زمین لرزه همچنان به رول سرنگونی رئال سالت لیک در MLS مسابقات

Magnus Eriksson به ثمر رساند در نیمه دوم ضربات پنالتی کریس Wondolowski افزود: یکی دیگر از اواخر هدف و زلزل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 مرداد 1399

Magnus Eriksson به ثمر رساند در نیمه دوم ضربات پنالتی کریس Wondolowski افزود: یکی دیگر از اواخر هدف و زلزله سن خوزه ادامه داد چشمگیر خود MLS برگشت مسابقات اجرا با یک 5-2 برنده بیش از رئال سالت لیک در شب دوشنبه.

زلزله پیشرفته به یک چهارم نهایی این مسابقات در دریاچه Buena Vista, Fla., خواهد شد و در صورت هر کلمبوس یا مینه سوتا, ایالات روز شنبه در فینال هشت.

"تیم در حال رشد است بازی بعد از بازی یک نگرش بسیار مثبت و وحدت خود را قربانی خود را, اما بیش از هر چیز این است که چگونه آنها بازی" سن خوزه مربی ماتیاس Almeyda گفت: از طریق یک مترجم. "بهترین چیز برای یک مربی این است که قادر به رسیدن به سطح حداکثر از هر بازیکن فردی چون من می دانم که ما اجازه خواهد داد به رشد است."

Eriksson به ثمر رساند و یک پنالتی کشیده شده توسط تامی تامپسون در دقیقه 49 به زلزله 2-1 منجر شود. ده دقیقه بعد Vako Qazaishvili یافت آندرس ریوس در قطر اجرا در پشت دریاچه نمک واقعی دفاع. ریوس گذشت در مقابل هدف که در آن Vako خود را ادامه می داد اجرا و به راحتی ضرب و شتم RSL دروازه بان زک MacMath.

رئال سالت لیک کشیده در عرض 3-2 در 75 دقیقه در Damir Kreilach چپ پا شات. Kreilach شد دو بار را تکذیب کرد پیش از آن در نیمه دوم عالی صرفه جویی توسط سن خوزه دانیل وگا.

اما که به عنوان نزدیک به عنوان RSL کردم. RSL به پایان رسید با 10 مردان پس از مارسلو سیلوا داده شد یک کارت قرمز در دقیقه 84 برای یک مقابله با سن خوزه جکسون Yueill و دو دقیقه بعد Wondolowski به ثمر رساند در یک دوباره بجای اول برگشتن. این سومین مستقیم بازی با یک گل لیگ برتر همه زمان رهبر در گل به ثمر رساند اگر چه نمرات از مرحله حذفی این مسابقات هستند نه بخشی از فصل و یا آمار حرفه ای.

اریکسون اضافه شده یکی دیگر از مجازات در زمان توقف پس از نقد و بررسی فیلم رد Kyle Beckerman شده اند به نام باید برای یک هندبال در محوطه جریمه. Beckerman کارت قرمز نشان داده شد لحظاتی بعد توسط داور درو فیشر در سوت پایان.

• در اواخر بازی LAFC و سیاتل ملاقات برای یک شانس به صورت اورلاندو مونیخ در یک چهارم نهایی.

مقدماتی جام جهانی: کونکاکاف خود را تغییر مقدماتی جام جهانی شش ضلعی به هشت ضلعی در پاسخ به کروناویروس همه گیر و آن تاخیر در شروع تا ماه ژوئن.

ایالات متحده, مکزیک, کاستاریکا, جاماییکا و هندوراس دریافت byes به هشت ضلعی کنفدراسیون آمریکای شمالی و مرکزی کارائیب فوتبال را اعلام کرد.

کونکاکاف دیگر 30 کشور را در رقابت برای سه حالت اضافی در نقاط دور نهایی. با ماندن با کل تیم در دور نهایی کونکاکاف تضمین دو با مشخصات بالا سودآور مقدماتی بین ایالات متحده و مکزیک است.

والنسیا استخدام مربی: باشگاه اسپانیایی والنسیا استخدام سابق واتفورد مربی خاوی گراسیا در دو سال معامله است. والنسیا که به پایان رسید و نهم در لیگ اسپانیا در این فصل ستایش اسپانیولی برای اینکه یک "طرفدار فوتبال حمله."

والنسیا چهارم بود در لیگ دو فصل گذشته هر دو بار تامین لیگ قهرمانان اسکله. Gracia بود با واتفورد تا سال گذشته که منجر به باشگاه 2019 جام حذفی نهایی و به یک 11th-پایان محل در 2018-19 لیگ برتر — بهترین تا کنون.

• Kylian Mbappe می تواند دست پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا چهارم برابر آتالانتا در اوت. 12 و بعد از اینکه حکومت را برای حدود سه هفته با یک مچ پا آسیب رباط.

• یوونتوس به جلو پائولو Dybala آسیب کمتر جدی از اول معتقد بودند و او می تواند آماده برای هفته آینده در لیگ قهرمانان بازی برابر لیون.

• برایتون امضا آدام لالانا در اولین روز از تابستان نقل و انتقالات پس از لیگ برتر برنده شد لیورپول.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن