اردوغان مشاور: 'فرانسه و کسانی که حمایت Haftar در طرف اشتباه از لیبی'

صادر شده در: 25/05/2020 - 18:55بروز رسانی: 25/05/2020 - 18:55 در یک مصاحبه با فرانس 24 ابراهیم Kalin ویژه مش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

در یک مصاحبه با فرانس 24 ابراهیم Kalin ویژه مشاور و سخنگوی رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان در مورد وضعیت در لیبی که در آن ترکیه فرستاده است نیروهای نظامی در حمایت از سازمان ملل متحد حمایت طرابلس مبتنی بر دولت است. او همچنین در مورد سوریه و اختلاف با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ترکیه را کسب روسیه S-400 سیستم های دفاع هوایی.

تبلیغات

در مورد لیبی ترکی مشاور ریاست جمهوری Kalin گفت: حمایت نظامی است که آنکارا با توجه به طرابلس مبتنی بر دولت Fayez al-Sarraj علیه نیروهای خود را قوس رقیب خلیفه Haftar ارائه شده است برخی از "تعادل" به جنگ است. او تایید کرد که Haftar سربازان عقب نشینی کرده اند از پایتخت, Tripoli, singling از نقش مزدوران خارجی از آفریقا بلکه از روسیه واگنر ،

Kalin نیز گفت: امارات متحده عربی بوده است, حمایت از Haftar که او گفت: نشان داده شده توسط یک گزارش اخیر سازمان ملل متحد ادعا که غرب مزدوران کار برای شرکت های مستقر در امارات متحده عربی فرستاده شد به لیبی از چند ماه پیش برای حمایت از Haftar. او را متهم به شرق لیبی قدرتمند شکستن "هر توافق هر آتش بس" و تاکید کرد که ترکیه به دنبال یک "راه حل سیاسی" و نه egging در Sarraj به نظامی پس از Haftar.

>> لیبی در سازمان ملل متحد حمایت دولت را متهم فرانسه از حمایت Haftar به پایان می رسد همکاری

بالا ترکی گفت: کشورهایی مانند فرانسه که او را متهم هنوز هم حمایت از Haftar – بود "البته" اشتباه شده است به انجام این کار. "ما اعتقاد داریم که هر کسی که هنوز هم حمایت از Haftar است در طرف اشتباه در لیبی" Kalin گفت: فرانسه 24.

او گفت: اختلافات با فرانسه و همچنین آمریکا نیز گسترش یافت و به سوریه تاکید کرد که حمایت خود را از حزب اتحاد دموکراتیک کردستان/YPG شد wrongheaded چرا که او ادعا کرد این بود که صرفا شاخه سوری پ ک ک "سازمان تروریستی". علاوه بر این او گفت: این حمایت تضعیف ارضی تداوم سوریه است.

در نهایت با توجه به اختلاف با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ترکیه را کسب روسی S-400 دفاع هوایی و سیستم های Kalin گفت: ترکیه به تعویق افتاد و با فعال سازی این سیستم با توجه به Covid-19. او گفت: این طرح هنوز به فعال کردن روسیه ساخته شده در سیستم اما اشاره کرد که اگر ما آن را نشان داد باز بود به ارسال موشک های پاتریوت به ترکیه, اردوغان خواهد بود آماده برای گوش دادن.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب