اپستین دوست دختر سابق Ghislaine ماکسول بازداشت توسط FBI

صادر شده در: 02/07/2020 - 16:43بروز رسانی: 02/07/2020 - 16:44 Ghislaine ماکسول یک شخص مقتدر در جامعه که متهم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

Ghislaine ماکسول یک شخص مقتدر در جامعه که متهم شده بود توسط بسیاری از زنان برای کمک به تهیه زیر سن قانونی شرکای جنسی برای جفری اپستین دستگیر شد پنج شنبه در نیوهمشایر اف بی آی گفت.

تبلیغات

ماکسول که زندگی سال با اپستاین و مکرر خود را همراه سفر خود را در سفر در سراسر جهان گرفته شده است به بازداشت حدود 8:30 صبح گفت: FBI سخنگوی مارتی Feely.

کیفرخواست عمومی گفت: ماکسول "به کمک تسهیل و کمک به جفری اپستین سوء استفاده از جزئی دختران, در میان چیزهای دیگر کمک اپستاین به استخدام و داماد و در نهایت سوء استفاده" دختران زیر سن 18.

اپستاین کشته های خود را در یک فدرال بازداشتگاه در نیویورک در تابستان گذشته در حالی که در انتظار محاکمه در قاچاق جنسی اتهامات عنوان شده علیه.

ماکسول متهم شد توسط بسیاری از زنان از استخدام آنها را به اپستاین ماساژ, که در طی آن تحت فشار بودند و به جنسیت. کسانی که اتهامات تا به حال هرگز منجر به اتهامات جنایی.

توطئه برای جلب افراد زیر سن قانونی

کیفرخواست شامل فقره توطئه برای جلب افراد زیر سن قانونی برای سفر به تعامل با غیر قانونی جنسی اعمال, ترفند جزئی برای سفر به تعامل با غیر قانونی اعمال جنسی توطئه برای حمل و نقل افراد زیر سن قانونی به قصد شرکت در, جنایی, فعالیت جنسی, حمل و نقل از جزئی به قصد شرکت در, جنایی, فعالیت جنسی و دو فقره دروغ.

پیام های فرستاده شده بودند روز شنبه به چند تا از ماکسول وکلای مدافع به دنبال نظر. او قبلا بارها و بارها تکذیب تخلف و نام برخی از ادعاهای او را در برابر "مطلق زباله."

در میان پر شور ترین اتهامات یک ادعا توسط یکی اپستاین قربانی ویرجینیا رابرتز Giuffre که ماکسول مرتب برای او به داشتن رابطه جنسی با بریتانیا پرنس اندرو در لندن خانه شهری. Giuffre تقویت اتهامات او را با یک عکس از او اندرو و Giuffre که او گفت:, گرفته شده در آن زمان است.

اندرو را رد کرده است.

ماکسول توصیف شد در یک طرح دعوی در دادگاه توسط یکی دیگر از اپستاین قربانی سارا Ransome به عنوان "بالاترین رتبه کارمند" از اپستاین را به اتهام قاچاق جنسی سازمانی. او نظارت و آموزش دیده استخدام, توسعه, استخدام برنامه و کمک به پنهان کردن فعالیت از اجرای قانون طرح دعوی در دادگاه ادعا.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب