تقسیم رهبران اتحادیه اروپا با چالش هایی در Covid-19 بسته محرک

صادر شده در: 19/06/2020 - 12:45بروز رسانی: 19/06/2020 - 12:45 سران اتحادیه اروپا متوجه شد که سریع معامله بلو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

سران اتحادیه اروپا متوجه شد که سریع معامله بلوک آینده دراز مدت بودجه و یک میلیارد یورو پس از همه گیر طرح بازیابی باقی مانده خود را فراتر از رسیدن به جمعه به عنوان coronavirus نابسامانی اقتصادی ،

تبلیغات

پس از چهار ساعت تصویری اجلاس با هدف هموار کردن راه برای یک مصالحه در این تابستان وجود زمینه های مشترک نیاز به یک پاسخ سریع اما تفاوت داشت در میان رهبران کشورهای عضو اتحادیه اروپا سازمان ملل.

"آن ضروری است را به تصمیم گیری در اسرع وقت" رئیس شورای اتحادیه اروپا با چارلز میشل گفت: "اعلام کرد او قصد دارد به تماس با یک فرد در اجلاس رهبران 27 کشور بلوک برای اواسط جولای.

رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen سر از بازوی اجرایی اتحادیه اروپا گفت که او امیدوار است یک معامله امن می تواند قبل از اتحادیه اروپا بسته برای یک ماه اوت تعطیلات تابستان.

'بلند پروازانه'

"رهبران به اتفاق آرا توافق کردند که شدت این بحران توجیه بلند پروازانه مشترک واکنش, یک, که ترکیبی از همبستگی سرمایه گذاری و اصلاحات" von der Leyen گفت. "بسیاری از رهبران تاکید کرد که ما باید همه چیز را در قدرت ما برای رسیدن به یک توافق به زودی در شورای اروپا قبل از تابستان ،

ابداع برای کمک به کشورهای عضو' اقتصاد کوسن تاثیر coronavirus بسته است به دور از اینکه به اتفاق آرا استقبال می شود. Von der Leyen گفت: تفاوت باقی می ماند در چنین موضوعات به عنوان اندازه بسته, چگونه پول خواهد بود اعزام و تعادل بین کمک های مالی و وام در بازیابی صندوق.

"ما دست کم نگیرید مشکلات" میشل گفت.

برای مقابله با بحران اقتصادی von der Leyen پیشنهاد کرده است یک تجدید نظر در دراز مدت بودجه برای 2021-2027 دوره است که نشان دهنده حدود 1.1 درصد از تولید ناخالص داخلی اروپا پس از انگلستان عزیمت همراه با موقت تقویت 750 میلیارد یورو را کنار بگذارند و به مبارزه با ویروس. بسته کامل نشان دهنده یک €1.85 تریلیون محرک برای بلوک تلاش اقتصاد.

ترکیبی از بدهی mutualization, کمک های مالی و وام های کمک طرح شکست خورده برای به دست آوردن تصویب یک گروه از کشورها شناخته شده به عنوان با صرفه چهار هلند, دانمارک, اتریش و سوئد. آنها در مخالفت با صدور بیش از حد معمول بدهی به پشتیبانی از سخت ترین-آمار کشور و استدلال می کنند که پول را باید عمدتا در دست وام به جای کمک های مالی.

تحت این کمیسیون قصد دارد دو سوم از بازیابی صندوق — یک و نیم تریلیون یورو — به شکل کمک های مالی.

فرانسه-آلمانی محور

این طرح با حمایت فرانسه و آلمان در این بلوک دو قدرتمند ترین کشور جهان است. با متحدان خود آنها نیاز به متقاعد کردن کشورهای مخالف به بدهی mutualization یا افزایش بودجه اتحادیه اروپا که کمک های مالی به نفع تمام بلوک.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گفت: کوارتت از صرفه کشورها "یک بار دیگر ابراز تردید خود را نسبت به کمک های مالی هر چند نه چندان خاص در شکل کلی. اما این موضع تغییر نکرده است وجود دارد."

اصرار 500 میلیارد یورو کمک مالی پیشنهاد شد, حداقل, یک مقام ارشد فرانسه با اینحال توصیف پیشرفت از بحث های که صورت گرفت در یک "زحمت کش و آرام است."

"ما نبودند در روح تقابل و تنش" گفت: این رسمی بود که مجاز به عموم بحث در مورد این جلسه صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود. "ما پیشرفت قابل ملاحظهای در چند هفته روی موضوع مشترک قرض گرفتن. هیچ یک از شرکت کنندگان است که به چالش کشیدن ایده دیگر. هیچ توافقی در یک مقدار اما همه موافق این بلند پروازانه و استثنایی طرح بازیابی. وجود دارد این است که کار انجام می شود اما ممکن است."

در میان تفرقه موضوعات تخصیص پول همچنان مشکل ساز است. کمیسیون اروپا پیشنهاد این پایگاه در معیار است که شامل اندازه جمعیت تولید ناخالص داخلی سرانه و نرخ بیکاری در طول 2015-2019.

مرکل و نخست وزیر چک Andrej بابیان سوال که آیا معیارهای منعکس اقتصادی و میر از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"ما باید سعی کنید به عنوان آنجا که ممکن است برای قرار دادن یک شکل در آسیب های اقتصادی است که انجام شده است در حال حاضر با این بیماری همه گیر, البته, آن است که به سختی ممکن است برای انجام این کار بسیار قابل ملاحظه ای به دلیل آن است که بسیار زمان," مرکل گفت. "اما تا آنجا که ممکن است ما باید آن را انجام دهد."

به صندوق طرح کمیسیون اروپا پیشنهاد قرض گرفتن پول در بازارهای مالی است. کمیسیون اروپا به یک سه گانه رتبه بندی اعتباری است که آن را مطلوب شرایط وام. بازپرداخت نمی خواهد قبل از شروع 2028 با مبلغ علت پس از 30 سال.

به منظور تسهیل در بازپرداخت چند عضو تحت فشار قرار دادند برای توسعه سریع جدید اتحادیه اروپا منابع مالی است که می تواند به شکل مالیات بر کربن و یا تک-استفاده از پلاستیک. چنین درآمد را به بودجه اتحادیه اروپا کمتر وابسته به ملی کمک از کشورهای عضو که تمایلی به پرداخت بیشتر.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن