دیکسون Briscoe برندگان در تاریخی IndyCar/نسکار doubleheader

اسکات دیکسون در نهایت خود را در سفر دوم به Indianapolis Motor Speedway پیروزی خط و ایندیانا بومی تعقیب Briscoe

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 تیر 1399

اسکات دیکسون در نهایت خود را در سفر دوم به Indianapolis Motor Speedway پیروزی خط و ایندیانا بومی تعقیب Briscoe ساخته شده خود را برای اولین بار.

دوازده سال پس از برنده شدن خود فقط Indianapolis 500 در Brickyard تاریخی 2.5 مایل بیضی دیکسون پنج بار قهرمان سری اضافه کردن یک عنوان دوم شنبه — این یکی غالب 19.95 ثانیه بیش گراهام رحال در IndyCar جایزه بزرگ شماره 14-نوبت 2,439 مایل جاده ،

طولانی نیست پس از دیکسون پیچیده خود را 48th IndyCar پیروزی پشت تنها A. J. Foyt (67) و Mario Andretti (52) — Briscoe قرار داده و در چهار لاستیک جدید در اواخر توقف گودال پس از آن برگزار شد خاموش Los Gatos' امیرحسین Allmendinger و آستین Cindric بیش نهایی پنج دور به پیروزی در اولین Xfinity سری مسابقه ایندی جاده ،

آن Briscoe, دوم راست, پیروزی سوم خود در گذشته چهار نژاد و پنجم از فصل. و او را جشن گرفتند دیگر استوارت-هاس مسابقه پیروزی با بالا رفتن از نرده حتی اگر غرفه خالی شد در عظیم جاده سریع السیر.

"من خواب آمدن به این مسیر مسابقه و فقط به مسابقه اینجا" گفت: Briscoe که از Mitchell, Ind., حدود 90 مایلی جنوب از مسیر. "برای برنده شدن در اینجا غیر قابل باور است. من نمی توانم آن را به کلمات. به حامیان ما در پیروزی خط و رانندگی برای استوارت-هاس در ایندیاناپولیس. آن را دریافت نمی کند بهتر از آن است."

نسکار جام سری کلاه آخر هفته با Brickyard 400 در روز یکشنبه.

Scott Dixon, driver of the #9 PNC Bank Chip Ganassi Racing Honda, crosses the finish line to win the NTT IndyCar Series GMR Grand Prix at Indianapolis Motor Speedway on Saturday.

اسکات دیکسون راننده #9 PNC Bank, Chip Ganassi مسابقه هوندا عبور از خط پایان را به نفع خود NTT IndyCar Series GMR جایزه بزرگ در Indianapolis Motor Speedway در روز شنبه.

جیمی اسکوایر / گتی ایماژ

NFL: سه روز پس از NFL گفت: آن را قطع پیش فصل در دو نیمه به بازی های لیگ قصد دارد به نظر این بازیکنان NFL انجمن توصیه به انصراف از فصل در دسترس نباشد.

گلف: Matthew ولف در زمان سه گلوله سرب در PGA Tour موشک وام مسکن کلاسیک در دیترویت, تیراندازی, دوم راست, 8-تحت 64 به حرکت به 19-تحت 197 پس از سه دور.

رایان زره و Bryson DeChambeau بسته بود برای دوم پس از 67s.

فوتبال: MLS برگشت مسابقات مسابقه بین FC Dallas و ونکوور وایت کپس مجموعه برای روز شنبه به تعویق افتاده است پس از هشت بازیکن و شش برای دالاس و دو برای ونکوور — آزمایش مثبت برای coronavirus.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن