اتحادیه اروپا نزدیک معامله در باز کردن مرزها است که به احتمال زیاد رد و آمریکا و روسیه و برزیل

صادر شده در: 27/06/2020 - 17:44ویرایش: 27/06/2020 - 17:45 اتحادیه اروپا و نمایندگان نزدیک به نهایی سازی لیست

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 تیر 1399

صادر شده در: ویرایش:

اتحادیه اروپا و نمایندگان نزدیک به نهایی سازی لیستی از کشورهایی که شهروندان خواهد بود اجازه ورود به اروپا دوباره احتمالا از اواخر هفته آینده اتحادیه اروپا دیپلمات تایید شنبه. آمریکایی ها تقریبا قطعی حذف شود در کوتاه مدت با توجه به تعداد متحده coronavirus موارد است.

تبلیغات

از نمایندگان انتظار می رود به تنگ کردن بعد شنبه معیار دقیق برای کشورها به این فهرست که شامل راه گسترش این ویروس موفق بودن. یکی دیگر از شرط کلیدی این است که آیا این کشور دارای ممنوعیت شهروندان از کشورهای اروپایی.

تعداد موارد در ایالات متحده رسید و در طول هفته گذشته با تمام زمان بالا از 45,300 تأييد جدید روزانه عفونت فقط رسیده است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نیز به حالت تعلیق در ورود همه افراد از اروپا ID check-رایگان سفر منطقه در یک فرمان در ماه مارس است.

اتحادیه اروپا دیپلمات تایید کرد که توافق رسمی در معیارهای - به احتمال زیاد شامل محدودیت در ميزان عفونت در هر 100 ، 000 شهروندان - انتظار می رود که اواخر روز دوشنبه و اوایل روز سه شنبه. دیپلمات ها صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود چرا که این روش در حال انجام است و به لحاظ سیاسی بسیار حساس است.

عفونت نرخ بالا در برزیل و هند و روسیه و بعید است اتحادیه اروپا خواهد اجازه دهید شهروندان خود در هر دو. لیست به روز می شود هر 14 روز با کشورهای جدید اضافه شده و برخی احتمالا در حال چپ کردن بر اساس آنها چگونه مدیریت گسترش ویروس.

بیش از 15 میلیون آمریکایی در حال برآورد شده برای سفر به اروپا در سال و هر گونه تاخیر خواهد بود بیشتر به ویروس زده اقتصاد و گردشگری بخش های هر دو در اروپا و ایالات متحده است. حدود 10 میلیون اروپایی ها به فکر عبور از اقیانوس اطلس برای تعطیلات و کسب و کار در هر سال.

27 اتحادیه اروپا و سازمان ملل و کشورهای که بخشی از اروپا را "منطقه شنگن" - 26-ملت بلوک که در آن کالا و مردم حرکت آزادانه و بدون سند چک - به نظر می رسد در مسیر بازگشایی مرزهای خود را بین هر یک از دیگر توسط ژوئیه 1.

هنگامی اتفاق می افتد که محدودیت های غیر ضروری در سفر به اروپا که تحمیل شده بود در ماه مارس به توقف ویروس جدید موارد از ورود خواهد به تدریج برداشته شود.

'ما اقتصاد جهانی دوباره رفتن'

روز پنجشنبه وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo کاهش نگرانی هایی است که اتحادیه اروپا ممکن است حاضر به اجازه می دهد آمریکایی ها در.

"ما محروم سفر به اروپا و بالعکس. این وضعیت که همه ما نشستن در حال حاضر, و من فکر می کنم همه ما در حال گرفتن به طور جدی نیاز به کشف کردن چگونه می توانید از این تا" Pompeo گفت. "ما کار به این حق. ما می خواهیم به مطمئن شوید که آن را به سلامت بر اساس و مبتنی بر علم."

"ما نیاز به اقتصاد جهانی ما عقب رفتن دوباره," او گفت:.

کمیسیون اروپا که نظارت بر بلوک قوانین معتقد است که "محدودیت های مسافرتی باید برداشته شود با توجه به اینکه کشورهای ثالث که در آن وضعیت بدتر است" از متوسط در 27 کشورهای عضو اتحادیه اروپا به علاوه نروژ و سوئیس است.

کمیسیون اصرار دارد که آن را تلاش برای هدف, هر, یا کشور است که این لیست ممکن است سیاسی به عنوان گردشگری متکی به کشورهای در سراسر اروپا فشار به مرزهای خود را باز و دوباره.

"اتحادیه اروپا دارای یک فرآیند داخلی برای تعیین اینکه از کدام کشورها این امر می تواند امن برای پذیرش مسافران" سخنگوی اریک Mamer گفت:, و اضافه کرد که آن تصمیم گیری "بر اساس معیارهای سلامت."

(AP)

آخرین مطالب