فون در لین اتحادیه اروپا می دهد قبل از ازدواج 'دولت از اتحادیه' آدرس

صادر شده در: 16/09/2020 - 07:59اصلاحشده: 16/09/2020 - 08:01 اورسولا فون در لین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 شهریور 1399

صادر شده در: 16/09/2020 - 07:59اصلاحشده: 16/09/2020 - 08:01

اورسولا فون در لین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، در سخنرانی سالانه خود در ایالت اتحادیه اروپا، قهرمان طرح هایی برای راه اندازی مجدد اقتصاد ویران شده کروناویروس اروپا از طریق یک معامله جدید سبز چهارشنبه خواهد شد.

تبلیغات
ادامه

رئيس کميسيون اروپا، مقام ارشد در بروکسل، در باره برنامه خود در پارلمان اروپا بحث خواهد کرد.

به دلیل بحران های همپوشان تحت الشعاع قرار دادن رویداد مجموعه قطعه، MEPs میزبان فون در لین در بروکسل به جای در صندلی استراسبورگ خود را، که در کروناویروس "منطقه قرمز" است.

و همه گیر خواهد شد در صدر افکار اعضا به عنوان او ترویج "اروپا معامله سبز" و "اروپا مناسب برای عصر دیجیتال" -- موضوعات اصلی ریاست جمهوری خود را تا کنون.

>> این 'معامله' به عنوان رهبران اتحادیه اروپا پایان اجلاس ماراتن با بسته نجات تاریخی

طرفداران محیط زیست امیدوارند اعلام کلیدی فون در لین شامل هدف جدیدی برای کاهش کل انتشار گلخانه ای اروپا تا سال ۲۰۳۰ - بیش از هدف فعلی ۴۰ درصد - باشد.

قانونگزاران، لابی ها، فعالان و فرستادگان کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواهند شنید که چگونه قصد دارد با بحران مجدد مهاجران مقابله کند و بودجه جدید عظیمی را تصویب کند و طرح محرک پس از ویروس را تصویب کند.

بروکسل همچنین در مرزهای خود با بحران هایی مواجه است که کشتی های حفاری ترکیه ذخایر گاز را در آب های یونان شکار می کنند، ناآرامی های مردمی در بلاروس و طلاق طولانی و فزاینده مذموم اتحادیه اروپا از بریتانیا.

جبهه شل

فون در لین، پزشک پزشکی ۶۱ ساله و سیاستمدار محافظه کار، در ماه دسامبر به عنوان رهبر مصالحه برای کمیسیون، شاخه اجرایی اتحادیه اروپا، به مقام ریاست جمهوری رسید.

او هم به عنوان یک رهبر سیاسی دیده می شود و هم تلاش می کند تا یک برنامه حاکم برای بلوک را از طریق پارلمان و اجلاس رهبران اتحادیه اروپا، و به عنوان مدیر ارشد اتحادیه هدایت کند.

او که یکی از اعضای CDU محافظه کار آنگلا مرکل صدراعظم آلمان بود، به عنوان وزیر دفاع آلمان خدمت کرد اما هرگز رئیس دولت یا دولت نبوده است و حمایت و حمایت مرکل به عنوان کلید افزایش او دیده می شد.

برنامه قانونگذاری او، به ویژه طرح بازیابی پس از کوید که با زحمت توسط ۲۷ رهبر ملی اتحادیه اروپا در ماه ژوئن تصویب شد، نیاز به حمایت گسترده ائتلاف خواهد داشت.

[محتوای جاسازی شده]

تا کنون جناح های اصلی طرفدار اتحادیه اروپا، جناح های مرکز گرا در پارلمان از او حمایت کرده اند، اما این بحث چالش کنار هم نگه داشتن جبهه سست را زیر فشار قرار خواهد داد.

روز چهارشنبه نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا رای صرفا مشورتی خواهند داد که باید به کمیسیون اجازه دهد 750 میلیارد یورو در بازارها برای طرح "نسل بعدی اتحادیه اروپا" فون در لین قرض بگیرد.

این، برای اولین بار ایجاد می کند، یک استخر بدهی مشترک - مشترک بین اعضای اتحادیه اروپا، برای کاهش هزینه های استقراض برای اعضای ضعیف تر - حرکت است که مدت ها توسط ایالات شمالی "صرفه جویی" مخالف بود.

طرح محرک 'گروگان گرفته شده'

رای گيری روز چهارشنبه راه را برای روند تصويب در تمام ۲۷ کشور اتحاديه اروپا هموار می کند. هر کشور عضو روند قانون اساسی خاص خود را برای تصویب بودجه دارد، اما باید به اتفاق آرا باشند.

در عین حال قرار است نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا در مورد «چارچوب مالی چند ساله» (MFF) برای سال های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۷ رای بدهند و تهدید کرده اند که در صورت عدم پاسخگویی به معیارهای خود برای احترام به حاکمیت قانون، آن را وتو خواهند کرد.

نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا گفته اند بودجه ای را تصویب ن خواهند کرد که به کشورهای عضو مانند مجارستان استبدادی ویکتور اوربان اجازه می دهد در حالی که قوانین و ارزش های اروپا را پرت می کند، بودجه دریافت کنند.

اما اوربان یا یک رهبر دیگر می توانند بودجه را وتو کنند، و کشورهای عضو مشتاق نیستند که ببینند که نمایندگان مجلس نمایندگان به طور معمول صدای خود را پیدا می کنند -- و اصول آنها -- در لحظه ای از بحران.

وی تصریح کرد: اگر مجلس MFF را تصویب نکرد، همه چیز از هم می پاشد. طرح بهبودی در معرض خطر است، چرا که هیچ بهبودی بدون MFF وجود ندارد.»

وی هشدار داد: بخش هایی از محرک ها توسط مقامات منتخب به گروگان گرفته شده اند. "از شهروندان اروپایی بپرسید که آیا آنها می خواهند یک طرح بهبودی، و یا افزایش قدرت برای MEPs."

(فرانسه 24 با خبرگزاری فرانسه)

...

tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب