رهبران اتحادیه اروپا به بن بست رسیده در مذاکرات بیش از Covid-19 طرح بازیابی

صادر شده در: 20/07/2020 - 04:21 تقسیم رهبران اتحادیه اروپا دیدار خواهد کرد و دوباره در روز دوشنبه به تلاش بر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 تیر 1399

صادر شده در:

تقسیم رهبران اتحادیه اروپا دیدار خواهد کرد و دوباره در روز دوشنبه به تلاش برای توافق نظر یک coronavirus اقتصادی بسته نجات پس از یک شب از تنش haggling موفق به عملکرد دستیابی به موفقیت.

تبلیغات

پس از سه روز و سه شب از مذاکرات 27 متحده هنوز هم نمی تواند حل و فصل در اندازه دقیق و قوانین از یک 750 میلیارد یورو ($860 میلیارد) بسته نرم افزاری از وام و کمک های مالی برای کمک به کشیدن اروپا از رکود اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر.

رهبران جمع آوری شده به طور خلاصه در صبح روز دوشنبه پس از گذراندن شب مذاکره در گروه های کوچک تر در پیگیری یک معامله تنها به موکول کردن تا 4 بعد از ظهر (1400 GMT).

بیش از یک کار شام یکشنبه شب میزبان اجلاس و رئیس شورای اتحادیه اروپا با چارلز میشل ساخته شده تازه و تلاش برای پیروزی ائتلاف "Frugals" - هلند, سوئد, اتریش به دانمارک و فنلاند - که به دنبال کاهش اندازه بسته و اعمال قوانین سختگیرانه در مورد چگونه از آن استفاده شود.

به عنوان ترس رشد داشته است که این اجلاس خواهد سقوط بدون توافق, میشل پیشنهاد برش اعطای بخشی از این قرارداد به 400 میلیارد یورو به پایین از پیشنهاد اولیه 500 میلیارد دلار و افزایش وام بخشی به 350 میلیارد از 250 میلیارد دلار است.

اما این کافی نیست برای Frugals که اصرار داشت کمک های مالی قطع شود به 350 میلیارد و خواستار بزرگ افزایش می یابد در تخفیف آنها در اتحادیه اروپا سهم.

Testy مبادلات

طبع هایش به عنوان سرخوردگی آب پز را بیش از, پس از یک تعطیلات آخر هفته پر از چانه زنی با رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی upbraiding هلند و اتریش رهبران خود را برای ناسازگاری و تهدید به اعتصاب.

فرانسه رهبر جدول ضرب دیده و متهم نخست وزیر هلند از رفتار مثل سابق بریتانیا نخست وزیر دیوید کامرون - که در زمان یک خط سخت در اتحادیه اروپا نشست اما به پایان رسید تا پیشرو کشور خود را به یک همه پرسی برای خروج از اتحادیه اروپا و از دست دادن شغل خود.

پاکسازی بود که فشار برای کمک به ماندن در 400 میلیارد و گفت: او را به جای راه رفتن را از یک معامله بد.

در تلاش برای شکستن بن بست میشل آمد تا با یک پیشنهاد جدید در صبح روز دوشنبه که یک دیپلمات می تواند یک "مسیر ایران".

"یک طرح با 390 میلیارد دلار در کمک های مالی اما کوچکتر تخفیف برای Frugals" یک مقام اروپایی توضیح داد.

در نشانه امیدوار کننده برای میشل طرح جدید اتریش صدراعظم Sebastian Kurz توییتی خود را تایید.

"مذاکرات سخت فقط به پایان رسیده است ما می تواند بسیار راضی با نتیجه امروز," او نوشت.

دور بعد از دور از جلسات گروه کوچک رفت و در تمام طول روز جمعه به عنوان میشل کمک پاکسازی و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان سعی کردم به کشیدن Frugals و بیشتر مدیون و ویروس-ویران - در هیئت مدیره برای یک مصالحه اما پیشرفت بود آهسته.

وتو تقاضا

Rutte می خواهد عضو دارای حق وتو در اقتصاد ملی برنامه توسط امثال ایتالیا و اسپانیا به منظور آنها را ملزم به دنبال اصلاحات به قرض گرفتن و کار و بازنشستگی بازار - تلاش بود که با عصبانیت در برابر ایتالیا.

بیش شام میشل ساخته شده یک سخنرانی قلبی یادآوری رهبران ویرانگر انسانی هزینه های همه گیر - 600,000 مرده از جمله 200,000 در اروپا - و خواست آنها را به گرد هم می آیند برای تکمیل آنچه که او به نام "ماموریت غیر ممکن".

"سوال این است: آیا 27 رهبران مسئول برای مردم اروپا قادر به ساختن وحدت اروپا و اعتماد کرد؟" میشل گفت: با توجه به یک کپی از سخنان خود دیده اند.

"خواهد شد و یا ما در حال حاضر به صورت ضعیف اروپا و تضعیف بی اعتمادی?"

در همین حال یکی دیگر از موانع پدید آمده در هنگام مجارستان تندرو برتر ویکتور اوربان متهم Rutte از راه انداختن یک انتقام گیری شخصی در برابر او و کشور خود را - و قول داد برای جلوگیری از هر گونه توافق بر تلاش برای کراوات هزینه های اتحادیه اروپا به کشورهای دریافت کننده' احترام به استانداردهای اتحادیه اروپا.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن