پایین کشیدن برای 10 میلیون لیتر از آبجو مصرف نمی شود با توجه به مستند

صادر شده در: 06/05/2020 - 19:35Modified: 06/05/2020 - 19:34 فرانسه را دور بیندازید 10 میلیون لیتر آبجو -- چه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

فرانسه را دور بیندازید 10 میلیون لیتر آبجو -- چهار المپیک به اندازه استخرهای شنا کامل -- با توجه به منقضی undrunk با مصرف کنندگان در coronavirus مستند ملی حذفی,' association گفت.

تبلیغات

بسیاری از تلف دم است که هنر و صنعت آبجو است که اغلب unpasteurised بر خلاف سنتی ورزش lagers و سریعتر برای از بین بردن گفت: Brasseurs فرانسه.

"این بسیار hoppy آبجو و اگر آنها را نگه داشته و برای بیش از حد طولانی و زمانی که آنها صرف بیش از دو تا سه ماه در ذخیره سازی بویایی و چشایی اثرات این عطر از بین می رود" آبجوسازی انجمن, رئیس, Maxime Costilhes به خبرگزاری فرانسه گفت.

بدن مقصر بسته شدن کافه ها و رستوران ها توقف ناگهانی به گردشگری و لغو جشنواره ها و expos زیر فرانسه سخت اپیدمی مستند برای خروج بیش از 10 میلیون لیتر آبجو unconsumed بسیاری هنوز در casks.

شماره وارد شده بود از انجمن 300-عجیب و غریب, اعضای, که نشان دهنده 98 درصد از تولید آبجو در فرانسه.

اما آن را نشان دهنده یک قطره از حدود 22.5 میلیون hectolitres آبجو کشور تنظیم شده است برای تولید در سال 2020 اما با این وجود می آید در از دست دادن میلیون ها یورو به تولید کنندگان.

کشور بهتر شناخته شده برای آن شراب دیده است آبجو اوج فروش در سال های اخیر موجب افزایش مهارت دم.

هزینه قابل توجهی برای کسب و کار

"تخریب این آبجو را در هزینه های قابل توجهی برای کسب و کار گفت:" انجمن جذاب های عمومی برای کمک به جبران تلخ از دست دادن.

"ما بسیار مدیون بخش پس ما سرمایه گذاری 241 میلیون یورو ($260 میلیون دلار) در توسعه در سال 2019 -- یک رقم قابل توجه برای یک گردش مالی بیش از چهار میلیارد یورو گفت:" Costilhes.

حدود یک چهارم از تخمیر از عمل تحت این کشور به ویروس متلاشیکننده سلول اقدامات با مصرف در خانه شکست را برای فروش از دست رفته با فرانسه را حیاتی صنعت مهمان نوازی در نزدیکی متوقف.

حدود 70 درصد از تخمیر را گزارش کرده اند از دست دادن نیمی از گردش مالی خود را و یا بیشتر از اواسط ماه مارس گفت: این انجمن.

فرانسه است که شروع به در حال ظهور از دو ماه از مستند, در محل قرار داده برای محدود کردن گسترش coronavirus دوشنبه آینده.

اما بسیاری از مردم خواهد شد در ادامه کار از خانه ها و کافه ها و رستوران ها -- یک بخش ضروری از بافت اجتماعی -- باقی خواهد ماند توقیف ،

حدود یک چهارم از تخمیر بهره مند از یک صندوق همبستگی برای کمک به شرکت ها در درک از بدترین بحران اقتصادی در دهه.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن