درو M: آستروس یک تیم از Karens. این یک تراژدی MLB طرفداران نمی تواند اشتباه آنها را در فرد

یک فن دارای یک نشانه در طول بهار, آموزش اکشن, بین Houston Astros و اتباع واشنگتن در Ballpark را

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 تیر 1399

در یک پیروزی برای مایک Lupica malaysia و دیگر همه فن حریف goodie-موضوعات در سراسر این زمین به طور متوسط لیگ برتر بیس بال خود را منتشر COVID-کوتاه فصل به طور منظم برنامه دوشنبه. این برنامه شد محصول جانبی از یک بن بست بین صاحبان و بازیکنان ثابت کرد که هر دو گسترده و در نهایت نیازی و آن را در حال حاضر روشن است که صاحبان سوخته خیلی ساعت تلاش برای شلنگ خود بازیکنان است که آنها نمی دهد خیلی فکر کردم اگر هر, که چگونه بیس بال خواهد مرحله بازی هنگامی که آنها شروع.

منجر به خسارت شده است تلفظ می شود. لیگ کوچک بیس بال است که در خرابه. تست پروتکل ها در ظروف سرباز یا مسافر. عاقلانه بازیکنانی مثل رایان زیمرمن در حال حاضر تصمیم گرفتند از سال 2020 فصل به طور کامل شاید کشت خود را جویدن تنباکو به تصویب زمان. عموم مردم در حال حاضر به نوعی حتی بیشتر بی تفاوت نسبت به این ورزش از آن در حال حاضر شده است.
 
اما بزرگترین تراژدی این فصل هنوز به آمده است. من صحبت می کنند البته ما طرفداران دزدیدند از این فرصت برای رفتن به ورزشگاه و درمان Houston Astros مانند استفاده wads از کاغذ توالت که آنها واقعا هستند.
 
من برای یک لحظه به عنوان سرمایه گذاری و بازگشت به قبل از. پس از Astros منفجر جهانی سری به اتباع واشنگتن (آنها را از دست داده تمام چهار بازی در خانه!!!) و قبل از s--- رسما واقعی رو با این بیماری همه گیر در مارس بیس offseason تحت سلطه بود وحی که آستروس به سرقت برده گیر سیگنال از مخالفان خود را و بنابراین در اکثر comically آشکار راه ممکن است: کوبیدن سطل زباله از پشت ستاره شرق به سرنخ خود را در مورد به چه نوع از زمین بود. رسوایی منجر به شلیک مدیر AJ Hinch و مدیر کل جف Luhnow. حتی آن رسیده تا به بوستون که در آن Red Sox مدیر الکس کورا نیز اخراج با توجه به نقش خود در سرقت که رسید برگشت به زمان خود را با هوستون. نگه داشتن در ذهن این همه اتفاق پس از آن Astros اجرایی براندون Taubman آشکارا به سخره اعضای زن مطبوعات توسط عمدا exulting این تیم کسب wifebeater روبرتو اسونا در طول این تیم AL عنوان جشن.
 
من انجام نمی تخمگذار از دامنه کامل از آستروس' repulsiveness. با توجه به طرح دعوی در دادگاه علیه شرکت خود Astros صاحب جیم جرثقیل یک بار به خود کارکنان به استخدام سیاه پوستان به دلیل "هنگامی که شما استخدام سیاه پوستان شما هرگز نمی توانید آنها را آتش." چرا طرفدار ورزش صاحبان در هوستون همیشه خیلی هیجان زده بودن نژادپرستانه? خواسته برای پاسخ به رسوایی, جرثقیل, صحنه های خنده دار کنفرانس مطبوعاتی که در آن او مجبور دو نفر از بازیکنان خود را به عذرخواهی و سپس تبدیل به اطراف و ادعا کرد که خود را فریب نمی در واقع کمک به آنها در این زمینه است. اعتبار او را برای ماندن درست به شخصیت من حدس می زنم.

اینها آشکارا افتضاح مردم که تجاوزات هستند با این واقعیت است که آنها بسیار خستگی ناپذیر دفاعی و آشکار نادرست زمانی که سوال در مورد آنها. آنها یک تیم از Karens.
 
بیشتر چه, MLB واقعا هرگز مجازات Astros برای این s---! هیچ یک از بازیکنان خود را به حالت تعلیق شد. جرثقیل رو جریمه چه مقدار از نوک پول برای یک مرد از ثروت خود را. این تیم بود لنگر انداخت چهار پیش نویس انتخاب, اما MLB پیش نویس اتحاد 87 دور و بازیکنان که دریافت پیش نویس معمولا نمی تواند به نام تا آنها برد و 26 سال بازی در حال حاضر منقرض شده سیستم مزرعه. از این رو وظیفه تربیت این گروه از wastrels در نهایت سقوط کرد به من و شما. این بود که به کار ما برای رفتن به ورزشگاه دیدن کارلوس کوریا صدای یورتمه رفتن اسب به موقعیت خود را در shortstop و سپس فریزبی یک سطل زباله می تواند درب در چهره اش.
 
من نمی دانم در مورد بقیه از شما اما من منتظر این فرصت است. من هیچ مشکل بودن یک سفیر از شرم. من با کمال میل رفته اند به بوندس لیگا پارک در بهار گذشته به بو آستروس به مرگ سنبله خود watercooler با بچه کوسه ادرار و همسران خود را بپرسید در غرفه آنها چگونه زندگی می کنند با CHEATERZ. که ساخته شده برای یک عمیقا لذت بخش بعد از ظهر. من به سختی به تنهایی در relishing فرصت.
 
و در حال حاضر آن را رفته است. آستروس نه تنها هنوز postseason واجد شرایط در MLB را bastardized فصل format, اما آنها نمی خواهد که برای مقابله با طرفداران عصبانی هنگامی که در آن شصت به همراه زمان آنها را از این زمینه است. با تشکر از وفقه هدیه از دسترسی به روزنامه نگاری آنها حتی نمی خواهد که برای مقابله با ESPN گوینده برشته خود را فریب داد لذا در طول ملی telecasts. به جای آن آنها خواهد بود خوش جدا از بقیه از ما. چون MLB ناحیه فصل آینده آنها تنها به سفر به یک و نیم دوجین مکان های مختلف به عنوان یک بازدید تیم: آناهایم, آریزونا, کلرادو, San Diego, آرلینگتون و اوکلند. OHHHHHHHH, چگونه یک اوکلند جمعیت در سالن بزرگ را کشیده و خود را ببخشید ، کوریا را راه می رفت خاموش الماس بعد از هر زمین باز یافته تحت پوشش در قسمتهای داخلی از یک دوجین مرغ سالاد سزار پیچد. آن شده اند که با شکوه.
 
می شده اند. در حال حاضر آستروس رسیدن به ترکیب بازگشت به بیس بال چشم انداز اخلاقی خوبی برخوردار باشد. آنها فقط یک تیم دیگر مرور از طریق غارت مانفرد را پاره masterplan برخورد با botched تست برنامه (هر چند هوستون احتمالا تقلب در این آزمون به هر حال) و بی سر و صدا درآمد خود را نگه دارید به عنوان ولگردان در cleats. آنها احتمالا حتی میخوام برنده سری جهانی به دلیل بدترین مردم برنده همه چیز را در حال حاضر.

به عنوان Nats پارچ شان Doolittle گفت: مطبوعات در یکشنبه, ورزش, در این سال باید "پاداش کاربردی جامعه است." ما کاربردی ندارند. از این رو من و شما هستند که باید با داشتن f---ing Houston Astros همه خود را خوب بد پاداش با کمی بیش از پژواک یک سکوت ballpark. که سکوت خواهد بود که بهترین چیزی که آنها تا به حال لیاقت شنیدن.

درو M است که در خانه نویس متوسط را GEN مجله سابق و نویسنده برای هر دو Deadspin و GQ. سومین رمان نقطه B در آمد در ماه آوریل است.

بیشتر به خود جلب کرد: قرار khezri در سالن از شهرت
حتی بیشتر به خود جلب کرد: پیش نویس NFL می خواهد به شما می خواهید یک Artisanal, استخر, جدول
هنوز هم بیشتر به خود جلب کرد: وجود خواهد داشت یک فصل NFL حتی اگر آن را می کشد ما را (و آن را احتمالا خواهد شد)



tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن