رهبران اتحادیه اروپا لبه و نزدیک به قابل معامله در Covid-19 طرح بازیابی

صادر شده در: 21/07/2020 - 04:42 سران اتحادیه اروپا از سر گرفته شد مذاکرات خود در اروپا را پس از همه گیر اقتص

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 تیر 1399

صادر شده در:

سران اتحادیه اروپا از سر گرفته شد مذاکرات خود در اروپا را پس از همه گیر اقتصادی بسته بندی اولیه روز سه شنبه از مقامات. چند مقامات دولت برای مقابله آماده بود و در انتظار رهبران تصویب.

تبلیغات

خبر آمد زیر یک متمرد چهار روز نشست.

رئیس شورای اتحادیه اروپا با چارلز میشل گفت که او با اعتماد به نفس سازش به او پیشنهاد 27 رهبران خواهد پرچ یک معامله در 750 میلیارد یورو بازیابی صندوق است که بسیاری می گویند مهم است برای برطرف کردن شک و تردید در مورد بلوک بسیار آینده.

"من می دانم که این آخرین قدم همیشه سخت ترین اما ... من معتقدم که یک توافق امکان پذیر است," او گفت:.

"آخرین قدم همیشه سخت ترین,' میشل می گوید در سخت اتحادیه اروپا مذاکرات

اتحادیه اروپا شد و آهسته به هماهنگی اولیه آن پاسخ به Covid-19 همه گیر و در حال حاضر تضعیف شده توسط بریتانیا و خروج از اتحادیه اروپا به آن نیاز دارد به مقابله بر کمک های اقتصادی برای نشان دادن عموم که آن را می تواند به یک بحران و اقامت در ایالات.

"شده است و قله و به چالش کشیدن نشست اما این جایزه به ارزش مذاکره برای" ایرلندی نخست وزیر مایکل مارتین گفت: عنوان این اجلاس بروکسل کشیده به آن روز چهارم - با نزدیک شدن به رکورد ظهر در مجموعه 2000 جلسه در شهر خوب است.

کشورهای اروپایی باید انجام یک کار بهتر از حاوی coronavirus از ایالات متحده پس از یک ویرانگر اوایل چند ماه است که آمار ایتالیا و اسپانیا به خصوص همکاری در پزشکی, سفر و اقتصادی جبهه.

بانک مرکزی اروپا دارای پمپ بی نظیر پول به اقتصاد به نگه داشتن آنها را در حالی که پایتخت چکش خود را بازیابی صندوق.

دیپلمات گفت که رهبران به نظر می رسد به کنار ستمکاری بود که در راه سازش بیش از ساعت ها چانه زنی از طریق آخر هفته و یکی از آنها گفت که آنها "در صفحه اصلی کشش".

'ناشی از خست و egotistic'

احساسات زد بالا در شام روز یکشنبه به عنوان یک گروه از لحاظ مالی صرفه کشورهای شمال به رهبری هلند در زمین خود ایستاده بر روی سطح رایگان کمک های مالی در یک پیشنهاد ویژه بازیابی صندوق 750 میلیارد یورو به طور کلی.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی از دست رفته صبر در ساعات اولیه روز شنبه, کوبیدن مشت خود را روی میز در نا امیدی در "استریل انسداد" توسط "frugals" دو دیپلمات گفت.

نخست وزیر لهستان, Mateusz Morawiecki نیز برافراشته در برابر "frugals" نام تجاری آنها را "گروهی از کوبی با egotistic متحده" است که در نگاه همه چیز را از طریق منشور از منافع خود است.

لهستان خواهد بود یک ذینفع بازیابی بسته دریافت دهها میلیارد یورو کمک های مالی و وام های ارزان قیمت همراه با بدهی مدیترانه-rim کشور گرفته اند که فشار از همه گیر در اروپا است.

با وجود ادامه لفظی skirmishing در دوشنبه دیپلمات ها از سراسر بلوک صدا خوش است که یک توافق در بسته محرک اقتصادی و مرتبط به آن اتحادیه اروپا 2021-2027 مشترک بودجه حدود 1.1 تریلیون یورو شد در دست است.

امیدوار است برای یک معامله برای کمک به نشانی اروپا عمیق ترین رکود اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم فرستاده هزینه استقراض ایتالیا به پایین ترین سطح از اوایل ماه مارس تحت فشار قرار دادند و یورو به 19 هفته.

میشل پیشنهاد شده است که در 750 میلیارد یورو بازیابی صندوق 390 میلیارد باید غیر پس دادنی کمک های مالی از 500 میلیارد در اصل پیشنهاد و بقیه در پس دادنی وام.

هلند تا به حال تحت فشار قرار دادند برای حق وتو در کمک به کشورهایی که backslide در اصلاحات اقتصادی اما دیپلمات گفت که در حال حاضر مایل به بازگشت یک "stop-the-clock" مکانیسم است که توسط آن عضو می تواند با قرار دادن ترمز در پرداخت سه ماه است و باید آنها را بررسی کرد.

پرداخت نیز مربوط به دولت رعایت قانون است. مجارستان با حمایت اتحادیه اروپا متحد لهستان در حال تهدید به وتو بسته اگر بودجه ساخته شد مشروط بر رعایت دموکراسی اما دیپلمات ها گفت: یک راه رو به جلو در که در حال حاضر یافت شده است. ($1 = 0.8728 یورو)

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن