اروپایی ها ضربه ساحل به عنوان Covid-19 مستندات سهولت

آلمان بوندسلیگا لیگ فوتبال بازگشت و به عمل در خالی استادیوم در روز شنبه به عنوان شناگران کبوتر به امواج در تا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 اردیبهشت 1399

آلمان بوندسلیگا لیگ فوتبال بازگشت و به عمل در خالی استادیوم در روز شنبه به عنوان شناگران کبوتر به امواج در تازه بازگشایی سواحل در فرانسه و ایتالیا و یونان پس از coronavirus مستندات کاسته شد.

تبلیغات

این reopenings هستند آزمایشی مرحله نسبت به بازگشت به حالت عادی در برخی از کشورهای بدترین تحت تاثیر این بیماری همه گیر است که به کشته شدن بیش از 307,000 مردم آلوده بیش از 4.5 میلیون دلار ساخته گسترده اقتصادی ویران آورده و زندگی را متوقف کند.

اما به عنوان دولت لغو محدودیت برای افزایش خود را راکد اقتصاد وجود داشته است گسترده ترس از موج دوم از عفونت است که می تواند شیرجه رفتن به جهان را به مستند.

چنین ترس به تاخیر در بازگشت تیم ورزشی و بوندسلیگا شد اولین بار اصلی فوتبال اروپا لیگ به رزومه زمانی که مسابقات لگد کردن در 3.30 pm (1330 به وقت تهران) در مقابل خالی انعکاس استادیوم.

"این غم انگیز است که مسابقات بازی خالی در استادیوم, اما آن را بهتر از هیچ چیز — بیشتر ما را به سلامت قوانین هر چه زودتر ما می توانیم بازگشت به حالت عادی گفت:" 45 ساله بوروسیا دورتموند مارکو فن Perz با یک آبجو در دست به عنوان او آماده برای تماشای بازی در تلویزیون.

بازیکنان را مجبور به پیروی دقیق بهداشت دستورالعمل های سابق چلسی مهاجم سالومون کالو به حالت تعلیق در آمد با هرتا برلین برای دست دادن با هم تیمی.

"تمام جهان خواهد شد به دنبال در آلمان به ببینید که چگونه ما آن را انجام داده گفت:" Hansi تلنگر رئیس لیگ رهبران بایرن مونیخ.

"اگر ما موفق به اطمینان حاصل شود که ادامه فصل را ارسال سیگنال به تمام لیگ ها."

روسیه اعلام کرده است خود را در لیگ فوتبال باز خواهد گشت ماه آینده و تحت فشار قرار دادند به جلو با برنامه های به لغو محدودیت با وجود ضبط بالاترین روزانه مرگ و میر در روز شنبه با 119 مرگ و میر.

ایتالیا یکی از کشورهای بدترین ضربه COVID-19 اعلام کرد این امر بازگشایی اروپایی برای گردشگران داخلی از ژوئن 3 و ضایعات قرنطینه مورد نیاز برای ورود.

نخست وزیر اسپانیا پدرو سانچز گفت: گسترش آن وضعیت اضطراری برای "حدود یک ماه" تا زمانی که انتقال از مستند به اتمام است.

در فرانسه اولین تعطیلات آخر هفته پس از سخت ترین اقدامات برداشته شد دیدم بسیاری از سرمایه گذاری به آفتاب بهار و ضربه ساحل.

در Riveria شهر خوب مشتاق شناگران کبوتر به گشت و گذار قبل از 8 صبح (0600 GMT).

"ما مانند معتادان به مواد مخدر — ما بی تاب چون ما شنا کردن در اینجا در تمام طول سال گفت:" بازنشسته ژیل قبل از پریدن به داخل آب سرد است.

در اینجا می آید خورشید

با اروپا تابستان به سرعت در حال نزدیک شدن دولت در حال حرکت به خود کمک, کلید, گردشگری, صنایع, نجات چیزی از خرابه.

یونان گفت: این امر باز کردن برخی از هوا و دریا ها از دوشنبه به این کشور در سواحل بازگشایی در روز شنبه برای اولین بار در این سال است.

Beachworker Pedri Alatras گفت که ضد عفونی سالن, صندلی, بعد از هر مشتری یک بار.

"من هم به پوشیدن دستکش هنگامی که آن را تقریبا 40 درجه (سانتیگراد 104 فارنهایت) آن را طاقت فرسا اما ما به احترام اقدامات," او گفت: هنگامی که درجه حرارت آمار 38C.

مراکز بازگشایی در فیلیپین' سرمایه مانیل اما دیدم تنها قطره ای از مشتریان در حالی که در ویتنام صدها نفر در صف برای قایق های توریستی در تازه بازگشایی یونسکو میراث ولز بلند خلیج.

مرزهای محدودیت را نیز به آرامی بلند کردن اجسام با آلمان شنبه اعلام این امر خود در مرز با لوکزامبورگ به عنوان به خوبی به عنوان آرامش بخش عبور کنترل با اتریش و سوئیس.

اتریش در عین حال گفت: آن را به سهولت خود را کنترل مرز با جمهوری چک اسلواکی و مجارستان از روز شنبه.

واکسن امید

یک امید اجتناب از مخوف موج دوم بوده است واکسن و ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ابراز امید اواخر روز جمعه که یکی در دسترس خواهد بود اواخر سال 2020 — یک جدول زمانی تلقی غیر واقعی توسط بسیاری از کارشناسان است.

"ما به دنبال رسیدن آن تا پایان سال, اگر ما می توانیم شاید قبل از" مغلوب ساختن پیشی جستن در جمع خبرنگاران در کاخ سفید به عنوان او در مورد امریکا "عملیات با سرعت پیچ و تاب" تلاش در مسابقه جهانی برای واکسن.

دانشمندان سوال مغلوب ساختن پیشی جستن واکسن جدول زمانی

با این حال فرانسه آموزش عالی و پژوهش وزیر Frederique ویدال گفت: "امیدوارم که برای یک واکسن در 18 ماه است معقول و منطقی به فکر می کنم ما می تواند سریع تر از آن است که بدون به خطر انداختن ایمنی مردم".

'هیچ جشن'

فشار به سهولت مستندات نصب شده به عنوان فاجعه بار اقتصادی اثرات این ویروس را روشن تر شده.

هوایی کانادا تبدیل شده است و آخرین شرکت به بریده بریده کارکنان خود را با توجه به همه گیر و گفت این "تصمیم بسیار دردناک" به اخراج نیمی از نیروی کار خود را.

"ممکن است نمی شود یک ماه از جشن. و نه خواهد ژوئن. و نه ماه جولای. و نه احتمالا بقیه این سال" هشدار داد نیل ساندرز مدیر عامل GlobalData, خرده فروشی.

در ایالات متحده جهان را بدترین آسیب دیده کشور با بیش از 87,000 مرگ و میر و 1.4 میلیون نفر بیش از 10 درصد از جمعیت در حال حاضر بیکار است.

مغلوب ساختن پیشی جستن است مشتاق به سهولت مستند اقدامات به عنوان او به دنبال انتخاب مجدد در نوامبر اما برخی از مناطق در حال مقاومت در برابر. مستند اقدامات در شهر نیویورک تمدید شده است تا مارس 28.

در مجلس نمایندگان آمریکا دموکرات ها دقت تحت فشار قرار دادند از طریق 3 تریلیون دلار بسته نجات اواخر روز جمعه — اما اوباما قول داده اند که برای جلوگیری از این بسته در مجلس سنا که آنها را کنترل کند.

پس از در حال ظهور در چین در شهر ووهان در اواخر سال گذشته رمان coronavirus را تحت تاثیر قرار است تقریبا در هر کشور در جهان است.

که هشدار داده است که آفریقا است که تا کنون شده است در امان بدترین حالت می تواند داشته باشد 231 میلیون نفر آلوده به 190,000 می میرند.

این ویروس هنوز هم صعودی در آمریکای لاتین با شیلی سانتیاگو پایتخت بیدار شدن از خواب در روز شنبه برای اولین روز خود را در کل مستند پس از آن دیدم 60 درصد جهش در موارد تایید شده.

با این حال مستندات شده اند یک مزیت برای یک گروه از حیوانات که به طور فزاینده retaken مناطق رها شده توسط انسان است.

A puma in Santiago, Chile, on March 24, 2020.
یک پوما در سانتیاگو, شیلی, در مارس 24 سال 2020 است. © Reuters / France 24

Pumas در سانتیاگو: حیات وحش به شهرستانها در میان coronavirus مستند

در آخرین مثال به طور معمول درجا پلنگ شده اند رومینگ بر روی خلوت مسیر از یک پارک در پاکستان.

"حیات وحش راحت است به عنوان وجود دارد بدون بازدید کننده در اینجا. آنها سرگردان در اینجا راحت است که نشانه خوبی برای جنگل" گفت: رنجر عمران خان — به اشتباه با اسم نخست وزیر.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن