لیگ برتر فوتبال به لگد کردن در ژوئن 17 بعد از 100 روز تعطیلی

صادر شده در: 28/05/2020 - 20:09اصلاح: 28/05/2020 - 20:09 لیگ برتر برنامه به راه اندازی مجدد در ژوئن 17 بعد ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

لیگ برتر برنامه به راه اندازی مجدد در ژوئن 17 بعد از 100 روز تعطیلی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس جدید مبهوت کیکآف بار به مطمئن شوید که هر بازی را می توان نشان داده شده در تلویزیون به عنوان طرفداران مانع از حضور در بازی.

تبلیغات

باشگاه توافق کردند که دوشنبه است که رقابت باید رزومه با یک چهارشنبه شب doubleheader های منچستر سیتی بازی آرسنال و استون ویلا میزبانی شفیلد یونایتد — دو بازی که به تعویق افتاد و در اوایل راند.

اما لیگ هنوز هم نیاز به تایید رسمی از دولت است.

"این تاریخ را نمی توان تایید کرد تا زمانی که ما ملاقات تمام الزامات ایمنی مورد نیاز" لیگ برتر اجرایی ریچارد کارشناسی ارشد گفت: "به عنوان سلامت و رفاه از همه شرکت کنندگان و حامیان اولویت ما است."

پس از آن بازی آرایش, بازی 30th دور روز جمعه آغاز خواهد شد ژوئن 19 در 8 p. m. (1900 به وقت تهران) — اگر مقامات تایید ایمنی برنامه.

"مثبت برای دیدن بیشتر مراحل در بازگشت از فوتبال امروز" وزیر فرهنگ الیور Dowden توییتی. "ما هنوز در دولت هدایت قبل از ما چراغ سبز ورزشی" بازگشت."

این هنوز مشخص نیست که در آن بازی برگزار خواهد شد که لیگ رزومه. پلیس گفته اند تنها خنثی سالن استفاده می شود باید بیش از نگرانی های طرفداران را جمع خارج اما این طرح با مخالفت 20 باشگاه است.

لیگ برتر موافقت کرد به درخواست دولت برای همه باقی مانده 92 وسایل به پخش زنده در بریتانیا. تنها 200 از 380 بازی در هر فصل به طور معمول, پخش زنده داخل کشور در حالی که همه در دسترس هستند را به نمایش در سطح بین المللی.

برای اولین بار از زمان لیگ برتر در سال 1992 راه اندازی شد, بازی نشان داده خواهد شد زنده توسط free-to-air پخش BBC است که چهار تن از بازی های باقی مانده.

"در زمانی که طرفداران ورزش در سراسر کشور نیاز به بالابر این است که بسیار خوش آمدید اخبار" بی بی سی مدیر ورزشی باربارا اسلاتر گفت.

شنبه اضافی را ببینید در اواخر بازی شروع در 8 p. m. پس وسایل در 12:30 بعد از ظهر و 3 بعد از ظهر و 5:30 p. m. وجود خواهد داشت های جدید در اوایل و اواخر حافظه در روزهای یکشنبه 12 p. m. و 7 p. m. بين معمول ساعت 2 بعد از ظهر و 4:30 بعد از ظهر kickoffs. جمعه و شنبه شب در بازی خواهد بود در حد معمول در 8 p. m.

در اواسط هفته دور خواهد شد در حال حاضر قبلی مجموعه ای از بازی ها در 6 p. m. به دنبال 8 p. m. kickoffs.

فوتبال در حال حاضر از سر گرفته و در آلمان با سه دور از بوندسلیگا در خالی استادیوم. لیگ اسپانیا به موافقت دولت برای راه اندازی مجدد پس از 8 ژوئن.

اما مستند اقدامات تنها کاسته شده است اجازه می دهد تا تمام جلسات تمرین به رزومه کاری در لیگ برتر باشگاه های.

لیورپول در آستانه برنده شدن در لیگ برتر نشسته 25 امتیاز در مقابل با نه بازی باقی مانده است.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب