به اندازه کافی تشویق: فرانسوی سلامت کارگران تجمع دوباره برای اصلاحات اساسی

صادر شده در: 16/06/2020 - 11:03بروز رسانی: 16/06/2020 - 11:03 پس از بیش از سه ماه از بحران بهداشت عمومی دهها

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

پس از بیش از سه ماه از بحران بهداشت عمومی دهها هزار نفر از پزشکان و پرستاران و بهداشت و درمان دستیاران ضربه خیابان ها در سراسر فرانسه دوباره در روز سه شنبه به تقاضای دولت نگه داشتن وعده های خود را برای تعمیرات اساسی سیستم بیمارستان در پاسخ به کروناویروس بحران است.

تبلیغات

اگر چه فرانسه بیمارستان ها در نظر گرفته شود در میان بهترین در جهان است, آنها, تلاش برای رسیدگی به عجله از Covid-19 بيمار پس از سال ها از کاهش هزینه. فرانسه گزارش کرده است حدود 30,000 coronavirus-مرگ و میر ناشی از پنجم-بالاترین همه گیر مرگ و میر در سراسر جهان و کشور در بیمارستان تحت درمان اند بیش از 100 ، 000 نفر با این ویروس.

به عنوان پاریس جمعیت رسیده و طلا گنبد Invalides بنای تاریخی چند معترضان پرتاب سنگ سنگ فرش. پلیس در پاسخ به شلیک گاز اشک آور و بیش از ده نفر دستگیر شدند.

بیمارستان اتحادیه های کارگری که منجر به اعتراض بعد از تقبیح این رفتار پرخاشگرانه.

به گفته پلیس برخی از 18000 نفر نشان داده در پاریس بسیاری از پوشیدن لباس سفید پزشکی کت. برخی 7,500 بسیج در تولوز و حداقل 4000 نشان داد در بوردو. تظاهرات مسالمت آمیز برگزار شد در مارسی و دیگر شهرستانها در سراسر فرانسه است.

حتی قبل از coronavirus بحران اعتراض برگزارکنندگان انتقاد از دولت را "ریاضت" سیاست هایی که آنها می گویند کاهش منابع پزشکی به استخوان لخت. آنها خواستار افزایش دستمزدها و توقف در بیمارستان تعطیلی و خدمات کاهش است.

در اوج بحران در فرانسه مردم را به ویندوز خود را هر شب در ساعت 8 بعد از ظهر به تحسین بهداشت و درمان کارگران برای چند دقیقه. اما برخی گفته اند که در حالی که تقدیر چنین است خوب اساسی تغییر مورد نیاز است.

هدف خود را در حال حاضر است برای حل بحران این حمایت در طول رمان شیوع کروناویروس به پیشرفت ملموس برای بیمارستان و خانه سالمندان کارکنان آن زمان به عنوان "قهرمانان در پوشش سفید" توسط رئیس جمهور امانوئل پاکسازی در شروع این بیماری همه گیر.

بهداشت و درمان کارگران خواستار استخدام طرح و به طور کلی حقوق و دستمزد بررسی در دستور €300 €400 در, به گفته اتحادیه های کارگری. آنها خواستار "توقف تمام تسهیلات بخش و تخت تعطیلی".

"پس از 14 ماه از بسیج و بهداشت و درمان بحران قصد بازگشت به "غیر طبیعی" غیر قابل تصور است. برای کاربران سیستم آن است که دیگر زمان به تحسین بهداشت و درمان کارگران اما برای حمایت از ما خواسته" اصرار اینتر-بیمارستان جمعی رهبری در سال جنبش برای پرداخت بهتر و شرایط کار.

"دولت تسکین دهنده سخنرانی شکلات مدال و وعده های تصادفی و پاداش فرضی کافی نیست. آنچه مورد نیاز است برای رفتن به جلو هستند, واقعی انسانی و منابع بودجه برای بهداشت عمومی" CGT اتحادیه گفت: در یک اطلاعیه.

>> بحث: دکتر است و آن جدی است ؟ فرانسوی, بهداشت و درمان, تحت فشار قرار دادند به آستانه توسط Covid-19

Covid-19: فرانسوی کارکنان بهداشت و درمان تجمع بیش از پرداخت و شرایط

'بتن پاسخ در حال حاضر'

روز سه شنبه در اعتراض به اوج یک سری از تظاهرات به نفع بیمارستان در هفته های اخیر از جمله تظاهرات شناخته شده به عنوان "سه شنبه خشم". این تظاهرات همزمان با "Ségur de la santé" (سلامت و ایمنی) مشاوره که نخست وزیر Édouard Philippe راه اندازی در مه 25.

کسانی که اصلاحات مذاکرات قرار است به نتیجه در بتن طرح در اوایل ماه جولای. اما هیچ آمار و ارقام از جمله جزئیات هر گونه حقوق و دستمزد را افزایش می دهد, گذاشته شده است که در جدول تا کنون.

این فرآیند شده است خسته کننده برای اتحادیه های آنها می گویند. "اتحادیه سازمانهای نمی توانند کار کنند در میان ثابت بداهه و بدون اختصاص داده شده به معنی" اظهار تاسف تعدادی از گروه های پزشکی از جمله فرانسه فدراسیون پزشکان decrying یک "شم".

"روش Ségur de la santé مشکلات گفت:" اینتر-بیمارستان های جمعی ابراز پشیمانی بیش از یک "عدم شفافیت". جمعی اصرار دارد که "بتن پاسخ نیاز به آورده شود در حال حاضر".

"ما در حال کار ما در حال حرکت رو به جلو" وزیر بهداشت Olivier Véran گفت: LCI اخبار کانال در روز دوشنبه اشاره کرد که "بیش از 100 مذاکرات صورت گرفته در سراسر کشور" پس از مذاکرات آغاز شد.

بیش از آخر هفته دولت با صدور احکام وضع استثنایی پاداش آن را وعده داده بود از 1 ، 000 €در €1500 برای خانه سالمندان کارکنان و 50 درصد افزایش در پرداخت هزینه های بیمارستان اضافه کاری ساعت, میله میله برای پرداخت می شود قبل از ماه سپتامبر است.

همانطور که برای افزایش حقوق و دستمزد متعهد در چارچوب Ségur مذاکرات Véran گفت: در زمان خود خواهد آمد. "در حال حاضر و در اوایل ماه جولای بهداشت و درمان کارگران خواهد شد که همه از پاسخ به سوالات آنها درخواست و مطالبات آنها را مشروع ساخت" Véran گفت.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و آسوشیتدپرس)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن