اقتصاد و دفاع وزرای باقی می ماند تحت PM کستکس, چهره های جدید در کشور و فرهنگ

صادر شده در: 06/07/2020 - 19:16 این Élysée قصر اعلام کرد آرایشی دولت جدید تحت نخست وزیر ژان کستکس در دوشنبه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 تیر 1399

صادر شده در:

این Élysée قصر اعلام کرد آرایشی دولت جدید تحت نخست وزیر ژان کستکس در دوشنبه وظیفه کمک به اقتصاد شجاع خود را بدترین بحران پس از جنگ جهانی دوم و تزریق تازه حرکت به ریاست امانوئل پاکسازی.

تبلیغات

برخی از پست ها بدون تغییر باقی خواهد ماند, با Bruno Le Maire باقی مانده به عنوان وزیر اقتصاد, Jean-Yves Le Drian به عنوان وزیر خارجه, Olivier Véran به عنوان وزیر بهداشت, Jean-Michel Blanquer به عنوان وزیر آموزش و پرورش و فلورانس Parly به عنوان وزیر دفاع.

اما جرارد Darmanin جایگزین خواهد شد Christophe Castaner در داخل کشور وزیر پست و اریک Dupont-مورتی را جایگزین نیکول Belloubet به عنوان وزیر دادگستری در حالی که Roselyne Bachelot شد نام جدید وزیر فرهنگ و ارشاد.

اولیویه Dussopt را به حرکت در Darmanin را به موقعیت سابق به عنوان وزیر از حساب در حالی که Eilsabeth مورنو را بیش از Marlène Schiappa به عنوان برابری جنسیتی وزیر.

سخنگوی دولت Sibeth Ndiaye نیز کنار رفتن موقعیت خود را به جای گابریل Attal.

ژان کستکس ارشد بوروکرات و استانی شهردار نه به خوبی شناخته شده قبل از انتصاب او به ریاست دولت است گفت که او به دنبال به حرکت به سرعت و قاطعانه برای متقاعد کردن منتقدان که او حق انتخاب برای این کار است.

55 سال انتخاب شد پاکسازی به جای محبوب ادوارد فیلیپ به عنوان رئیس جمهور به دنبال یک شروع تازه برای نهایی دو سال از حکم خود پیش از سال 2022 انتخابات ریاست جمهوری.

فرانسه اقتصاد شده است ضرب و شتم به یک رکود تاریخی توسط coronavirus بحران در حالی که پاکسازی این کشور در حرکت (LREM) حزب وضعیتی وخیم از آن فاتح در انتخابات محلی در اواخر ماه گذشته.

پاکسازی اعلام کرده بود قریب الوقوع ترمیم کابینه در روز جمعه.

>> پاکسازی جایگزین محبوب PM با مشخصات پایین شکل پس از "رقابت بیش از آگهی'

یک مسیر جدید'

پاکسازی در توییتر نوشت یکشنبه که یک "مسیر جدید" مورد نیاز بود, لیست, دولت جدید اولویت با عنوان "احیای اقتصاد ادامه تعمیرات اساسی از ما حمایت اجتماعی و محیط زیست, re-ایجاد یک نمایشگاه جمهوری خواه نظم و دفاع از اروپا حاکمیت".

شکست LREM – تاسیس در اجرای پاکسازی را پیشنهاد ریاست جمهوری در سال 2017 – در ژوئن 28 انتخابات محلی دوباره خود را نشان داد فقدان پایگاه مردمی.

تحلیلگران گفته اند که با انتصاب یک low-profile شکل در محل Philippe – که محبوبیت بود outstripping پاکسازی را در انتخابات – رئیس جمهور می خواهد برای سفت چنگال خود را بر کمر دولت پیش از سال 2022.

کستکس که کشید تا طرح فرانسه برای بیرون آمدن از آن coronavirus مستند بود خود را هنگامی که یک عضو از مرکز-راست Les Republicains به فیلیپ.

فیلیپ بازگشته است در حال حاضر به آرامش نسبی قدیمی خود را به عنوان شهردار بندر نرماندی Le Havre. اما نظر باقی مانده تقسیم بر اینکه او را بی سر و صدا در پس زمینه محو و یا ممکن است یک روز مطرح سیاسی چالش به پاکسازی.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن