درچستر مرد می شود 30 ماه در زندان فدرال به صورت غیر قانونی اسلحه او داشت با یک توقف ترافیک

یک قاضی فدرال امروز محکوم Jovani میراندا 28 به زمان کمتر از دادستان خواسته بود به او ارسال یک پیام پس از او ال

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 خرداد 1399

یک قاضی فدرال امروز محکوم Jovani میراندا 28 به زمان کمتر از دادستان خواسته بود به او ارسال یک پیام پس از او التماس کرد گناه را به عنوان یک جنایت کار در اختیار داشتن اسلحه گرم و مهمات اما زمان بیشتری را نسبت به وکیل خود گفته بود موجه برای کسی که در mean streets Dorchester و احساس او نیاز به یک اسلحه برای حفاظت از خود.

میراندا دستگیر شد در شب Jan. 15, 2019 پس از باند-واحد ماموران کشف یک راننده ساخت U-نوبه خود در ژنو خیابان و اولنی خیابان در درچستر. پس از تصمیم گیری به دستگیری راننده برای داشتن یک مجوز آنها دستور داد میراندا, خود مسافر است. میراندا گفت ماموران او یک تفنگ و آنها برگرفته لود .357 رسی هفت تیر با محو شماره سریال از کت خود را.

میراندا بعدها تحت تعقیب توسط یک هیئت منصفه فدرال در شارژ بودن یک جانی در اختیار داشتن اسلحه گرم با توجه به اعتقادات گذشته. میراندا التماس گناه در ماه ژانویه و در مواجهه صدور حکم امروز در جلسه حضور داشتند از وایات بازداشتگاه در رود آیلند.

ایالات متحده دفتر دادستان در بوستون خواسته قاضی علامت گرگ به حکم میراندا به 46 سال. در محکومیت نامه دستیار ما وکیل Alathea پورتر استدلال کرد:

جزئیات این جرم حکم حکم مهم. میراندا حمل لود هفت تیر با محو شماره سریال در حالی که نوشیدن الکل به عنوان یک مسافر در یک وسیله نقلیه با سه نفر دیگر از سرنشینان. علاوه بر این همانطور که در بالا اشاره شد وجود دارد صرف دور در هفت تیر که به نظر می رسد شده اند به اخراج از تفنگ او حمل.

میراندا دارای سابقه کیفری که شامل چندین محکومیت برای جرایم مربوط به خشونت یا ضربه و یا تهدید به ضربه دوست دختر خود را. ... در واقع در روز قبل از دستگیری او میراندا گفته های درگیر در یکی دیگر از اختلال داخلی حادثه که منجر به پلیس نامیده می شود. ... میراندا قبلا دریافت جزئی جملات برای جنایات او مرتکب شده است و او همچنان به نقض قانون است. شرایط خود را در اختیار این اسلحه گرم همراه با تاریخ خود را از رفتار مجرمانه از جمله خشونت خانگی, حکم حکم مهم. میراندا جمله باید در خدمت کل بازدارندگی به طور خاص جلوگیری او ترویج احترام به قانون و محافظت از مردم است.

اما وکیل او اسکار کروز جونیور استدلال کرد که گرگ باید حکم میراندا به زمان خدمت - نزدیک به 13 سال او به سر برد و در زندان فدرال را iindictment و صدور حکم است. در محکومیت نامه کروز نوشت: میراندا سزاوار نرمی به دلیل آن را تقصیر او نیست او در درچستر خود را مخالفت با او دوست بودند به هیچ وجه نزدیک به عنوان شدید به عنوان فدرال ادعا می کنند و از آنجا که صرع او خواهد او را به خصوص در معرض خطر ابتلا به عوارض باید با او قرارداد Covid-19 در زندان است.

در یک بخش از یادداشت با عنوان "عواقب رشد در درچستر" کروز نوشت:

هنگامی که دادگاه بررسی آقای میراندا سابقه کیفری آن را ببینید که خاص موقعیت جغرافیایی ذکر شده است بارها و بارها "النی خیابان" در Dorchester, MA. ترافیک توقف در این مورد که منجر به کشف اسلحه و مهمات در آقای میراندا اختیار در محل تقاطع اولنی خیابان و ژنو خیابان در درچستر. در نهایت ایالات متحده مشروط شدن بخش نشان داده شده در PSR که بوستون منطقه ای هوش (مرکز"BRIC") را شناسایی کرده آقای میراندا به عنوان اولنی خیابان "باند کاردانی".

آقای میراندا را انکار می کند که یک عضو از هر باند اما آنچه که او نمی تواند انکار است که این واقعیت است که عمر خود را در آدرس 43 نورتون خیابان در درچستر MA است که به معنای واقعی کلمه در اطراف گوشه از اولنی خیابان و ژنو خیابان. این بخش از درچستر شناخته شده است به عنوان یک "جرم و جنایت بالا در منطقه" توسط اداره پلیس بوستون در نتیجه ساده لباس خشونت جوانان اعتصاب نیروی گشت که متوقف آقای میراندا و دوستان خود را در شب دستگیری او.

اگر چه این منطقه همواره خود را "محله" و او ساخته شده است که دوستی با افرادی که زندگی می کنند وجود دارد که نمی توان او را یک "باند کاردانی". با این که او می داند دست اول است که این منطقه می تواند خطرناک باشد. در سال 2009 زمانی که او پیاده روی در منطقه یک Walgreen داروسازی در ژنو خیابان با جوان خود را پسر عموی آنها مجموعه که توسط یک گروه از مردان جوان است. یکی از مردان مسلح شد و آقای میراندا و پسر عموی خود را. آقای میراندا آمار در ران چپ شد و بعد درمان در بوستون مرکز پزشکی برای آسیب خود را. هیچ کس تحت تعقیب قرار بود برای حمله به. در این روز آقای میراندا احساس "جوانه" احساس در منطقه از آسیب. از آنجا که حمله به آقای میراندا زندگی در ترس از دست دادن زندگی خود را.

زندگی در این منطقه از درچستر بنابراین منفی نهفته آقای میراندا, زندگی در بسیاری از راه های. اگر چه او قطعا به حال کنترل بر اعمال خود وجود دارد در حالی که در طول سال او را از هر گونه کنترل بر خود و خانواده و شرایط مالی و تصمیم خود را به حل و فصل در این منطقه از بوستون به سعی کنید زندگی را برای خود. نورتون و اولنی خیابان محله در معرض آقای میراندا به افراد و شرایطی است که نه تنها تهدید زندگی خود را اما باید تسهیل ایجاد بخشی از سابقه کیفری. وجود دارد نیز باعث شد او به دروغ عنوان یک "باند کاردانی" و رهبری در بخشی خود را به دادستانی در این مورد فدرال.

کروز ادامه داد: تربیت او و شکست خود را به درستی درمان صرع خود را تمام و متحدانش در شب دستگیری او:

برای اولین بار او بود که به معنای واقعی کلمه چند مایل از خانه خود را در آدرس نورتون خیابان زمانی که او متوقف شده توسط پلیس در منطقه اولنی خیابان و ژنو خیابان رانندگی با دوستان. زندگی در این بخش از درچستر همواره یک منبع از مشکلات برای او. دوم آقای میراندا نیست با توجه به صرع خود را به درستی مصرف روزانه دارو. این افزایش ترس و اضطراب به احتمال زیاد غیر منطقی سطح مورد گرفتن شات در دوباره به عنوان او در سال 2009. برای بهتر یا بدتر او احساس او در مورد نیاز به حفاظت از خود در صورت مورد حمله قرار گرفت و دوباره به دست آمده و این تفنگ اطمینان آن است. در نهایت با تمام احترام به آقای میراندا او بسیار نابالغ 28 ساله که در زمان دستگیری او. این آخرین سال از زمان زندان در وایات باعث شده است که او را به منعکس کننده بارها و بارها در حماقت محض از رانندگی در اطراف نوشیدن و مهمانی با دوستان با یک اسلحه پر خود را در جیب. تفکر خود را روشن است در حال حاضر به عنوان او شده است مصرف دارو صرع خود را به طور منظم و او را به رسمیت می شناسد که او نیازی به حمل اسلحه به احساس امنیت در محله خود.

گرگ فراهم نیست توضیح نوشته شده است برای خود تصمیم به تقسیم تفاوت بین متضاد صدور حکم درخواست. با اعتباری برای این زمان او در حال حاضر در خدمت میراندا می تواند در حدود 18 ماه است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن