انگلیسی راگبی به نقد و بررسی 'نوسان کم شیرین ارابه' شعار بیش از برده داری لینک

صادر شده در: 19/06/2020 - 17:16بروز رسانی: 19/06/2020 - 17:16 انگلیسی راگبی ستارگان را به طور گسترده استقبال

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

انگلیسی راگبی ستارگان را به طور گسترده استقبال یک تصمیم ورزشی حاکم هیئت مدیره به بررسی زمینه های تاریخی از محبوب سرود "نوسان کم شیرین ارابه" هر چند بیشتر آنها متوقف کوتاه خواستار آن ممنوع می باشد بیش از آن لینک به برده داری.

تبلیغات

این سرود به اعتقاد نوشته شده توسط یک برده در اواسط قرن 19 بوده است عماد با انگلستان طرفداران از سال 1980s با آن متن نمایش داده شده در سراسر Twickenham ورزشگاه.

اما با اعتراضات گسترده علیه نژادی و بی عدالتی پس از مرگ جورج فلوید, گزارشی مردی که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس ماه گذشته Rugby Football Union (RFU) گفت: آن را می خواستم به آموزش های هواداران در مورد آهنگ ریشه.

"این RFU است اظهار داشت: ما نیاز به کار بیشتر برای رسیدن به تنوع و ما مصمم به سرعت بخشیدن به تغییر" یک RFU سخنگو به نقل از به نقل از رسانه های بریتانیا روز پنج شنبه.

"نوسان کم شیرین ارابه آهنگ شده است بخشی از فرهنگ راگبی و آواز توسط بسیاری از کسانی که هیچ آگاهی از ریشه های خود را و یا حساسیت" سخنگوی گفت. "ما در حال بررسی آن بافت تاریخی و نقش ما در آموزش علاقه مندان به تصمیم گیری آگاهانه."

این تصمیم باعث سراسیمگی از واکنش های از جمله از خیابان داونینگ.

وزن در شماره روز جمعه نخست وزیر بوریس جانسون گفت: آسمان, اخبار او نه فکر می کنم باید وجود داشته باشد "هر نوع ممنوعیت" در آواز آهنگ.

وی افزود: "صادقانه بگویم من فکر می کنم آنچه که مردم نیاز به انجام است تمرکز کمتر بر روی نمادهای تبعیض... همه این مسائل است که مردم در حال حاضر افزایش را با مجسمه ها و آهنگ ها و غیره — من می توانید ببینید که چرا آنها بسیار احساسی من درک می کنم که.

"اما آنچه من می خواهم به تمرکز بر روی ماده ای از این مسئله است."

'پیچیده' تاریخچه

انگلستان بین المللی Maro Itoje بود در میان برای اولین بار به بحث در مورد این آهنگ را "پیچیده" پس زمینه در اوایل این هفته.

"من را دریافت نمی اشتباه. من فکر نمی کنم هر کسی در Twickenham است که آواز آن را با سوء قصد" او گفت: ایمیل های روزانه. "اما پس از آنکه آهنگ و پیچیده است."

گزارش نوشته شده توسط آمریکایی برده والاس ویلیس گاهی در اواسط قرن 19 'نوسان کم' است که برای اولین بار در نظر گرفته شده که سونگ در Twickenham زمانی که مارتین 'ارابه' Offiah (نام مستعار خود را مشتق شده از برنده جایزه اسکار فیلم "ارابه های آتش") در حال بازی در سال 1987 میدلسکس Sevens مسابقات است.

آن محبوب با انگلستان طرفداران زیر سال که, کریس Oti دیگر سیاه, بازیکن به ثمر رساند یک هتریک مقابل ایرلند در Twickenham.

Offiah سابق راگبی لیگ و اتحادیه بال به استقبال RFU نقد و بررسی اما گفت که او نمی خواست آن را ممنوع یا نه.

"این قطعا یک عاطفی قطعه موسیقی بسیار احساسی آن برانگیخته کردن احساسات و احتمالا به چیزی برای انجام با آن سابقه" Offiah گفت Radio 5 Live.

"که تاریخ است که به خوبی شناخته شده توسط بسیاری از مردم در بریتانیا است. من قهرمان این RFU بررسی آن من نمی پشتیبانی ممنوعیت از یک آهنگ. هنگامی که شما سعی می کنید به ممنوعیت چیزهایی مانند که آن را فقط باعث می شود این آهنگ بیشتر تفرقه" Offiah گفت.

وی افزود: "اگر این بررسی منجر به RFU قرار دادن یک چرخش مثبت در این آهنگ در تعامل با جوامع قومی به دنبال در اتاق که در آن تصمیم گیری ساخته شده در RFU و پرداختن به این مسائل است که آنچه ما در واقع می خواهم."

"همیشه از آن متنفر بودم'

اما سابق انگلستان, فاحشه عالی, Brian Moore, که گفت که او می تواند به یاد داشته باشید کم نوسان بودن آواز در تاریخ راگبی باشگاه در طول 1970s اصرار داشت او را هیچ تردیدی در مورد آن ممنوع است.

"من همیشه از آن متنفر بودم," مور به تلگراف گفت.

"آن است که مناسب نیست. آن را برده معانی و اگر RFU باعث می شود که حکم من خوشحال خواهد بود," او اضافه شده است.

مگی Alphonsi که برنده 74 انگلستان کلاه بین سال های 2003 تا 2014 نیز بستری آهنگ دیگر "نشسته آسان" با او.

"من به یاد داشته باشید آواز آن بسیاری زمانی که من بود جوان در سراسر انگلستان حرفه ای," او گفت: آسمان ورزشی اخبار. "این بود تا کسی به من گفت در مورد این آهنگ و اتصالات آن است که من آواز خواندن را متوقف آن است."

Alphonsi افزود: "ترانه نشستن نیست آسان با من وقتی که من آن را بشنوند چرا که من در حال حاضر می دانیم که ارتباط با آن است. اما من نیز می دانم که مردم آواز امروز آن را در حال آواز خواندن آن را به توهین."

(FRANCE 24 یمن)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب