درو M: غول' بد باز شب ثابت می کند من حاضر به هر چیزی عادی

اعضای لس آنجلس داجرز و غول سان فرانسیسکو زانو زدن در طول یک دقیقه سکوت قبل از روز افتتاحیه بازی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

این همه اشتباه است. لیگ اصلی بیس بال باید نام خارج از فصل خود را بعد از ظهر دیروز هنگامی که خبر شکست که اتباع سوپراستار حلاجی و موضع خدا ژوئن صوت آزمایش مثبت برای COVID با شکارچی دوزیه از خاندان سلطنتی انجام می دهند به همین ترتیب. مردان در حال حاضر بازی در نمایشگاه بازی احتمالا افشای خدا می داند که چگونه بسیاری دیگر از بازیکنان و مربیان و کارکنان به ویروس. همانطور که با همه چیز COVID این یک فاجعه است که گشوده خواهد شد به آرامی و پس از آن همه در یک بار. آیا بیس بال به یک موش ، خواننده آنها نیست. آنها bulled از طریق اخبار به عنوان اگر یک بیماری همه گیر بود فقط یکی دیگر از حواس پرتی به موج خاموش—ما را گوش نمی, به خارج از سر و صدا در این اتاق قفل—و doubleheader شب گذشته به هر حال.

و من آنها را هر دو. بیس بال همراه با ESPN در حال حاضر به یک کوه از شواهد اثبات این است که طرفداران مثل من می تواند توجیه تماشای هر ورزش بدون توجه به آن شر است. من تماشای فوتبال حتی اگر آن مردم را می کشد. من تماشای بوکس حتی اگر آن مردم را می کشد و حتی سریع تر. من سازمان دیده بان کالج فوتبال و بسکتبال کالج حتی اگر هیچ کس پرداخت می شود به جز Billybob Lewbone رئیس تصادفی دسامبر Weeknight کاسه. من یک ورق رپ به عنوان یک فن که هر دو بی پایان و غیر قابل انکار است. من به سختی به تنهایی در اختیار داشتن آن است.

از این رو نشان می دهد در رفت. من به تماشای Yanks/بوندس لیگا و غول/داجرز شب گذشته و نورد چشمان من در تمام مکان های مورد انتظار: وقتی دیدم rubbernecking پریمیر لیگ در انگلستان طرفداران در ساختمان های مجاور با پوشیدن ماسک با وجود اینکه در محله های نزدیک; وقتی یانکی ها و پریمیر لیگ در انگلستان هر دو kneeled قبل از سرود ارزان مارک copout (جناس نه واقعا در نظر گرفته شده) نشان می دهد همبستگی; زمانی که تایلر Heinemann از غول متعهد خنده دار baserunning fuckup; وقتی دیدم تبلیغات است که تا به حال به وضوح تولید شده در طول همه گیر وجود هر فیلم و تلویزیون تولید باقی مانده در حوض خشک; زمانی که مت Vasgersian از ESPN گفت: مخاطبان در صفحه اصلی به "تصور کنید برق" اگر جدید استادیوم یانکی شده بود کامل شب گذشته (من آن را دیده ام کامل; آن را به عنوان آرام به عنوان یک میز شام زمانی که این مواد غذایی در نهایت می رسد); و هنگامی که مورگان فریمن ضبط یک pregame نژادی عدالت PSA با وجود این واقعیت است که او متهم به آزار و اذیت جنسی توسط بسیاری از زنان است. من خیلی خوب در انتقاد از چیزی که من سایه دار.

Los Angeles Dodgers' Cody Bellinger, left, and Max Muncy, right, put their hands on Mookie Betts during the national anthem prior to an opening day baseball game Thursday, July 23, 2020, in Los Angeles. Photo: Mark J. Terrill, AP / Copyright 2020 The Associated Press. All rights reserved.
عکس: Mark J. Terrill AP

Los Angeles Dodgers' کودی Bellinger چپ و حداکثر Muncy راست قرار داده و دست خود را بر Mookie بتی در طول سرود ملی قبل از روز افتتاحیه بازی بیس بال چهار شنبه, جولای 23, 2020, در لس آنجلس.

راب مانفرد که گاهی اوقات به نظر می رسد کاملا ناآشنا با ورزش بیس بال خود می داند من آسان خوانده شده را علامت. به همین دلیل او را هل دادن MLB بی پروا به یک فصل که در آن برخی از بازیکنان خود را می تواند به خوبی می میرند. او می داند که مردم از جان گذشته برای شیب و من کمک کرد تا ثابت کند آن زمانی که من با میل و رغبت من تمام شب به تماشای این دو تیم با بالاترین حقوق و دستمزد در ورزش خود اجرا نعل بیش از آنچه که باید شایسته مخالف است. من فکر کردم که در این فصل می توانید برش های کوتاه (در واقع شب گذشته من را فراموش کرده بود که بیس بال فصل بر خلاف فصل NBA هرگز به طور رسمی آغاز کرده است قبل از این ویروس آمار), اما آن را نمی. این قراره نگه داشتن رفتن.

و در برابر همه شانس من از شما و از آن لذت ببرید. آره عجیب و غریب برای دیدن خالی استادیوم. اما من در حال حاضر استفاده کردم که پس از تماشای لیگ برتر و بیس بال کره ای سازمان چند ماه گذشته. جو کنار شب گذشته برجسته بسیاری از استاندارد بیس بال اسب-تی. Yanks/بوندس لیگا رو برش های کوتاه پس از عصبانی باران شسته شده و به هر کس این زمینه در پنجم. غول مماشات از جانی کوتو برای شروع در برابر داجرز و او و vulture از بین برنده برگزار شد تا به عنوان بهترین آنها می تواند در برابر یک نامعقولی لود داجرز صف در نهایت قبل از تسلیم در هفتم و هشتم نوبت. کارل Ravech و خدمه نمی خواهد shut the fuck up در مورد چه مقدار پول Mookie بتی برای امضا. و حتی اگر من فکر فقدان یک خانه جمعیت را بهبود umping (آمار نشان می دهد که جمعیت واقعا تاثیر آنها) آنها هنوز هم مکیده به هر حال. همه از آن همه بیش از حد آشنا. آرامش.

وجود دارد بسیاری از جدید s--t در بازی هایی که من و شما باید برای دریافت استفاده می شود: جهانی DH ضد مجبور بودن به صورت حداقل سه مورد و یا به آن پایان نیمه باز یافته قبل از کشیده شدن مدیران با پوشیدن ماسک استارت مانند کوتو کشیده شدن پس از به سختی هر کار به خاطر افراطی بازوی نگهداری گسترش یافته حذفی زمینه که مت Vasgersian گفت:—به صورت مستقیم—ممکن است بهترین کاری که به اتفاق می افتد به بیس بال "از تلویزیون" ، اما همه از آن بسیار آسان تر برای علاقه مندان به استفاده از آنها اغلب آن را به. در یک نقطه در طول داجرز/غول کارل Ravech و ادواردو پرز شد و گفت: بسیاری از این COVID الهام گرفته از تغییر حکومت به ورزش خواهد شد به احتمال زیاد در اطراف چوب. شریک زندگی خود را, تیم Kurkjian شد کمتر پذیرش از مفهوم.

Los Angeles Dodgers catcher Austin Barnes, left, gives up on a foul ball as San Francisco Giants' Austin Slater waits in the on-deck circle during the fifth inning of an opening day baseball game, Thursday, July 23, 2020, in Los Angeles. Photo: Mark J. Terrill, AP / Copyright 2020 The Associated Press. All rights reserved.
عکس: Mark J. Terrill AP

Los Angeles Dodgers گیر Austin بارنز سمت چپ می دهد تا در یک ناپاک توپ به عنوان San Francisco Giants' آستین اسلاتر منتظر در روی عرشه دایره در پنجمین دور از یک روز افتتاحیه بازی بیس بال, پنج شنبه, 23 ژوئیه سال 2020 در لس آنجلس.

اما من شک دارم Kurkjian در حال حاضر می داند که خود را خفیف نویسی سقوط خواهد کرد در گوش کر. بیس بال انتظار شما را به قبول برنامه های خود را و یا فقدان آن و شانس هستند که شما خواهد شد. من ممکن است سگ ماده ظاهر در مورد آن همه به این دلیل که کل سرگرم کننده بودن یک طرفدار ورزش است پرتاب یک اوقات تلخی بیش خرده bulls-تی. در ضمن ناخودآگاه من در حال حاضر تنظیم شده است. من در آمریکا. من استفاده می شود به احساس به طور کامل f--ked در حال حاضر. من در آن خوب است.

بنابراین من در ابتدا برای درمان آنچه در نهایت می تواند غم انگیز فصل بیس بال به عنوان روش عملیاتی استاندارد. من صرف بسیاری از شب گذشته صحبت خودم را به حال خوب با این همه موفقیت. صوت تست مثبت ؟ طبیعی است. بی ضرر, شاید! اگر یک ورزشکار می میرد در مانفرد دیده بان? طبیعی است. یانکی ها دعوت رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن—مرد به معنای واقعی کلمه مسئول همه چیز وحشتناک در حال حاضر—به پرتاب از زمین برای اولین بار در اولین بازی خانگی ؟ طبیعی است. یک ESPN BottomLine است که بار خوانده شده مانند یک صدای تیک تیک در حال اجرا از ایده های وحشتناک مانند Pac-12 هنوز در تلاش برای بازی فوتبال بازی ؟ طبیعی است. یانکی ها کاملا مایل به توپ بازی در مقابل یک تیم کامل است که ممکن است آلوده می شود ؟ طبیعی است. مانور مراسم تجلیل از "خط مقدم ما کارگران" و مهمترین جنگ, جوانان برهنه? طبیعی است.

Black Lives Matter پیام بوده که سمباده را به هیچ چیز به طوری که حومه امریکا بیشتر می تواند به راحتی هضم آنها ؟ طبیعی است. اخلال cutouts از مری هارت در ورزشگاه طفره زن? طبیعی است. Cutouts از طرفداران که در آنها (چه f--k می تواند آنها را بگیرد؟)? طبیعی است. کارل Ravech خندان در دوربین مانند او یک گروگان در باج ویدئو? فوق العاده طبیعی است. تیم های مانند غول محروم از بازیکنان مانند شکن Posey که تصمیم گرفتند از کل فصل ؟ طبیعی است. زیرزمینی شبکه غنی دیدن مخفیانه حضور در هر بازی ؟ آه که میخوام راه طبیعی است.

این همه عادی می بینید. این همیشه بوده است. من برای باز کردن توییتر هر روز هستم و فورا استقبال توسط یک دیوار از S--T. شما فکر می کنم من می توانم رسیدگی عجیب و غریب و بالقوه کشنده فصل بیس بال مانند این یکی ؟ که در آن شما در اشتباه هستید, amigo. ورزشی جاوا متناسب با صورت چسبیده به این ظروف سرباز یا مسافر راه هر چیز دیگری است. بنابراین شما ممکن است به عنوان به خوبی به آن استفاده می شود, زیرا من در حال حاضر.

درو M است که در خانه نویس متوسط را GEN مجله سابق و نویسنده برای هر دو Deadspin و GQ. سومین رمان نقطه B در آمد در ماه آوریل است.

بیشتر به خود جلب کرد: قرار khezri در سالن از شهرت
حتی بیشتر به خود جلب کرد: پیش نویس NFL می خواهد به شما می خواهید یک Artisanal, استخر, جدول
هنوز هم بیشتر به خود جلب کرد: آستروس یک تیم از Karens. این یک تراژدی MLB طرفداران نمی تواند اشتباه آنها را در فرد



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن