انگلستان, میخانه ها, رستوران ها و آرایشگاه بازگشایی به عنوان COVID-19 مستند برطرف

صادر شده در: 04/07/2020 - 08:05اصلاح: 04/07/2020 - 08:05 انگلستان خود را بزرگترین گام در عین حال نسبت به از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح:

انگلستان خود را بزرگترین گام در عین حال نسبت به از سرگیری زندگی عادی در روز شنبه به عنوان مردم در نهایت مجاز به نوشیدن در یک میخانه کوتاه کردن مو و یا یک وعده غذایی در یک رستوران برای اولین بار در بیش از سه ماه.

تبلیغات

نخست وزیر بوریس جانسون گفت: هر کس تا به حال به رفتار مسئولانه و حفظ اجتماعی فاصله برای حمایت از کسب و کار و نه خطر موج دوم coronavirus.

برخی از آرایشگاه گزارش شد که باز در سکته مغزی از نیمه شب در حالی که بارها اجازه خواهد داشت برای شروع خدمت از 0500 GMT در به اصطلاح "سوپر شنبه" جرقه نگرانی از مقید کردن بیش از زیاده روی است.

جانسون گفت: پیام خود را به "لذت بردن از تابستان با خیال راحت" است و نه لغو پیشرفت در ضربه زدن به بیماری همه گیر.

او گفت: کارگران در بارها و رستوران و آرایشگاه و کسب و کارهای دیگر ساخته شده بود یک قهرمانانه تلاش برای آماده شدن برای بازگشایی.

"موفقیت این کسب و کار و معیشت از کسانی که با تکیه بر آنها و در نهایت سلامت اقتصادی کل کشور وابسته به هر یک از ما اقدام مسئولانه" او گفت:. "ما باید آنها را اجازه نمی دهد."

پلیس گفت که آنها "کاملا آماده" برای بارها بازگشایی.

اما مشتریان ممکن است پیدا کردن فضای داخل و نه متفاوت از معمول دوشنبه شب scrum.

بازگشایی, میخانه ها, رستوران ها و آرایشگاه تجزیه و تحلیل توسط Benedicte Paviot.

تعداد محدود خواهد شد هیچ کس اجازه خواهد داشت برای ایستادن در نوار و وجود خواهد داشت بدون موسیقی زنده. کاربران نیز باید به جزئیات خود را به ردیاب اجازه می دهد تا آنها را شناسایی اگر کسی بعد از تست مثبت است.

JD Wetherspoon یکی از بزرگترین زنجیر در گفت و گو با سرمایه گذاری 11 میلیون پوند (14 میلیون دلار) در اقدامات ایمنی.

بسیاری از آن بارها در انگلستان باز خواهد شد در زمان معمول از ساعت 8 صبح روز شنبه. آن است که مصرف رزرو, اما گفت که در زمان های شلوغ اعداد خواهد بود کنترل شده توسط کارکنان.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب