درو M: واشنگتن تیم فوتبال نام یک رسوایی ابدی

درو Mجولای 13, 2020به روز شده: ژوئیه 13 سال 2020 2:34 بعد از ظهر NFL واشنگتن R------s اعلام کرد در یک صدای ج

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 تیر 1399

The NFL's Washington R------s announced in a tweet on July 13, 2020 that they will change the team's name.

NFL واشنگتن R------s اعلام کرد در یک صدای جیر جیر در 13 ژوئیه سال 2020 است که آنها را تغییر نام تیم.

داگ Pensinger/گتی ایماژ

شش سال پیش من نوشتن برای Deadspin زمانی که من DMed ویرایشگر من به او بگویید که من می خواستم به استفاده از نام واشنگتن R------s, بدون سانسور, در یک تیتر است. نه تنها من می خواهم به استفاده از آن, اما من تا به حال کامل در حال حاضر بحث گذاشته برای همین من فکر کردم آن را درست انجام دهید. من تا به حال هرگز شده است یکی از بسیاری از sportswriters من با همکاران در میان آنها که آشکارا خودداری از همیشه با استفاده از این کلمه برای اشاره به این تیم است. به نظر من یک COLOSSALLY یک اشتباه بود که نویسندگان که صرفا عضو کمیته نیروهای مسلح سنا. من نیز بر این باور بودند که دن اسنایدر آن را دوست داشتم وقتی که اعتراض نویسندگان به نام و استفاده خودنمایی جایگزین زیرا رسالت او را به محلی نژادپرستان که در غیر این صورت متنفر هستند و او را در هر جنبه ای است. من بر این باور بودند که اگر این تیم می خواستم به خود را به R------s آنها سزاوار با آن زندگی می کنند.
 
ویرایشگر من به من اجازه استفاده از این نام در تیتر اما از من خواست برای به حداقل رساندن استفاده از آن در جای دیگر در این پست. من تا به حال یک تنبل راه حلی که من استفاده می شود "پوسته" به عنوان مختصر در بدن است که بد است در نگاه به گذشته به دلیل کوتاه شدن یک نژادپرست لقب دقیقا نمی آن نوار از آن ذاتی awfulness. وجود دارد کوتاه اشکال از n-کلمه, بعد از همه. به این معنا نیست شما باید به استفاده از آنها و نه بهانه ای زمانی که شما با استفاده از این اصطلاح در پر چون شما ساخته شده برخی از سینمایی جهان از نیت خوب که در آن شما پیدا کردن که مناسب استفاده کنید. برای سال ها و سال ها و سال من زندگی می کردند در یک ریاکارانه قلمرو جایی که من محکوم کرد نژادپرستانه نام تیم نگهداری می شوند اما در استفاده از آن به هر حال. پسر من است واشنگتن فن. ما merch در خانه ما با کلمه R------s گرایی بودند-به اهتزاز در سراسر آن را در unapologetic فونت: لباس, تی شرت, توپ, و بیشتر. من جذب شده به حالت عادی نژادپرستانه عمل و در آن نگه داشته و من باید احساس شرمندگی کردم تا برای مدت طولانی.
 
واشنگتن صاحب دن اسنایدر باید شرمنده به عنوان به خوبی. اما البته این Dan اسنایدر ما در حال صحبت کردن در مورد. اگر دن اسنایدر همیشه احساس شرم او شکایت خواهد که شرم به 200 میلیون دلار. امروز تیم خود را به طور رسمی اعلام کرد که دیگر نمی خواهد به عنوان شناخته شده واشنگتن R------s. آنها ساخته شده این خبر از خوراک توییتر خود را (که هنوز هم به نام @R------s) و با استفاده از این مدت شش بار جداگانه در بیانیه ای که. نژاد پرستی مانند یک عنصر اصلی از این حق رای دادن آنها آنها که مقر آن در R-----N DRIVE برای f— خاطر.
 
این چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که شما تغییر نام خود را نه به خاطر وجدان خود را به شما گفته به اما چون نایک و فدرال اکسپرس بود. نام تیم تغییر سال 83 رسیده که بدان معنی است که اسنایدر تیم و کل NFL زیرساخت نیاز به مقدار زیادی از زمان به لحاظ معنوی و typographically محروم خود را از آن. من هیچ شکی ندارم که اسنایدر را انتخاب کنید limpest نیروهای نظامی-humpingest جایگزینی نام مستعار او می تواند پیدا کنید. در این فاصله او را به سمت چپ اینترنت زور زدن به سکه شوخی نام که در حال حاضر hackneyed ("آنچه در مورد واشنگتن باتلاق?! چرا که شهر یک باتلاق!"), و او را ترک کرده است تمیز کردن خود را نژادپرستانه ظروف سرباز یا مسافر به بقیه کشور است.
 
این است که قابل پیش بینی اسنایدر رفتار ، این است که خراب کردن یک پارک رنجر زندگی با shrimpy vindictiveness چرا که پارک رنجر نمی خواهم او را به طور غیر قانونی قطع درختان در زمین فدرال. اگر اسنایدر نبود آگاهی از زمخت طنز او نمایش زمانی که او کشیده است که کمی شیرین کاری او مطمئن شوید که به عنوان s— آگاه نیست آن زمانی که تیم خود را اعلام کرد: "بازنشستگی" از لکه دار از یک حساب توییتر است که با استفاده از آن مطلبی را حذف به عنوان آن دسته است.
 
با تشکر از پل اعتراضات در ماه ژوئن در بسیاری از جریان ملی شیوه های ناگهان احساس می کنید به شدت مورخ. که بسیار شامل چاپ اصطلاح "r-----n" در کامل و نه از پنبه حلاجی چشم بیش از آن. این یک عمل است که باید به پایان رسید قبل از جنگ جهانی دوم آغاز شد. با دیدن کلمه در وحشی در حال حاضر, آن را خودنمایی چقدر این چوب و چگونه عمیقا آشکار آن احساس می کند که این حق وجود دارد. اما این احساس من نیاز تا به حال در سال 2020 به واقعا درک. بسیاری از معاصران درک آن را قبل از من. بسیاری از دیگران — این تصادفی--یک سوراخ برای مثال — آیا نیاز به زمان بیشتری برای انجام این کار. وجود دارد بسیاری از افتضاح نامها در تاریخ ملت ما شده اند که فراهم مشابه تجملات.
 
حداقل این کار از بین بردن آنها آغاز شده است به صورت جدی. من آرزو می کنم پیشرفت در آمد سریع و معجزه آسا می ترکد. کسی امواج گرز سحر و جادو و POOF! بیشتر نژاد پرستی! اما من به اندازه کافی در حال حاضر به می دانم که چگونه این چیزها کار می کنند. اگر اسنایدر را در مورد چهره ها در تیم خود نام به نظر می رسد ناگهانی آن را تنها به خاطر او صرف تمامیت این قرن پاشنه خود را حفر بیش از آن. آنچه امروز اتفاق افتاده است نتیجه سال از مردم گفتن اسنایدر و هر کس در اطراف اسنایدر که او احساساتی بنده به جهل. او می خواست که مطلبی را حذف به طور دائم. او می خواست آن را به آخرین. به او آن را یک ماده از هر دو محلی و غرور ملی. و به برخی از درجه او و تیم را به صاحبان قبلی موفق شد تا با زور و اجبار enmeshing نام به فرهنگ است که آن را احساس می کند غیر ممکن است برای استخراج.
 
بنابراین در حال حاضر ما باید برای استخراج آن است. نام به نه تنها بازنشسته شد اما پاک کردن دیوار و محروم کردن از تابلوهای تبلیغاتی. این کشباف نیاز به استفاده به عنوان روغن ژنده پوش. حافظه واشنگتن برنده سه سوپر کاسه — یک مدت طولانی و طولانی پیش — می توانید باقی می ماند اما غرور جمعی در تماس با این تیم آنچه را که آنها نامیده می شدند نیاز به سرخ به فاضلاب. این بخش سخت است از پیشرفت به ویژه هنگامی که شما افرادی مثل من که معمولی استفاده می شود این اصطلاح برای مدت طولانی — استدلال برای آن حتی! — و به ویژه هنگامی که شما مردم می خواهم دن اسنایدر که سرمایه گذاری خود را نژاد پرستی است که آنها به طور فعال خشمگین بودن مجبور به طلاق خود از آن. این نام از بین رفته است اما این تنها آغاز ایستادن یک اشتباه که از پدربزرگ و مادربزرگ خود را. بسیاری از مردم در این سال ثابت کرده اند خود را مایل به قرار دادن ساعت در صحیح رکورد. Piddly-s--- Dan اسنایدر که تنها درست وقتی که سمت چپ با هیچ گزینه دیگری را نمی توان یکی از این افراد است.

درو M است که در خانه نویس متوسط را GEN مجله سابق و نویسنده برای هر دو Deadspin و GQ. سومین رمان نقطه B در آمد در ماه آوریل است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب