انگلستان برای شکستن قوانین انزوای خود کوید-۱۹ ۱۰ هزار پوند جریمه تعیین کرد

صادر شده در: 20/09/2020 - 07:24 بوریس جانسون نخست وزیر این کشور روز شنبه گفت افرادی در انگلستان که قوانین جدی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 شهریور 1399

صادر شده در: 20/09/2020 - 07:24

بوریس جانسون نخست وزیر این کشور روز شنبه گفت افرادی در انگلستان که قوانین جدیدی را که آنها را ملزم به منزوی کردن خود می کند در صورتی که با کسی که به COVID-19 آلوده شده است در ارتباط بوده اند، با جریمه نقدی تا 10 هزار پوند (12914 دلار) مواجه خواهند شد.

تبلیغات
ادامه

این قوانین از ۲۸ سپتامبر برای هر کسی در انگلستان اعمال خواهد شد که آزمایش مثبتی برای این ویروس انجام می دهد یا توسط کارکنان بهداشت عمومی مطلع می شود که با کسی عفونی در ارتباط بوده اند.

جانسون در بیانیه ای اعلام کرد: «افرادی که نادیده گرفتن قوانین را انتخاب می کنند، با جریمه های قابل توجهی مواجه خواهند شد.»

جریمه در 1000 پوند برای اولین جرم شروع خواهد شد، افزایش به 10،000 پوند برای مجرمان تکرار و یا مواردی که در آن کارفرمایان تهدید به اخراج کارکنان که خود منزوی به جای رفتن به کار.

بذار درستش کنم حزب که حاضر به مجازات دومینیک کامینگز برای شکستن قوانین قفل Covid در حال حاضر پیشنهاد به جریمه مردم عادی £ 10،000 اگر آنها همان کار را به عنوان او انجام داد؟ pic.twitter.com/zH3syT0nN1

— John O'Brennan (@JohnOBrennan2) September 19, 2020

برخی از کارگران کم درآمد که از دست دادن درآمد رنج می برند پرداخت حمایت 500 پوند دریافت خواهید کرد، در بالای مزایای دیگر مانند پرداخت بیمار که ممکن است به آنها حق.

راهنمایی های کنونی دولت بریتانیا به مردم می گوید که حداقل ۱۰ روز پس از شروع به رنج علائم COVID-19 در خانه بمانند و افراد دیگری در خانواده شان به مدت ۱۴ روز از خانه خارج نشوند.

همچنین از هر کسی که آزمایش مثبت می کند خواسته می شود جزئیات افراد خارج از خانواده شان را که با آنها در ارتباط نزدیک بوده اند، ارائه دهد که پس از آن ممکن است به خود منزوی نیز گفته شود.

تا به امروز اجرای کمی از قوانین انزوای خود وجود داشته است، به جز در برخی موارد که مردم از خارج از کشور بازگشته اند.

با این حال، بریتانیا هم اکنون با افزایش سریع موارد مواجه است و دولت گفت پلیس در بررسی انطباق در مناطقی که بیشترین نرخ عفونت را دارند، دست خواهد داشت.

جانسون همچنین با تماس هایی برای معرفی مجدد قوانین قفل گسترده تر برای عموم مردم مواجه شده است.

با این حال، یکشنبه تایمز گزارش داد که او برای رد تماس های مشاوران علمی برای قفل فوری دو هفته ای در سراسر کشور برای کند کردن گسترش این بیماری، و در عوض تجدید نظر در آن زمانی که مدارس را به استراحت اواخر اکتبر است.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن