رهبران اروپایی فشار €7.5 میلیارد واکسن تامین مالی درایو برای مبارزه با Covid-19

صادر شده در: 04/05/2020 - 09:41اصلاح شده با: 04/05/2020 - 09:41 رهبران اروپایی در حال حمایت ابتکار از بروکسل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 اردیبهشت 1399

صادر شده در: اصلاح شده با:

رهبران اروپایی در حال حمایت ابتکار از بروکسل به افزایش 7.5 میلیارد یورو (£6.6 میلیارد دلار 8.3 میلیارد دلار) برای پیدا کردن یک واکسن برای جلوگیری جهانی coronavirus بیماری همه گیر.

تبلیغات

رئیس کمیسیون اروپا, Ursula von der Leyen با برشمرد جمع آوری کمک های مالی طرح به صورت علمی و مبارزه در برابر COVID-19 روز جمعه.

آنلاین حمایت کنفرانس برگزار خواهد شد در روز دوشنبه به پلاگین شکاف در تامین مالی از پژوهش.

ایتالیا نخست وزیر جوزپه کونته رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی و آلمان آنگلا مرکل صدر اعظم داد و حمایت خود را در یک نامه سرگشاده منتشر شده در روزهای آخر هفته روزنامه ها.

رئیس شورای اروپا چارلز میشل و نروژ با نخست وزیر, Erna Solberg نیز امضا کرده و همه خود را داد حمایت سازمان بهداشت جهانی در صورت از ما انتقاد در مورد دست زدن به آن بحران است.

بودجه مطرح خواهد شد "kickstart بی سابقه جهانی همکاری بین دانشمندان و تنظیم کننده های صنعت و دولت ها سازمان های بین المللی پایه و بهداشت و درمان حرفه ای" رهبران گفت.

اما آنها هشدار داد که پول بیشتر می شود هنوز هم مورد نیاز برای تولید و ارائه "موجود و قابل دسترس و مقرون به صرفه" دارو در سراسر جهان است.

"اگر ما می تواند به توسعه یک واکسن است که تولید شده توسط جهان برای تمام جهان این خواهد بود منحصر به فرد جهانی خوب از قرن 21" به آنها اضافه شده است.

اقدام فوری

بریتانیا, کانادا, فرانسه, آلمان, ایتالیا, ژاپن, نروژ, عربستان سعودی و کمیسیون اروپا در حال همکاری میزبانی این کنفرانس که بخشی از هفته بیست و سرمایه گذاری بین المللی رانندگی قبل از واکسن جهانی در اجلاس سران در ماه ژوئن 4.

نخست وزیر بوریس جانسون که صرف سه شب در بخش مراقبت های ویژه با COVID-19 گفت: پیدا کردن یک درمان بود "فوری ترین مشترک تلاش ما طول عمر".

او را تایید بریتانیا تعهد £388 میلیون دلار برای تحقیقات واکسن آزمایش و درمان است که بخشی از گسترده تر £744 میلیون به تلاش جهانی در برابر ویروس.

"برای پیروزی در این نبرد ما باید با هم کار کنند برای ساخت یک سپر غیر قابل تسخیر در اطراف همه ما مردم است که تنها می توان با توسعه و تولید انبوه واکسن" او خواهد گفت که نمایندگان با توجه به دفتر خود.

"بیشتر ما با هم بکشید و به اشتراک گذاری تخصص ما سریع تر دانشمندان ما موفق خواهد شد."

ده ها تن از پروژه های تحقیقاتی در این زمینه در سراسر جهان برای پیدا کردن یک واکسن است که سازمان ملل متحد گفته است که تنها راه برای بازگشت به زندگی عادی است.

در روز پنج شنبه, بریتیش, غول دارویی AstraZeneca اعلام همکاری با دانشگاه آکسفورد برای مقیاس بزرگ تولید و توزیع پتانسیل واکسن در حال حاضر در دادگاه.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب