اختلال در پارکینگ در درچستر برگر کینگ به پایان می رسد با دو تن اسلحه و مواد مخدر به اتهام

بوستون گزارش پلیس افسران در پاسخ به یک گزارش از یک اختلال در Burger King, 100, Washington St. زخم دستگیری هر د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 تیر 1399

بوستون گزارش پلیس افسران در پاسخ به یک گزارش از یک اختلال در Burger King, 100, Washington St. زخم دستگیری هر دو سرنشینان یک وانت آنها کشف لایه برداری را به عنوان آنها کشیده است.

در بدو ورود مامورین مشاهده شد یک پرتقال وانت خروج از پارکینگ با نرخ بالا از سرعت تقریبا قابل توجه چند به طور غیر قانونی پارک وسایل نقلیه موتوری. ماموران به دنبال فرار خودرو و فعال خود چراغ ها و آژیر و پس از مشاهده خودرو مرتکب اضافی نقض ترافیک. خودرو را متوقف نمی برای افسران به عنوان آن را همچنان به سفر با سرعت زیاد به سمت کلمبیا جاده ها است. با توجه به ترافیک سنگین در این منطقه وانت مجبور شد برای آمدن به توقف در پشت چراغ قرمز در آن زمان ماموران با نزدیک شدن به صحبت با اپراتور بعد از شناسایی به عنوان 23 ساله نیلز Vibert,. به عنوان افسران شروع به تماس مسافر بعد از شناسایی به عنوان 22 ساله Davonte Bowden به طور ناگهانی خارج شد خودرو و تبدیل شده به سمت افسر در سمت مسافر از خودرو. افسر بلافاصله انجام پت frisk در آن زمان او به وضوح احساس یک اسلحه گرم در داخل مظنون را در جیب ژاکت. مشکوک شد و سپس در زندان و اسلحه گرم شد با خیال راحت بازیافت. سلاح بعدها مشخص به یک لود .40 کالیبر Smith & Wesson تفنگ مجهز به یک لیزر چشم. ماموران سپس حذف اپراتور قرار داده و او را در بازداشت بدون حادثه است.

پلیس افزود که "جمعیت زیادی شروع به جمع آوری در اطراف افسران ایجاد هرج و مرج در صحنه" و این که آنها تا به حال وانت یدک کشیده به B-2 ایستگاه در Roxbury به ادامه موجودی خود را - که منجر به کشف در میان چیزهای دیگر, 49 بطری مایع THC.

پلیس می گویند Bowden شد متهم با در اختیار داشتن غیرقانونی اسلحه گرم در اختیار داشتن غیرقانونی سلاح و مهمات حمل لود اسلحه گرم و در اختیار داشتن یک ظرفیت بزرگ تغذیه دستگاه. Vibert, شد متهم با در اختیار داشتن یک کلاس D ماده به قصد توزیع و عدم توقف برای یک افسر پلیس است.

بی گناه و غیره.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن