رهبران اروپایی در صورت مذاکرات سخت در بازیابی مقابله

صادر شده در: 17/07/2020 - 11:34 سران اتحادیه اروپا اذعان جمعه آنها در مورد به عنوان دور از هم جدا از رسیدن ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 تیر 1399

صادر شده در:

سران اتحادیه اروپا اذعان جمعه آنها در مورد به عنوان دور از هم جدا از رسیدن به یک معامله در یک اقدام بی سابقه 1.85 تریلیون یورو ($2.1 تریلیون دلار) بودجه اتحادیه اروپا و ویروس بازیابی صندوق به عنوان صندلی فاصله تحمیل شده بر آنها به دلایل بهداشتی در نشست مرکز.

تبلیغات

"تفاوت هنوز هم بسیار بسیار بزرگ و بنابراین من نمی تواند پیش بینی کند که آیا ما رسیدن به یک نتیجه در این زمان" گفت: آنگلا مرکل صدراعظم آلمان پس از ورود در اروپا اجلاس سایت. "بنابراین من انتظار, بسیار, بسیار دشوار مذاکرات است."

چالش های پیش روی 27 رهبران اتحادیه اروپا — که برخی از آنها وارد نقاب برخی unmasked — توانمند است. خود را بلوک رنج می برند از طریق بدترین رکود اقتصادی در تاریخ خود و کشورهای عضو در حال جنگ بر سر چه کسی باید پرداخت بیشتر برای کمک به کشورهای دیگر و که سازمان ملل باید بیشتر به نوبه خود در اطراف خود را کتک اقتصاد.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی led اوایل مذاکرات, ورود پنج شنبه و با استفاده از قبل از اجلاس ساعت به دیدار با نخست وزیر هلند, یک دقیق بودجه تندرو و به عنوان یکی از بزرگترین موانع برای رسیدن به یک توافق در نشست دو روزه.

"من خوشبین نیست اما شما هرگز نمی دانید. هیچ کس می خواهد یکی دیگر از جلسه گفت:" Rutte.

پاکسازی تأکید بر اهمیت این چالش است. "ساعات آینده خواهد بود کاملا قاطع" او گفت:. "این است که ما پروژه های اروپا که در خطر است."

آنچه که میله میله به عنوان یک دو روز اجلاس می تواند حتی دیگر در صورت لزوم به پل تفاوت بین رهبران.

"ما می خواهیم یک نتیجه و ما را به ادامه کار تا زمانی که ما دریافت که نتیجه" اگر نیاز بود تا روز یکشنبه گفت: lats نخست وزیر Arturs مرد پس از ورود. هیچ اولیه پیشرفت در قبل از نشست مذاکرات گزارش شده است.

چالش های چهره رهبران اتحادیه اروپا در فشار برای طرح بازیابی

"این بحران به ارمغان آورد در مورد این بیماری همه گیر از عواقب اقتصادی و اجتماعی است که شدید ترین ما تا به حال به صورت پس از جنگ جهانی دوم" رئیس شورای اروپا و اجلاس میزبان چارلز میشل گفت: اواخر پنج شنبه.

ضرورت چنین است که رهبران باید به پایان رسید coronavirus اجرا در ویدئو کنفرانس نشست و جلسه در فرد برای اولین بار از زمان همه گیر شروع آن ویرانگر رفت و برگشت در سراسر جهان است.

معمول محل اجلاس صمیمی اتاق بالا در گلدان به شکل Europa مرکز تلقی می شد بیش از حد گرم بود و امن و به جای رهبران فرستاده شده اند را به اتاق جلسه EBS-5 که 850 متر مربع (9,150 فوت مربع) به طور معمول متناسب با 330 نفر است.

هیئت خواهد بود به حداقل کاهش ترک رهبران بیشتر وابسته به خود دانش پیچیده پرونده. باید آن را قرار داده و یک لبخند بر روی صورت آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان است که در 15 سال دیده می شود و تعداد بی شماری از رهبران می آیند و بروید.

پس از همه گیر زده او دیده می شود به عنوان امن جفت دست برای رهبری کشور از طریق بحران و در حال حاضر که آلمان دارای چرخش شش ماه ریاست اتحادیه اروپا قد و قامت او خواهد شد و حتی بیشتر در اجلاس. و پرتاب در آن او در حال جشن گرفتن او 66هفتم تولد در روز جمعه.

ممکن است کیک, اما آن را به سختی cakewalk برای مرکل.

اعضای در حال حاضر در حال مبارزه با تلخی بیش از هفت سال, 1 تریلیون دلار-یورو از بودجه اتحادیه اروپا که COVID-19 هنوز محلی داستان در ووهان چین در اواخر سال گذشته. پس از آن ویروس آمار اتحادیه اروپا سر و برآورد در حال حاضر که اقتصاد از 19 کشور که با استفاده از ارز یورو خواهد قرارداد با 8.7 درصد در سال جاری.

آن فرستاده اتحادیه اروپا به وحشت آن را به عنوان در از دست دادن چگونه به هماهنگی سیاست های کشورهای عضو آن در اوایل. در حال حاضر اتحادیه اروپا اجرایی می باشد پیشنهاد 750 میلیارد یورو بازیابی صندوق تا حدودی بر اساس مشترک استقراض به آن ارسال شود به عنوان وام و کمک های مالی به نیازمندان کشور است.

مرکل که در ترم آخر و میراث سیاسی او را در معرض خطر در حال حاضر در آلمان به توافق برای پیوستن به در مشترک برنامه بدهی برای بهبود اقتصادی رنج می برند بیشتر در جنوب و شرق کشورهای عضو است.

و او موافقت کرده است که شامل کمک های مالی و نه فقط وام در بهبود بسته بندی برای جلوگیری از حد بار عضو با بدهی بالا در حال حاضر.

Rutte نمی خواهم که هلندی مقامات گفتند که چوب به سختی خط رفتن به قله بالا بردن شبح که بیشتر از نشست ممکن است مورد نیاز.

نیز وجود دارد برنامه به لینک بودجه به احترام به پایه حقوق دموکراتیک که پارلمان اروپا می گوید در معرض خطر هستند در کشورهایی مثل مجارستان و لهستان. برخی از شرق اروپا سازمان ملل خواهد بود اعتراض داشتن که به عنوان بخشی از معامله است.

مجارستانی نخست وزیر ویکتور اوربان روشن بود پس از خروج که او را به مبارزه با هر گونه رشته های متصل به این طرح است.

"مجارستانی موقعیت روشن است: مجار باید تصمیم گیری در مورد مجار "پول" او گفت:.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن