پایان خط برای Lechmere ایستگاه

امشب علائم آخر زمان T استفاده خواهد شد زمان Lechmere ایستگاه برای هر چرخ های مرتبط. آن را خاموش امشب و در 11 م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 خرداد 1399

امشب علائم آخر زمان T استفاده خواهد شد زمان Lechmere ایستگاه برای هر چرخ های مرتبط. آن را خاموش امشب و در 11 ماه یا بیشتر وجود دارد می تواند یک نام تجاری جدید ایستگاه در نزدیکی به عنوان زمان آهنگ در حال گسترش به سمت سامرویل.

البته آنچه در پایین می آید باید بالا رفته است. ایستگاه در حال حاضر باز در 10 ژوئیه 1922 یکی از اولین بخش هایی از آنچه در بوستون بالا راه آهن فکر خواهد بود جسورانه طرح توسعه که شامل جدید rapid-خط حمل و نقل گسترش تمام راه را به سامرویل. Ahem و در اینجا ما تقریبا 98 سال بعد.

به دلیل نهایی برای این, ایستگاه, اگر چه بود برای تبدیل شدن به یک پورتال به خط سبز گسترش آینده, اما برای مقابله با تر و فوری تر فشار دادن ال مشکل: بیش از حد بسیاری از چرخ دستی funneling به بوستون روی پل رفت تا در سراسر چارلز در سال 1912 (همان پل است که در حال حاضر در حال گسترش در شمال).

پشت ال زد چیزی مانند دو ده چرخ خطوط از جمله آنهایی که از سامرویل و دانشگاه هاروارد مربع است که در متوقف قبلی Lechmere ایستگاه و فقط رفتن به بوستون - که در آن تونل مرکزی که به شکل قلب منطقه واگن برقی سیستم فقط نمی تواند رسیدگی به تمام چرخ دستی. در سال 1921 ال شروع به ساخت یک ایستگاه جدید در Lechmere که در خدمت به عنوان یک نوع از دو ترمینال: افرادی که از دانشگاه هاروارد مربع و سامرویل را به خود چرخ در Lechmere و انتقال به یکی دیگر از چرخ و از آنجا به بوستون.

شهر بوستون Archives است که به ارث برده بوستون بالا راه آهن فایل تعدادی از عکس ها از ایستگاه های ساخت و ساز:

18 مارس 1922 (منبع):

Lechmere station under construction

بیشتر ساخت و ساز (منبع):

Lechmere station under construction

پس از این ایستگاه افتتاح شد - توجه داشته باشید تراموای در آینده از شمال در بالا سمت چپ (منبع):

Lechmere station in use

کمبریج نیست بسیار قدردانی از ایستگاه های جدید: در سال 1921 شورای شهر مجاز شهرستان وکیل برای شکایت به تلاش برای جلوگیری از ساخت و ساز. که شکست خورده است. در ماه مارس سال 1923 یک شهر کمبریج عضو شورا اعلام کرد ایستگاه اساسا طرح باز به معنای سواران مسدود در زمستان کردم و خیس در باران و گفت: او نمی شود شگفت زده اگر مردم می میرند از این شرایط وجود دارد.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب