راننده انتقاد را به جامایکا پلاین بازار; آتش بازی ممکن است درگیر شده اند

حدود 11:20 بعد از ظهر ساکنان زندگی در این منطقه از مرکز خیابان در نزدیکی دارد و Wyman, خیابان شنیده صدا مثل هم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 خرداد 1399

حدود 11:20 بعد از ظهر ساکنان زندگی در این منطقه از مرکز خیابان در نزدیکی دارد و Wyman, خیابان شنیده صدا مثل همزمان, ماشین, تعقیب و گریز و تیراندازی.

و سپس سقوط به عنوان یکی از احتمالا چندین وسایل نقلیه درگیر زخم تعبیه شده در جلوی ورودی به پیمنتل بازار در مرکز و Wyman خیابان.

پلیس در پاسخ به این صحنه هیچ شواهدی از تیراندازی در مسیر SUV و دیگر وسایل نقلیه در زمان از مرکز نسبت به Columbus Avenue - پس یک احتمال این است که مردم در اتومبیل بودند پرتاب آتش بازی در هر یک از دیگر - برخی از وسایل آتش بازی باقی مانده بودند در مرکز.

یکی از ساکنان در نزدیکی کریقتن گزارش دیدن چهار یا پنج وسایل نقلیه حداقل یک با نیویورک صفحات آمده است "screeching پایین مرکز و خیابان است." او می افزاید: "من نمی دانم اگر آن را یک تعقیب و یا آنها مسابقه شد اما من شنیده ام برخی از مرتب کردن بر اساس از سقوط بیشتر تا مرکز و خیابان و screeching لاستیک بنابراین هر آنچه که آنها انجام می دهند آنها در پرواز بودند. همه آنها سعی به پرواز کردن دارد و یک راست رفت به پیمنتل."

چندی پس از این تصادف پلیس در پاسخ به یک گزارش از تیراندازی چند بلوک پایین مرکز در Lamartine - که معلوم بود بیشتر آتش بازی.

سازمان آتش نشانی در پاسخ به این بازار و همچنین مشخص شد که خودرو انجام نمی هر گونه آسیب ساختاری به ساختمان است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب