اقلیت های قومی در بریتانیا و ایالات متحده پرداخت قیمت سنگین در Covid-19 بحران

صادر شده در: 15/05/2020 - 16:53بروز رسانی: 15/05/2020 - 16:53 اقلیت های قومی در بریتانیا و ایالات متحده در ص

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

اقلیت های قومی در بریتانیا و ایالات متحده در صورت به مراتب بیشتر در معرض خطر مرگ ناشی از Covid-19 از سفید همسالان مطالعات اخیر نشان می دهد محققان با اشاره به تعدادی از اجتماعی و نابرابری های اقتصادی به عنوان ممکن است مجرمان.

تبلیغات

آیا قومیت نقش مهمی در خطر مرگ ناشی از Covid-19? با توجه به مطالعات انجام شده از هر دو بریتانیا و ایالات متحده – که در آن مجموعه ای از قومیت-اطلاعات مربوط به قانونی است – آن را ندارد. اما به جای اینکه نسبت به ژنتیک مخرج محققان بر این باورند گسترده تر بی عدالتی های اجتماعی در دو کشور ممکن است به سرزنش.

در یک مطالعه منتشر شده توسط بریتانیا خدمات بهداشت ملی (NHS) در مارس 7, آمار نشان داد که Covid-19 بيمار با یک آفریقایی یا کارائیب پس زمینه چهار برابر بیشتر احتمال دارد به مرگ از بیماری پس از بستری در بیمارستان از همتایان سفید. یافته های مشابه ساخته شده بودند در میان استرالیایی ها از تبار آسیایی, البته تا حدودی به میزان کمتر.

مطالعه دیگری منتشر شده توسط دانشگاه گلاسکو در 30 آوریل نشان داد که گذشته از نشان دادن بالاتر Covid-19 مرگ و مير اقلیت های قومی در انگلیس نیز در صورت افزایش خطر ابتلا به کوروناویروس.

در ایالات متحده عفونت رای شده است سه برابر بیشتر در شهرستان ها که در آن مردم با آفریقایی-آمریکایی حساب مبدا برای اکثریت جمعیت یک مقاله منتشر شده در انجمن پزشکی آمریکا مجله Jama اظهار داشت: در اواسط ماه آوریل است.

نیاز forecast-شاخص های اقتصادی

"من بسیار شگفت زده برای دیدن چقدر خطرناک تر از ویروس به نظر می رسد برای اقلیت های قومی است که تبدیل به یک بسیار کمی مطالعه و درک ضعیف از جنبه های این بیماری همه گیر" Neeraj Bhala یک پزشک در انگلستان بیمارستان ملکه الیزابت در بیرمنگام و همکاری نویسنده یک مقاله در مورد این موضوع منتشر شده در مجله پزشکی لانست گفت: فرانسه 24.

Bhala اخراج ژنتیکی مخرج که ممکن است عوامل خطر ذکر است که در صورتی که تا به حال شده است در مورد آفریقا برای مثال دیده اند بسیار بالاتر Covid-19 عفونت و مرگ و مير ناشی از آن است.

گلاسکو مطالعه, با این حال نشان داد که حتی کسانی که تا به حال مشابه جایگاه اجتماعی خود را به عنوان سفید انگلیسی هم – از نظر آموزشی و سطح درآمد – زد در معرض خطر بالاتر مرگ از Covid-19 نشان می دهد که علل زمینه ای ممکن است پیچیده تر از فقط یک سوال از ثروتمندان در برابر فقرا است.

"چه این به ما نشان می دهد و مهمتر از همه این است که به طور معمول شاخص نگاه کنیم کافی برای درک این پدیده و این که ما نیاز به یک نمایش واضح تر از همه نابرابری که اقلیت های قومی رنج می برند" چارلز Agyemang استاد جهانی مهاجرت, قومیت و بهداشت در آمستردام مرکز پزشکی و همکاری نویسنده لانست مقاله گفت.

مشاغل مخاطره آمیز

بیمه خدمات درمانی با اشاره به یک توضیح ممکن برای بالا مرگ و میر در میان اقلیت های قومی و اشاره کرد که آنها به شدت در مقایسه با نسبت جمعیتی در کارهایی که به خصوص در معرض نفر به کروناویروس از جمله به عنوان امدادگران و پرستاران و کارگران تعمیر و نگهداری. این مشاغل است که می تواند انجام شود در یک فاصله از خانه های خود و بسیاری از افراد مشغول به کار در این بخش هیچ چاره ای اما برای استفاده از حمل و نقل عمومی را افزایش می دهد که خود را از خطرات ناشی از آلودگی و حتی بیشتر.

محققان فرانسه 24 به صحبت کرد همچنین گفت که گروه های قومی در بریتانیا و ایالات متحده ممکن است بیشتر مستعد ابتلا به این ویروس به دلیل شرایط زندگی خود را. "بیشتر این جمعیت زندگی در آپارتمان کوچک در بیشتر مناطق پر جمعیت تر از سفید پوستان' انجام دهید و این باعث می شود اجتماعی فاصله سخت تر است" Agyemang توضیح داد.

Bhala همچنین با اشاره به تفاوت های فرهنگی گفت: برخی از اقلیت های قومی هستند احتمال بیشتری برای زندگی در خانواده بزرگ جمع آوری تمام خانواده تحت و همان یک بام و نتیجه رو بالاتر خطر ابتلا به عفونت.

یکی دیگر از عوامل می تواند نابرابر دسترسی به بهداشت و درمان "به خصوص در کشورهایی مانند ایالات متحده که در آن بیمه درمانی خصوصی" Agyemang گفت:, و اضافه کرد که بیمه های درمانی گران بود و اغلب تنها برای پرداخت توسط کارفرمایان در بخش های که در آن اقلیت های قومی هستند کمتر. افرادی که فاقد بیمه درمانی اغلب قرار دیدن یک دکتر و یا رفتن به بیمارستان برای تا زمانی که ممکن است.

زبان ممکن است یکی دیگر از مقصر این معنی که کسانی که نمی صحبت می کنند و زبان این کشور نیز به اندازه کافی ممکن است پیدا کردن آن را "دشوار است برای دسترسی به اطلاعات قابل اعتماد در مورد اقدامات پیشگیرانه و آنها را وادار به تکیه بر شنیدهها و بالقوه در معرض آنها را به اطلاعات غلط" Agyemang گفت.

شروع شده توسط اطلاع رسانی آنها

Bhala گفت که بالا بودن مرگ و میر در میان اقلیت های قومی است بر "نیاز فوری به انجام در مقیاس بزرگ مطالعات برای درک بهتر این نابرابری از بیماری". جامعه به عنوان یک کل را بهره مند از این عوامل خطر که به درستی شناسایی او گفت: دلیل این امر نیز کمک به مقامات جلوگیری از شکل گیری بیماری خوشه. اما در عمل چنین مطالعاتی ممکن است دشوار به درک با قومیت های مربوط به جمع آوری داده ها بودن غیر قانونی در کشورهایی مانند آلمان و فرانسه است.

Agyemang گفت که هر چند دلایل چرا اقلیت های قومی صورت بالاتر Covid-19 تلفات نسبت به گروه های دیگر ممکن است هنوز نمی توان به طور کامل درک بحران درخشید بسیار روشن نور را در چگونه بسیاری از جوامع خود را درمان گروه های اقلیت های قومی. "آن را برجسته مداوم نابرابری که این جمعیت تحمل و نشان می دهد که این اقدامات به محل قرار داده برای مقابله با این مشکلات به مراتب از اندازه کافی است."

یک راه ساده برای شروع گفت و خواهد بود که کشورهای مطمئن شوید که به ارائه خود را اقلیت با اطلاعات مناسب – که آنها می توانند درک کنند.

این مقاله ترجمه شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن