برج ایفل بازگشایی به بازدید کنندگان با سخت coronavirus محدودیت

صادر شده در: 25/06/2020 - 09:59بروز رسانی: 25/06/2020 - 09:59 گردشگران و پاریسی را از روز شنبه قادر به مشاهد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

گردشگران و پاریسی را از روز شنبه قادر به مشاهده تحسین از پایتخت فرانسه از برج ایفل پس از سه ماه تعطیلی به دلیل coronavirus – اما تنها اگر آنها را از پله ها بالا.

تبلیغات

بازدید کنندگان به شهرستان معروف ترین بنای تاریخی نمی خواهد بود قادر به گرفتن آسانسور تا ژوئیه 1 برای اطمینان از امن فاصله بین مردم به منظور محدود کردن خطر عفونت.

بسیار بالا یاد بنای تاریخی باقی خواهد ماند و از حد به در حال حاضر.

حدود 10,100-تن فلز برجسته ظهور خواهد کرد از آن طولانی ترین بسته پس از جنگ جهانی دوم در زمان برای فصل تابستان است اما با محدود تعداد بازدید کننده و اجباری ماسک های صورت برای همه بیش از سن 11 گفت: برج ایفل سایت.

اولین بازدید کنندگان اجازه خواهد داشت در 10:00am می باشد (0800 GMT) نمادین لحظه به فرانسه آغاز می شود به طور آزمایشی باز به گردشگری پس از ویروس خاموش شدن است.

مشتاق گردشگران شده اند قادر به گرفتن بلیط خود را پس از 18 ژوئن زمانی که آنلاین بلیط افتتاح شد.

"به اطمینان حاصل شود که صعودی و نزولی بازدید کنندگان را برآورده نمی کنند در پله های صعود را از شرق ستون و تبار توسط غرب ستون" گفت: این اپراتور با تعداد محدودی از بازدید کنندگان در هر طبقه در یک زمان.

سطح بالا باقی خواهد ماند بسته "پس از آسانسور در نظر گرفتن بازدید کنندگان از دوم به طبقه بالا کوچک هستند. آن را ممکن است بازگشایی در طول تابستان است."

بازگشت تدریجی گردشگری

اپراتور گفت: زمین نشانه گذاری خواهد بود در محل قرار داده برای اطمینان مردم از حفظ فاصله خود از یکدیگر را با "روزانه تمیز کردن و ضد عفونی از فضاهای عمومی در برج".

این بنای تاریخی به پایان رسید و در سال 1889 دریافت حدود هفت میلیون بازدید کننده در هر سال در حدود سه چهارم از آنها از خارج از کشور با توجه به برج وب سایت.

فرانسه یکی از پربازدید جهان است و کشورهای صنعت گردشگری خود گرفته است یک ضربه سخت از یک مستند برای متوقف Covid-19 گیر با هتل ها, رستوران ها, موزه ها, سینما و تئاتر بسته به مدت سه ماه.

این شامل برخی از پایتخت فرانسه معروف ترین نقاط دیدنی مانند موزه لوور با توجه به بازگشایی در جولای 6, و در نزدیکی کاخ ورسای که بازگشایی در اوایل این ماه.

فرانسه لغو محدودیت های اعمال شده در مرزهای چهارم ژوئن 15, و صنعت گردشگری امیدوار است که بازدید کنندگان خارجی خواهد شروع به ریختن دوباره به عنوان فصل تابستان آغاز می شده است.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن