پزشکان بدون مرز هشدار Covid-19 'فاجعه' در جنگ زده یمن

صادر شده در: 21/05/2020 - 16:40ویرایش: 21/05/2020 - 16:40 یک کوروناویروس "فاجعه" در حال وقوع است در یمن, پزش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

یک کوروناویروس "فاجعه" در حال وقوع است در یمن, پزشکی خیریه پزشکان بدون مرز (MSF) گفت: در روز پنج شنبه هشدار داد که بسیاری از کسانی که مبتلا به Covid-19 در این کشور جنگ زده هرگز حتی آن را به بیمارستان.

تبلیغات

موسسه خیریه مرکز اصلی خود در جنوب یمن در شهر عدن بستری 173 بيماران بين 30 آوریل و مارس 17 از آنها حداقل 68 فوت کرده است, پزشکان بدون مرز, همچنین شناخته شده توسط خود فرانسوی مخفف MSF در بیانیه ای گفت:.

"آنچه که ما شاهد ما در مرکز درمان است فقط نوک کوه یخ از نظر تعداد افراد آلوده و مرگ در این شهرستان گفت: کارولین سیگوین گروه مدیریت عملیات برای یمن. "مردم در حال آمدن به ما خیلی دیر شده برای صرفه جویی در, و ما می دانیم که بسیاری از مردم در حال و نه در آینده همه آنها فقط در حال مرگ در خانه," او اضافه شده است.

یمن را به سازمان ملل متحد به رسمیت شناخته شده و دولت مستقر در جنوب تایید کرده است 180 موارد در سراسر کشور فقط با 29 مرگ و میر. دولت شمارش می کند و شامل موارد تایید شده در این کشور که تحت کنترل شورشیان حوثی است که اعتقاد بر این بود کتمان میزان شیوع با سرکوب اعداد و ارعاب روزنامه نگاران و پزشکان که ممکن است نشت هر گونه اطلاعات.

تا کنون حوثی مقامات گزارش کرده اند فقط چهار مورد از جمله مرگ یک مهاجر سومالیایی. روز سه شنبه یک زن 35 ساله برنامه جهانی غذا کارمند درگذشت Covid-19 بیماری ناشی از رمان coronavirus در این کشور تحت کنترل استان صعده از آژانس سازمان ملل متحد گفت.

در سال 2014 حوثی ها در زمان کنترل یمن شمالی و اسیر صنعا مجبور سازمان ملل متحد به رسمیت شناخته شده و دولت وجود دارد به فرار به عدن. پس از 2015 یک ائتلاف به رهبری عربستان سعودی از بیشتر کشورهای عربی شده است مبارزه با ایران و حمایت از حوثیها برای بازگرداندن دولت از رئیس جمهور عبد Rabbu منصور هادی ،

قربانیان بسیار جوان' در غرب

افزایش مشکوک coronavirus موارد در یمن است صدایی هشدار دهنده در طول بهداشت جهانی جامعه نگران است که این ویروس گسترش مانند آتش سوزی از طریق برخی از جهان ترین جمعیت های آسیب پذیر.

سازمان بهداشت جهانی می گوید مدل های آن نشان می دهد که در زیر به برخی از حالات نیمی از یمن جمعیت 30 میلیون می توان با این ویروس آلوده شده و بیش از 40 ، 000 می میرند.

نیمی از یمن امکانات بهداشتی ناکارآمد هستند و 18 درصد از کشور 333 مناطق بدون پزشک است. آب و فاضلاب سیستم های سقوط کرده اند. بسیاری از خانواده ها به سختی می تواند به پرداخت هزینه یک وعده غذایی در روز است.

"سطح بالایی از مرگ و میر ما در حال دیدن در میان بیماران ما معادل آن از بخش های مراقبت ويژه در اروپا و اما مردم ما در حال مرگ هستند بسیار جوان تر از فرانسه یا ایتالیا: اغلب مردان بین 40 و 60 سال" گفت: سیگوین از MSF.

جنگ در یمن به کشته شدن بیش از 100 ، 000 نفر با توجه به درگیری های مسلحانه مکان و رویداد اطلاعات پروژه که آهنگ های خشونت را گزارش کرد. جنگ نیز ایجاد بدترین بحران انسانی ترک میلیون ها نفر مبتلا به مواد غذایی و پزشکی کمبود.

عفونت در میان ایران بهداشت و درمان کارگران افزایش می یابد

در ادامه گزارش انجام شده توسط نیمه رسمی, اخبار سازمان های, از جمله ایسنا در روز پنج شنبه گفت که بیش از 10 ، 000 از بهداشت و درمان کشور و کارگران آلوده شده اند coronavirus.

در این گزارش ذکر شده معاون وزیر بهداشت قاسم Janbabaei که نداد. این گزارش پیش از آن در هفته با قرار دادن تعدادی از آلوده مراقبت های بهداشتی کارگران در تنها 800. ایران می گوید بیش از 100 نفر از این کارگران جان باخته اند.

ایران روز پنج شنبه با قرار دادن تعداد مرده از این ویروس در 7,249 یا 66 بیش از چهارشنبه. وزارت بهداشت سخنگوی کیانوش Jahanpour گفت: وجود بیش از 129,000 تایید موارد ویروس از جمله 2,392 فتح کرد گرفته شد بیش از چهارشنبه.

ایران دارای بالاترین تعداد تلفات از این بیماری در منطقه است.

(FRANCE 24 با AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن