هلندی PM Mark Rutte, the thrifty europhile برگزاری اروپا گروگان

صادر شده در: 20/07/2020 - 16:17 طولانی ترین در اروپا خدمت رهبر پس از آنگلا مرکل نخست وزیر هلند نقش متناقض تب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 تیر 1399

صادر شده در:

طولانی ترین در اروپا خدمت رهبر پس از آنگلا مرکل نخست وزیر هلند نقش متناقض تبه کار در اتحادیه اروپا آخرین بودجه cliffhanger: lambasted برای خنثی کردن بلوک های بلند پروازانه بازیابی صندوق او است با این وجود گرامی برای برگزاری خطر سقوط رهایی پیدا در خلیج.

تبلیغات

زمانی که فرانسه از امانوئل پاکسازی برنده آنگلا مرکل به ایده جمعی اتحادیه اروپا و وام گرفتن, شکستن با دهه آلمانی اقتصادی ارتدکسی طرفداران بیشتری همبستگی در سراسر 27-ملت بلوک احساس آنها در نهایت در صدر قله اورست.

آنها انتظار نداشتند کشورها پایین به بالا بردن و حتی بالاتر مانع در شکل Mark Rutte های دراز و باریک و جو — برخی می گویند ناشی از خست — هلندی نخست وزیر.

با اتحادیه اروپا در یک coronavirus نجات در حال حاضر در دومین روز از "وقت اضافه", Rutte شده است به طور خاص به عنوان یک مسئول به بن بست و بی درنگ با نام مستعار "آقای هیچ هیچ هیچ."

هلندی برتر است که منجر به مخالفت با بازیابی صندوق که شامل ترکیبی از کمک های مالی به ارزش €500 میلیارد دلار وام از €250 میلیارد دلار تامین مالی توسط اتحادیه اروپا صدور بدهی های دسته جمعی و سپس دست به فردی عضو.

چیدن گوشته یک بار پوشیده شده توسط بریتانیا او در نقش naysayer با محاسبه تعیین به عنوان غیر رسمی رهبر یک گروه کوچکتر "صرفه" سازمان ملل متشکل از سوئد, دانمارک و اتریش و هلند با اخیر علاوه بر این از فنلاند.

"آقای هیچ"

دوچرخه دوست 53 ساله شده است در قدرت برای یک دهه با تشکر از متوسط تصویر که سازیاموسیقی زنگی با ارزش های سنتی خود را لیبرال کوشا و parsimonious ملت است.

یک کارشناسی Rutte زندگی در همان تخت او پس از فارغ التحصیلی دیسک های دست دوم ساب زمانی که دوچرخه سواری و داوطلبان به عنوان یک معلم. در حال حاضر در دوره سوم به عنوان PM او همچنان به تسلط هلند' تکه تکه چشم انداز سیاسی در رابطه با تشکیل ائتلاف با احزاب هر دو به سمت چپ و راست و مانند مرکل خون خود تاریخ و همکاران یکی یکی.

"او قادر به یک بیت از یک آفتاب پرست," Pepijn Bergsen یک محقق در اروپا برنامه در چتم هاوس در لندن به خبرگزاری فرانسه گفت.

"داستان همیشه می رود که او به اشکال نظر به غالب اجماع در اتاق" Bergsen اضافه شده است.

این بار Rutte را به چالش کشیده است غیر منتظره ای اجماع گسترده حاکم میان آلمان و فرانسه و هر ملت بزرگ در اروپا است. در حالی که در حال حرکت ساخته شده است که او را منفور خارج از کشور و شاید آسیب دیده خود را به امید تامین ارشد اتحادیه اروپا پست در آینده نزدیک آن را محکم ریشه در افکار عمومی و سیاست در خانه.

هلندی مالیات دهندگان آگاه هستند که آنها متناسب در میان بزرگترین کمک به بودجه اتحادیه اروپا و ایده دادن بیشتر با کم و یا هیچ رشته متصل است به شدت منفور.

Rutte را "آقای هیچ" moniker ناشی از مارس ویدئو کلیپ اغلب را بازتوییت کرد که نشان می دهد یک هلندی آوری زباله فریاد نخست وزیر به دادن پول به "کسانی که ایتالیایی ها و فرانسوی".

"اوه نه." Rutte پاسخ داد. "من به یاد داشته باشید این است."

زهر از خطر سقوط رهایی پیدا

منتقدان می گویند هلندی تمایل به صرف در حال حاضر نابجا داده است که این کشور بزرگ و مازاد تجاری با اتحادیه اروپا. UniCredit اقتصاددان Erik Nielsen استدلال در یادداشت روز یکشنبه هلندی 2018 خالص بودجه سهم 2.4 میلیارد یورو "می گوید تنها یک بخش کوچک از مالی واقعی داستان".

وی افزود: "با توجه به مالیات عدالت شبکه که همان سال هلند' پناهگاه های مالیاتی ساختار به آنها کمک کرد با شتاب 6.7 میلیارد یورو درآمد مالیاتی از آلمان و فرانسه و ایتالیا و اسپانیا."

اما گفتگو در هلند تمرکز بر روی اینکه آیا هلندی رفاه در نتیجه سخت تر, اخلاق کار و اینکه آیا این منصفانه است که برای به اشتراک گذاشتن منابع مالی با کشورهایی که کاهش سن بازنشستگی زمانی که هلندی به تازگی مطرح شده و ایشان از 65 به 67.

سیاست داخلی نیز نقش دارد. با انتخابات ملی بلندی در ماه مارس Rutte مرکز-راست VVD حزب است خسته از دادن مهمات به اتحادیه اروپا دور از احزاب راست در اپوزیسیون. علاوه بر این زمان ائتلاف راست فاقد اکثریت در پارلمان این معنی که هر اتحادیه اروپا سازش می رود که بیش از حد در چشم هلندی ممکن است تصویب و بعد از آن در لاهه است.

که تهدید است که شاید Rutte بهترین کارت بر روی میز مذاکره در بروکسل که در آن مقامات اتحادیه اروپا در حال سپاسگزار هلندی رهبر برای رکورد خود را در نگه داشتن احزاب متخاصم به اروپا در خلیج.

هر چند او به این انتصاب کارت در زمانی که پرداختن به هلندی مخاطبان Rutte شده عزیزم از بروکسل و پس از او دیدم راست را گیرت ویلدرز در سال 2017 رای دادن. خود را سخت مبارزه مجدد انتخابات به زودی به دنبال پاکسازی را شکست لوپن در فرانسه کمک کرد تا ثابت اتحادیه اروپا قایق پس از شوک بریتانیا Brexit رای دادن.

او دستاوردهای گذشته را "مجاز هلندی رهبر به بازی یک outsized نقش در اتحادیه اروپا سیاست" نوشت ایتالیایی, روزانه, La Repubblica در روز یکشنبه. آنها توضیح دهد که چرا همسالان خود شده اند حاضر به جای چنین خواستار شریک در گذشته و به همین دلیل آنها ممکن است به خوبی انجام دهد تا دوباره.

(یمن)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن