رانندگی و اجاره در حالی که در غرب جرم است.

منگو در سراسر Merrimack از هورهیلل یکی از آن مکان شما هرگز در مورد شنیدن مگر اینکه چیزی بد اتفاق می افتد وجود

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 تیر 1399

منگو در سراسر Merrimack از هورهیلل یکی از آن مکان شما هرگز در مورد شنیدن مگر اینکه چیزی بد اتفاق می افتد وجود دارد. به انجمن خوش آمدید لارگو, که در آن یک لباس شخصی تصمیم به پس از تعقیب یک زن سیاه و رانندگی را از طریق این شهر - که در آن او زندگی می کند.

در همین حال یک تیم از محققان در دانشکده حقوق دانشگاه Suffolk و تجزیه و تحلیل Group, Inc., با کمک از بوستون, پایه, گزارش, که, دهه پس از چنین مسائل غیر قانونی شد سفید کارگزاران در منطقه بوستون در ادامه به تبعیض علیه سیاه پوستان - اغلب فقط به دلیل خودداری از مقابله با آنها را در همه.

آنها تا به حال یک فرد سفید و سیاه و فرد اعمال می شود برای همان آپارتمان و خوب:

نتایج نشان می دهد که بازار نرخ تست - معنی سفید تست با استفاده از کارت - قادر به ترتیب به آپارتمان 80% از زمان. به طور مشابه واقع در بازار سیاه-رای دادن تست به دنبال مشاهده همان آپارتمان تنها قادر به بازدید از ملک 48 درصد از زمان. ...

علاوه بر این مسکن ارائه دهندگان نشان داد سفید در بازار-نرخ تست دو بار به عنوان بسیاری از واحد آپارتمان به عنوان بازار سیاه-رای تست و ارائه آنها را با خدمات بهتر به عنوان اندازه گیری توسط تعدادی از متغیرهای مختلف. نتایج همچنین نشان داد که تست های که ارائه شد سایت مسکن ارائه دهنده دریافت دیفرانسیل درمان در این بازدید بر اساس نژاد و کوپن وضعیت.

این تحقیق همچنین دریافته قابل توجهی تعصب در برابر مردم با کوپن مسکن بدون در نظر گرفتن مسابقه.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن