته شده هدف. در یک نقطه به وضوح اشاره به معروف صبح در امریکا تبلیغ از رونالد ریگان 1984 انتخابات لینکلن پروژه در زمان مغلوب ساختن پیشی جستن به وظیفه خود را برای دست زدن به Covid-19 بحران است. عزاداری در امریکا نشان داد تلخ تصاویری از افسرده و شهرهای آمریکا را در حالی که با استناد به تلخ اقتصادی و آمار سلامت. "تحت رهبری دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در کشور ما ضعیف تر و مریض تر و فقیر" راوی می گوید dolefully. "اگر ما چهار سال دیگر شبیه به این خواهد شد وجود دارد حتی یک امریکا ؟" او می پرسد, بیش از گونه های غمگین ویولون. در اوایل ماه مه نقطه پخش شده در رادیو فردا در واشنگتن, دی سی, رسانه های بازار که در آن تهمت محدود بود به آن را ببینید.

متعاقب آن چهار توییتهایی نشان داد که او و که او در واقع needled. او گفت: این گروه از "RINO جمهوری خواهان" (جمهوری خواهان به نام تنها) که تا به حال بارها و بارها شکست خورده بودند در تلاش برای به دست آوردن حتی با او را برای شکست خود را. او سپس شروع به دعوت کردن "بازنده " نوع" به صورت جداگانه. در روز PAC مطرح کرده بود اضافی 1.4 میلیون دلار در کمک های مالی. به تاریخ این گروه دارای افزایش تقریبا 20 میلیون دلار و اکثر کمکهای مالی به کمتر از 60 دلار.

دقیقا چه تایید شده است که صرف پول آمده است تحت بررسی. با توجه به مرکز سیاست پاسخگو غیر حزبی گروهی که آهنگ های پول در سیاست تقریبا همه از 1.4 میلیون دلار مطرح شده پس از عزاداری در امریکا تبلیغ اختصاص یافته به شرکت های متعلق به بنیانگذاران آن است. تقریبا 1 میلیون دلار رفت به اجلاس سران ارتباطات استراتژیک این شرکت اجرا شده توسط لینکلن پروژه خزانه دار نی جالینوس و دیگر $215,000 پرداخت شد به تاسک دیجیتال در راس آن نشسته لینکلن پروژه مشاور ران Steslow. وجوه دیگر دشوار به آهنگ به عنوان آنها به احتمال زیاد در حال پرداخت به پیمانکاران فرعی یک تاکتیک نیز استفاده شده توسط دیگر پکس و همچنین با مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین برای مخفی کردن هزینه های خاص با توجه به مرکز سیاست پاسخگو.

لینکلن پروژه نیست عجله برای روشن شدن. "ما رعایت همه الزامات گزارش گذاشته FEC [فدرال کمیسیون انتخابات] گفت: لینکلن پروژه مدیر ارتباطات کیت ادواردز. "هیچ کس در لینکلن پروژه خرید یک فراری."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن