پایان Covid-19 مستند در خدمت برای کمک به پاریس رستوران

صادر شده در: 15/06/2020 - 11:07اصلاح: 15/06/2020 - 11:07 رستوران و صاحبان کافه در پاریس تشویق شانس خود را بر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

رستوران و صاحبان کافه در پاریس تشویق شانس خود را برای بازگشت به کسب و کار دوشنبه پس از دولت گفت: آنها می توانند یک بار دیگر خود را به باز کردن اتاق ناهارخوری, سه ماه پس از اینکه بسته به بلانت از شیوع کروناویروس.

تبلیغات

هر چه زودتر-از-انتظار برای بازگشایی منطقه پاریس توسط رئیس جمهور اعلام شد امانوئل پاکسازی اواخر یکشنبه, مدت کوتاهی قبل از گزارش مسئولین فقط نه COVID-19 مرگ و میر در حالیکه در 24 ساعت -- پایین ترین رقم از مارس.

"بخش عمده ای از این بیماری همه گیر است که پشت سر ما" وزیر بهداشت Olivier Veran روز دوشنبه گفت: هر چند او هشدار داد که "این معنا نیست که ما می تواند به توقف مبارزه با ویروس."

تا حالا رستوران در داخل و اطراف پایتخت تنها می تواند خدمت به مشتریان در فضای باز تراس حتی به عنوان eateries در سایر نقاط کشور به طور کامل باز شود در اوایل این ماه.

"این رفتن به یک حزب" استفان Manigold صاحب چهار پاریس رستوران از جمله دو-ستاره دار Maison Rostang گفته.

"ما در انتظار بودند برای سخنرانی رئیس جمهور. تیم ما آماده هستند و آنها مشتاق به بازگشت به کار" او گفت:.

Manigold عناوین ساخته شده در ماه گذشته پس از موفقیت تحت پیگرد خود را بیمه گر فرانسوی غول Axa به پرداخت حدود 70,000 یورو ($79,000) در جبران خسارت برای از دست کسب و کار.

بیمه استدلال کرده اند که بیشترین قرارداد را پوشش نمی دهد در سراسر کشور اجرایی خاموش شدن ناگهانی اما رستوران ها می گویند معیشت خود را در خط هستند و باید به حکومت دخالت کند.

حتی در بقیه از فرانسه که در آن رستوران ها اجازه داده شد به طور کامل بازگشایی در مارس 11, صاحبان مجبور به حذف جداول برای اطمینان از حداقل یک متر (3.3 فوت) بين شام.

Didier Chenet سر از GNI انجمن مستقل هتل و رستوران صاحبان برآورد اجتماعی فاصله قوانین را کاهش ظرفیت حداقل نیم.

"قادر بودن به در نهایت بازگشت به کار سراسر همه از فرانسه می کند را به یک آه امداد," او گفت:.

اما مگر دولت آسانسور یک متر حکومت او گفت: "یک بهبود بسیار کند خواهد بود و با شرایط اقتصادی که مناسب برای کسب و کار ما," او گفت:.

'نمی تواند در یک روز"

گردشگران خارجی, عنصر کلیدی برای موفقیت در, پاریس, رستوران های خاص نیز انتظار نمی رود برای رسیدن به در پیش COVID اعداد در هر زمان به زودی حتی به اتحادیه اروپا آغاز می شود به طور آزمایشی باز کردن مرزهای درون بلوک.

با کارفرمایان فرانسه هنوز خواست به کارکنان کار از خانه در هر زمان ممکن است ناهار جمعیت نیز باقی می ماند به دور از آنچه که آنها قبل از شیوع Chenet گفت.

و Manigold گفت که رستوران را نیاز به برخی از زمان به restock و کارکنان خود را به عقب -- دولت فرانسه پرداخت شده است بخش عمده ای از حقوق خود را پس از این مستند برای جلوگیری از اخراج عظیم مالی تلاش کنند.

"در بهترین حالت ما باز دو رستوران در روز شنبه و دیگران در هفته آینده," او گفت:.

"یک روز شاید سیاستمداران را درک خواهد کرد که شما نمی توانید فقط با باز کردن یک رستوران در یک روز. آنها می تواند اجتناب شود abruptness," او گفت:.

پاکسازی روز یکشنبه گفت که دولت تا به حال هزاران 500 میلیارد یورو به سهولت coronavirus ضربه به اقتصاد, از جمله بیش از شش میلیارد یورو در دولت-حمایت-وام به رستوران ها و هتل ها و کافه ها.

او همچنین اعلام کرد که همه دانش آموزان زیر دبیرستان نمرات باید بازگشت به کلاس بعدی دوشنبه برای کمک به پدر و مادر شده اند که دستکاری محل کار و مدرسه از خانه.

بهداشت قوانین خواهد بود آرام با معلمان در حال حاضر قادر به استقبال بیش از 15 کودک در هر کلاس, وزیر آموزش و پرورش Jean-Michel Blanquer روز دوشنبه گفت:.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن